Chiny: Egzekucja Brytyjczyka

Data: 2009-12-29 20:23:37
Autor: u2
Chiny: Egzekucja Brytyjczyka
Data: 2009-12-29 14:06:38
Autor: Marek
Chiny: Egzekucja Brytyjczyka
On 29 Gru, 20:23, u2 <u...@o2.pl> wrote:
Zostawi³ w Polsce ¿onê oraz dwójkê dzieci :

...i tak nie placil alimentow...wiec chyba zona nie bedzie plakac...

Data: 2009-12-29 23:18:32
Autor: u2
W dniu 2009-12-29 23:06, Marek pisze:
On 29 Gru, 20:23, u2 <u...@o2.pl> wrote:
Zostawi³ w Polsce ¿onê oraz dwójkê dzieci :

..i tak nie placil alimentow...wiec chyba zona nie bedzie plakac...

Hmmm, nie obchodzi mnie czy p³aka³a, czy tylko udawa³a. Ale denerwuje
nmnie to przyzwolenie komunistycznych ¿ó³tków na ¶mieræ. Anyway, f***
o**. Ja ci ¶mierci siê nisko k³aniam...

Data: 2009-12-29 20:28:31
Autor: - he®sk -
On Tue, 29 Dec 2009 20:23:37 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

Zostawi³ w Polsce ¿onê oraz dwójkê dzieci :

 twoim zdaniem sluzby specjalne rp powinny odbic farbowanego  angola z wiezienia zoltkow? aj waj aj waj dlaczego prezydent
 nie interweniowal w tej slusznej sprawie? postraszylby tych
 producentow szajsu wyslaniem kilku szczyglow i "polak" bylby
 wolny w ciagu tygodnia. lidzbark bylby slawny. tak jak ciechanow.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2009-12-29 20:31:15
Autor: u2
W dniu 2009-12-29 20:28, - he®sk - pisze:
On Tue, 29 Dec 2009 20:23:37 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

Zostawił w Polsce żonę oraz dwójkę dzieci :

[...]

Spadaj antysemito. Specsłużby nie ruszyły nawet palcem w tej sprawie,
dlatego brytyjczyk z polskim paszportem zginÄ…Å‚.

Data: 2009-12-29 20:36:16
Autor: - he®sk -
On Tue, 29 Dec 2009 20:31:15 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]
>  producentow szajsu wyslaniem kilku szczyglow i "polak" bylby
>  wolny w ciagu tygodnia. lidzbark bylby slawny. tak jak ciechanow.

Spadaj antysemito.

 buuuhahhahahahhahahhhaaa. czy ty przypadkiem nie masz korzeni
 podobnych do tych co to gwizneli napis na zlecenie ?

Specs³u¿by nie ruszy³y nawet palcem w tej sprawie,
dlatego brytyjczyk z polskim paszportem zgin±³.

 jakze mi orzykro. zapaliles swieczke w oknie?

Data: 2009-12-29 20:44:59
Autor: u2
W dniu 2009-12-29 20:36, - he®sk - pisze:

Spadaj antysemito.

 buuuhahhahahahhahahhhaaa. czy ty przypadkiem nie masz korzeni
 podobnych do tych co to gwizneli napis na zlecenie ?

Nie jestem Niemcem (Szwedem), debilu.

Specsłużby nie ruszyły nawet palcem w tej sprawie,
dlatego brytyjczyk z polskim paszportem zginÄ…Å‚.

 jakze mi orzykro. zapaliles swieczke w oknie?

Palisz świeczki na swoim parapecie, przygłupie ? :)

Data: 2009-12-30 15:25:14
Autor: cirrus
Chiny: Egzekucja Brytyjczyka
U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hhdlir$d95$1atlantis.news.neostrada.pl...
W dniu 2009-12-29 20:28, - heRsk - pisze:
[...]
Spadaj antysemito. Specs³u¿by nie ruszy³y nawet palcem w tej sprawie,
dlatego brytyjczyk z polskim paszportem zgin±³.

I nawet kretynie Poska nie wypowiedzia³a wojny Chinczykom. ;)

--
stevep

Data: 2009-12-29 20:50:04
Autor: Jadrys
[...]

Tu raczej służby dyplomatyczne zdziałałyby więcej. Ale niestety dobrego (skutecznego) dyplomaty nie znajdzie dziś w Polsce nawet ze świeczką..

