Chińskie telefony

Data: 2011-01-11 08:52:51
Autor: Jan Strybyszewski
Chińskie telefony

Topowy chiński 4 calowy dualsim, wifi, EDGE, TV, Java,
http://teleklony.pl/wp/?p=636

Dualsim? Phiii   QuadSim to jest to
http://teleklony.pl/wp/?p=645

Android Froyo, dualsim, 256MB RAM, HVGA,
3,3 cala ale i TV, WIFI i GPS !!!
http://teleklony.pl/wp/?p=632

Data: 2011-01-11 12:02:50
Autor: Pan Piskorz
Chińskie telefony
W dniu 2011-01-11 08:52, Jan Strybyszewski pisze:
Topowy chiński

A ifon to niby jaki jest?
chińska myśl techniczna + amerykański marketing = naciąganie frajerów

P.

Data: 2011-01-11 19:30:39
Autor: J.F.
Chińskie telefony
On Tue, 11 Jan 2011 12:02:50 +0100,  Pan Piskorz wrote:
W dniu 2011-01-11 08:52, Jan Strybyszewski pisze:
Topowy chiński
A ifon to niby jaki jest?
chińska myśl techniczna + amerykański marketing = naciąganie frajerów

No, z ta mysla techniczna to chyba przesadzasz ?

Natomiast chinskie raczki go skladaly .. albo i nie, bo japonski
robocik.

J.

Data: 2011-01-11 20:21:20
Autor: Pan Piskorz
Chińskie telefony
W dniu 2011-01-11 19:30, J.F. pisze:
No, z ta mysla techniczna to chyba przesadzasz ?

Nie przesadzam.
Może jakaś część projektu to faktycznie Apple, ale raczej mniejsza, skupiająca się głównie na wzornictwie.

Zauważ, że Apple przyłożył rękę do tego, że w technologii tanie dziadostwo zawsze zwycięża.
Mac-i to od dawna zwykłe pecety. Za jakiś czas pewnie MacOS sprowadzi się to oryginalnej tapety w Windows czy Linux.

Dell to teraz też jedynie marka.
P.

Data: 2011-01-12 09:12:14
Autor: Jan Strybyszewski
Chińskie telefony
Pan Piskorz pisze:
[...]

Bzdura.... nie masz ojecia o czym mowisz.
Linia Foxconnu dla iPhona przyszla z Japonii i byla specjalnie projektowana pod ten jeden produkt. Chionskie to sa tylko raczki i oczki od pilnowania linii.

Data: 2011-01-12 17:01:23
Autor: TGor
Chińskie telefony
On 2011-01-12 09:12, Jan Strybyszewski wrote:

Bzdura.... nie masz ojecia o czym mowisz.
Linia Foxconnu dla iPhona przyszla z Japonii i byla specjalnie
projektowana pod ten jeden produkt. Chionskie to sa tylko raczki i oczki
od pilnowania linii.

Że niby to, że maszyna jest z Japonii to Foxconn jest mniej Chiński?
Kogo chcesz oszukać?

Apple wymyśliło produkt, który Foxconn pod ich dyktando zmajstrował. Nie jest to co prawda Max-Com, gdzie łonabistivdźobs z Polska kupił chiński produkt (skądinąd niezły) i kazał nakleić nalepkę, co to ją ze śwagrem wymyślił.

Ale nie jest to coś od pomysłu do przemysłu Made in USA.

"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2011-01-12 17:11:23
Autor: J.F.
Chińskie telefony
On Wed, 12 Jan 2011 17:01:23 +0100,  TGor wrote:
On 2011-01-12 09:12, Jan Strybyszewski wrote:
[...]

Teza byla ze to chinska mysl techniczna.

Apple wymyśliło produkt, który Foxconn pod ich dyktando zmajstrował.

Ale masz cos na poparcie tej tezy ? J.

Data: 2011-01-12 20:19:19
Autor: Jan Strybyszewski
Chińskie telefony
On 2011-01-12 09:12, Jan Strybyszewski wrote:
[...]

Ja mam Johnathan Ive jest irlandzczykiem wiec to Irlandzki telefon

Data: 2011-01-12 20:21:31
Autor: TGor
Chińskie telefony
On 2011-01-12 17:11, J.F. wrote:

Teza byla ze to chinska mysl techniczna.

I tezę Strybysz z iPlanety chciał obalić. Nie wyszło.

Apple wymyśliło produkt, który Foxconn pod ich dyktando zmajstrował.

Ale masz cos na poparcie tej tezy ?

Poufne emaile Apple. Nie moge pokazać.
Apple to myśl techniczna z USA + prototypowanie + testy + wykonawstwo w Chinach.

A nie zdziwię się, że pomysł im sprzedano a Jobs po prostu go podchwycił.

