Chinskie opony

Data: 2010-03-29 13:15:52
Autor: J.F.
Chinskie opony
On Mon, 29 Mar 2010 03:20:58 -0700 (PDT),  lzepolak wrote:
W aucie, ktore kupilem, poprzedni wlasciciel wsadzil chinskie opony
(letnie). Jezdzily nawet ok, bieznik jest jeszcze gleboki, ale po
zimie (ktora przejezdzilem na zimokwach Goodyeara) tych bubli nie da
sie wywazyc :/

Porzadniejsze marki moja sierra tak zalatwiala ..

Na kierownicy czuc drgania przy 100-120km/h. Alufelgi
sprawdzalem, sa proste, na maszynie wyraznie widac ze to opona "lata".

No ale co - przed zima nie latala ?
Problem w tym, ze komplet przyzwoitych niskoprofilowych 16-tek (akurat
takie wchodza na fabryczne alufelgi) swoje kosztuje. Czy kupno 2
porzadnych opon i zamontowanie ich na przod wystarczy zeby
wyeliminowac problem drgan? Wiem, ze najlepiej oczywiscie byloby kupic
4...

Jak zalozysz dobre na przod to przestanie trzesc kierownica, ale jesli
tylne takie same, to bedzie trzeslo d* na tylnej kanapie.
Wlasciciel/kierowca moze to oczywiscie zlekcewazyc, ale na lozyska
niech odklada.

kupic sobie kola 15" i sprzedac alufelgi, skoro cie na nie nie stac
:-)

J.

Chinskie opony