Data: 2011-01-13 08:25:51
Autor: Jan Strybyszewski
Chińskie telefony
On 2011-01-12 17:11, J.F. wrote:

Teza byla ze to chinska mysl techniczna.

I tezę Strybysz z iPlanety chciał obalić. Nie wyszło.

Buhahahah a WIndows Mobile to projekt HTC, microsoft zas ukradł.

Apple wymyśliło produkt, który Foxconn pod ich dyktando zmajstrował.
Ale masz cos na poparcie tej tezy ?

Zamiast robic z siebie błazna wystarczy obejrzec "How made iPhone". Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem...

Poufne emaile Apple. Nie moge pokazać.
Apple to myśl techniczna z USA + prototypowanie + testy + wykonawstwo w Chinach.

A nie zdziwię się, że pomysł im sprzedano a Jobs po prostu go podchwycił.

Taaa oczywiscie.... a Windows Phone narodził sie w Pekinskim szalecie podczas sikania Kim Dzong Bila gdy spojrzał na kafelki.  Dobry zart

Data: 2011-01-13 09:02:17
Autor: J.F.
Chińskie telefony
On 2011-01-12 17:11, J.F. wrote:
Teza byla ze to chinska mysl techniczna.

I tezę Strybysz z iPlanety chciał obalić. Nie wyszło.
Buhahahah a WIndows Mobile to projekt HTC, microsoft zas ukradł.

Kupil/zlecil. Ot np
http://en.wikipedia.org/wiki/MS-DOS
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_Microsoft_Word

Ale oczywiscie WinCE, jesli nawet, to nie od HTC.

J.

Data: 2011-01-14 16:34:32
Autor: TGor
Chińskie telefony
On 2011-01-13 08:25, Jan Strybyszewski wrote:

Zamiast robic z siebie błazna wystarczy obejrzec "How made iPhone".

"How made iPhone"?
To chiński angielski, więc wychodzi na moje.

Data: 2011-01-14 16:37:11
Autor: TGor
Chińskie telefony
On 2011-01-13 08:25, Jan Strybyszewski wrote:

Zamiast robic z siebie błazna wystarczy obejrzec "How made iPhone".
Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem...

Obejrzałem. Fajny:

http://www.youtube.com/watch?v=BwfYLWFL4Ys
"Though much is made of the fact that they're "Designed in California", land of sun, sand and Hollywood, the majority of Apple's products are actually 'made' in Chinese sweatshops. "

Wiem, że to w prawdziwym, kalifornijskim angielskim ale nasz google translate...

Data: 2011-01-12 20:18:45
Autor: Jan Strybyszewski
Chińskie telefony
W dniu 2011-01-12 17:01, TGor pisze:
On 2011-01-12 09:12, Jan Strybyszewski wrote:

[...]

Foxconn nie jest chinski ma tylko fabryke w chinach. Inaczej musisz uznac Della za polska firme

Apple wymyśliło produkt, który Foxconn pod ich dyktando zmajstrował.

Apple zaprojektowało iphona od A do Z.... Foxconn jest montownia.
Ale mozesz dalej mowic iz Dell to polska firma

Ale nie jest to coś od pomysłu do przemysłu Made in USA.

A jednak

Data: 2011-01-13 01:26:07
Autor: J.F.
Chińskie telefony
On Wed, 12 Jan 2011 20:18:45 +0100,  Jan Strybyszewski wrote:
Że niby to, że maszyna jest z Japonii to Foxconn jest mniej Chiński?
Kogo chcesz oszukać?

Foxconn nie jest chinski ma tylko fabryke w chinach.

Tajwan tez Chiny :-)

Inaczej musisz uznac Della za polska firme

Dell juz nie jest polski. Sprzedal .. Foxconnowi :-)

J.

Data: 2011-01-13 08:29:08
Autor: Jan Strybyszewski
Chińskie telefony
J.F. pisze:
[...]

A Polska to Rosja.

Inaczej musisz uznac Della za polska firme
Dell juz nie jest polski. Sprzedal .. Foxconnowi :-)

i z polskiej firmy stał sie chinska bo .... ?

Trole sa niekonsekwetne.... czy o pochodzeniu decyduje miejsce produkcji czy wlasciciel zakladu.  Bo inaczej musisz uznac Foxconn za polska firme

Data: 2011-01-13 08:55:39
Autor: J.F.
Chińskie telefony
On Thu, 13 Jan 2011 08:29:08 +0100,  Jan Strybyszewski wrote:
J.F. pisze:
Inaczej musisz uznac Della za polska firme
Dell juz nie jest polski. Sprzedal .. Foxconnowi :-)
i z polskiej firmy stał sie chinska bo .... ?

Chcialem tylko zwrocic uwage ze Dell nie ma juz montowni w Polsce, a
Foxconn ma.

Trole sa niekonsekwetne.... czy o pochodzeniu decyduje miejsce produkcji czy wlasciciel zakladu.  Bo inaczej musisz uznac Foxconn za polska firme

Celnicy maja na ten temat swoje wlasne zdanie :-)

Czasem bywa z tego powodu smiesznie i straszno jednoczesnie :-)

J.

Data: 2011-01-13 11:40:29
Autor: Jan Strybyszewski
Chińskie telefony
J.F. pisze:
[...]

Co czyni produkty z tej montowni:

a) polskimi
b) chinskimi
c) tajwanskimi
d) amerykanskimi

Data: 2011-01-12 11:02:38
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Chińskie telefony
On 01/11/2011 08:21 PM, Pan Piskorz wrote:
W dniu 2011-01-11 19:30, J.F. pisze:

Dell to teraz teĹź jedynie marka.

I nadal jest to marka z działającym nawet w Polsce serwisem NBD :>

M.

Data: 2011-01-12 08:32:29
Autor: qwerty
Chińskie telefony
Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:dc8pi6p8v2g39vl85rf6fhs3di5o2iog8f@4ax.com...
No, z ta mysla techniczna to chyba przesadzasz ?

Natomiast chinskie raczki go skladaly .. albo i nie, bo japonski
robocik.

chińczyk projektował i chińczyk pisał oprogramowanie.

Data: 2011-01-12 13:14:24
Autor: J.F.
Chińskie telefony
On Wed, 12 Jan 2011 08:32:29 +0100,  qwerty wrote:
[...]

Byc moze - ale masz na te teze jakies wsparcie ? J.

Data: 2011-01-11 16:11:06
Autor: G Nowak
Chińskie telefony
[...]

Przeciez taniej kupic atrapy telefonu zeby sprzedawac pijanym na imprezach jako kradzione. Nie wierze, ze ktos kupi taki telefon do codziennego uzytku ;)

--
Pozdr

Data: 2011-01-11 18:33:06
Autor: tl
Chińskie telefony

Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisał w wiadomości news:ighvf8$h17$1inews.gazeta.pl...
[...]

Znaczy dzwoniłeś z któregoś ? Testowałeś je ?

Data: 2011-01-11 19:04:59
Autor: ToMasz
Chińskie telefony
tl pisze:

[...]

o ile dobrze interpretuje pytanie, to ktoś ostatnio pisał ze taki
chiński telefon po paru dniach używania upadł właścicielowi. dokładniej
to chyba brzmiało tak: "upadł, trzy razy o ścianę"
ToMasz

Data: 2011-01-11 19:16:56
Autor: G Nowak
Chińskie telefony
[...]

Tak, mialem ta przyjemnosc. Pomijajac ten ostatni model (z Androidem) wiekszosc z nich nie ma nic z funkcjonalnosci oryginalu (Desire, iPhone, etc). Swoja droga ciekaw jestem, jak ten chinski Android ma sie na tle Galaxy S? Moze nie az tak zle biorac pod uwage, ze jest 4x tanszy.

--
Pozdr

Data: 2011-01-12 09:09:56
Autor: Jan Strybyszewski
Chińskie telefony
G Nowak pisze:

[...]

Ale rozumiesz .... ze duasima mozna kupic za 50USD... a ty wyjezdzasz z Desire za 500USD czy iPhonem za 800USD. No bez zartow.

Chinole to sa proste telefony z zabugowanym softem o ergonomii UI na poziomie jaskiniowca.  Ale to nie zmienia faktu ze Quadsim kosztuje 70USD a dualsim 40USD

Data: 2011-01-12 11:57:37
Autor: Pan Piskorz
Chińskie telefony
W dniu 2011-01-12 09:09, Jan Strybyszewski pisze:
z zabugowanym softem o ergonomii UI na poziomie jaskiniowca

Z filmów wynika, że to dość zaawansowany telefon (ten dual),
nie ma 3g bo nie ma, to cecha a nie wada,
z niezłym softem,
wieloma rzadko spotykanymi funkcjami, jak blacklist np.,
do tego całkiem fajnie wykonany.
P.

Data: 2011-01-12 18:06:19
Autor: Q
Chińskie telefony
nie ma 3g bo nie ma, to cecha a nie wada,
z niezłym softem,
wieloma rzadko spotykanymi funkcjami, jak blacklist np.,

a czym sie rozni reject list od black list?
bo to pierwsze to nie taka rzadkosc :)

Data: 2011-01-12 18:57:04
Autor: Pan Piskorz
Chińskie telefony
W dniu 2011-01-12 18:06, Q pisze:
bo to pierwsze to nie taka rzadkosc

Nie wiem. To stwierdzenie człowieka z filmu.
Autor wyraźnie jest zaskoczony, że nie ma się do czego doczepić w tym telefonie więc powtarza "chiński plastik", chyba nigdy nie spojrzał przedtem na etykietkę jakiegokolwiek produktu użytkowej elektroniki lub odzieży.
P.

Data: 2011-01-12 20:20:29
Autor: Jan Strybyszewski
Chińskie telefony
W dniu 2011-01-12 18:57, Pan Piskorz pisze:
W dniu 2011-01-12 18:06, Q pisze:
[...]

SPokojnie czlowiek z filmu przyczepi sie do wielu rzeczy.... z softu

Data: 2011-01-11 19:25:26
Autor: Pan Piskorz
Chińskie telefony
W dniu 2011-01-11 17:11, G Nowak pisze:
Nie wierze, ze ktos kupi taki telefon do codziennego uzytku

A niby to czemu?
Raz na jakiś czas taki np. HTC czy Nokia zamawiają kilka kontenerów takich urządzeń po własną marką, dodają 1000% marży i sprzedają.
P.

Data: 2011-01-11 19:48:37
Autor: Diabełson
Chińskie telefony
W dniu 2011-01-11 19:25, Pan Piskorz pisze:
[...]

no daj spokĂłj :D
LOL
--
zimo wypierdalaj, bo chcemy budować boiska!

Data: 2011-01-11 20:00:21
Autor: Pan Piskorz
Chińskie telefony
W dniu 2011-01-11 19:48, Diabełson pisze:
no daj spokĂłj :D

To patrz:

Toto było w nieco prostszej wersji sprzedawane jako HTC oraz MDA Compact III.

I tu patrz:
http://www.youtube.com/watch?v=4Te-eLTMiYg

Zero ściemy, normalny produkt.

Zamów wagon takich telefonów, to wyprodukują ci w kolorze biało-czerwonym z twoim nazwiskiem na obudowie i pudełku.
P.

Data: 2011-01-12 09:14:47
Autor: Jan Strybyszewski
Chińskie telefony
Pan Piskorz pisze:
[...]

Bzdura.... to co srzedaje sie przez DX czy myPhone to sa projekty chinskie na chinskich CPU. Koszt całej PCB to 12USD. Obudowe zamiawiasz osobno wedle uznania oraz do tego LCD.

To jednak nie ma nic wspolnego z linia produkcyjnymi Apple, Nokia czy SE. Tam chinskie sa tylko oczy ochroniarzy do rewidowania pracownikow i pare osob od pilnowania maszyn.  Polecam wizyte

P.

Data: 2011-01-13 09:56:05
Autor: lakis
Chińskie telefony
On 11 Sty, 11:11, "G Nowak" <gnowak84.wytni...@gmail.com> wrote:
> [...]

jako kradzione. Nie wierze, ze ktos kupi taki telefon do codziennego uzytku
;)

--
Pozdr

Nie wiem czemu jest taki dziwny stosunek do chńskich telefonów skoro
wystarczy ich tylko nie kupować. Tylko jak nie kupimy chińskich to
jakie nam zostaną?

Data: 2011-01-12 18:26:21
Autor: Grzegorz S
Chińskie telefony
Fajny to jest ten:

Meizu M9

parametry super nawet ekran 960*640px procek 1Ghz Android 2.2

tylko trochę drogi jak na chińszczyznę :)

--
gs

Data: 2011-01-12 20:16:35
Autor: Jan Strybyszewski
Chińskie telefony
W dniu 2011-01-12 19:26, Grzegorz S pisze:
[...]

Tyle kosztuje.  Ale niektorzy dalej mysla ze Snapdragony sa po 10USD

Data: 2011-01-12 23:06:41
Autor: ererer
Chińskie telefony
[...]

Meizu na rynku odtwarzaczy mp3 jest szanowaną marką i raczej ma niewiele wspólnego z tandetną chińską elektroniką typu dualsimy i inne NokLe.

Sam M9 był zapowiadany od dłuższego czasu i przypuszczam, że nie odbiega jakością od produktów /uznanych/ producentów.

--
pozdrawiam,
ererer

Data: 2011-01-13 08:30:24
Autor: Jan Strybyszewski
Chińskie telefony
ererer pisze:
[...]

Oczywiscie tak jak Huawei i ZTE w modemach .... i jakos tanio nie jest.
Poprostu tanie marki wynikaja z tanich elementów

Data: 2011-01-14 20:03:16
Autor: Pan Piskorz
Chińskie telefony
W dniu 2011-01-13 08:30, Jan Strybyszewski pisze:
jak Huawei i ZTE w modemach

Ostatnio świetny telefon ZTE dostępny jest w Play.

Pamiętaj jaka była historia HTC.
Telefony pojawiły się pod marką Orange, dopiero po latach znane są jako osobna marka.

P.

Data: 2011-01-17 13:15:27
Autor: Jan Strybyszewski
Chińskie telefony
[...]