Data: 2009-12-29 20:57:18
Autor: u2
W dniu 2009-12-29 20:50, Jadrys pisze:
[...]

Wydaje mi się, że to dumny Albion dostał prztyczka w nos. Polakom nic do
tego.

Data: 2009-12-30 19:49:07
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-29 20:57, u2 pisze:
[...]

Ja też tak myślę, ale skoro ktoś tu rzucił myśl o wysłaniu Polskich służb specjalnych, to ja zaproponowałem wysłanie służb dyplomatycznych.

Data: 2009-12-30 22:30:35
Autor: pluton
Chiny: Egzekucja Brytyjczyka

Ja te¿ tak my¶lê, ale skoro kto¶ tu rzuci³ my¶l o wys³aniu Polskich
s³u¿b specjalnych, to ja zaproponowa³em wys³anie s³u¿b dyplomatycznych.

Kaczki tam poslac, a kazdej w kieszonke paczke ziela.

Nullification

Data: 2009-12-31 10:50:31
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-30 22:30, pluton pisze:
Ja te¿ tak my¶lê, ale skoro kto¶ tu rzuci³ my¶l o wys³aniu Polskich
s³u¿b specjalnych, to ja zaproponowa³em wys³anie s³u¿b dyplomatycznych.

Kaczki tam poslac, a kazdej w kieszonke paczke ziela.

A nasz wojowniczy pan prezydent to ostateczne rozwi±zanie. I u¿ywaæ tylko wtedy gdy zawiod± ¶rodki dyplomatyczne.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-12-29 21:23:24
Autor: pluton
Chiny: Egzekucja Brytyjczyka

Tu raczej s³u¿by dyplomatyczne zdzia³a³yby wiêcej. Ale niestety dobrego
(skutecznego) dyplomaty nie znajdzie dzi¶ w Polsce nawet ze ¶wieczk±..

a czemu nikt nie poszczul kaczki ?

Nullification

Data: 2009-12-29 20:29:03
Autor: abc
Chiny: Egzekucja Brytyjczyka
Akmal w Lublinie zamieszka³ w 2004 r. Kilkakrotnie zg³asza³ siê do
lubelskiego Ratusza z niecodziennymi pomys³ami. Po raz pierwszy zjawi³ siê
oko³o 2000 roku na sesji Rady Miasta po¶wiêconej budowie lotniska w
¦widniku. Potem przyszed³ do Biura Promocji Miasta.

- Chcia³ uruchomiæ taksówki powietrzne na trasie Lublin-Warszawa. Pomys³
wydawa³ siê ciekawy, a cz³owiek wiarygodny. Mówi³, ¿e ma Londynie spor±
firmê taksówkow±. Odpowiedzia³em, ¿e na lotnisko trzeba bêdzie jeszcze
poczekaæ - wspomina Dariusz Jezior, by³y pracownik BPM.

Proponowa³ te¿ postawienie w Lublinie meczetu.

Gdy miasto i banki odmówi³y mu pomocy w realizacji pomys³ów zacz±³ groziæ
atakiem terrorystycznym. Pó¼niej ¿ycie Pakistañczyka zaczê³o siê
komplikowaæ. Rozwiód³ siê z ¿on±. Wpad³ na je¼dzie po pijanemu na ul.
Ko³³±taja w Lublinie.

W 2006 roku dosta³ za to wyrok: rok pozbawienia wolno¶ci w zawieszeniu na
cztery lata i trzyletni zakaz prowadzenia pojazdów. Oskar¿ono go o
niep³acenie alimentów.

Wiêcej
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20091229/KRAJSWIAT/12209491

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2009-12-29 20:49:40
Autor: Grzegorz Z.
Chiny: Egzekucja Brytyjczyka
Proponowa³ te¿ postawienie w Lublinie meczetu.

Znaczy wierz±cy, w dodatku stoj±cy po w³a¶ciwiej stronie "palestyñskiego
muru".

--
"Ka¿dy my¶l±cy cz³owiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-12-29 21:05:55
Autor: Lorn
u2 pisze:
Zostawił w Polsce żonę oraz dwójkę dzieci :

i?

http://www.wprost.pl/ar/183067/Brytyjczyk-ktorego-stracono-w-Chinach-zostawil-w-Polsce-dwojke-dzieci/

Bojkotujmy Chińskie produkty! :>

            Prezydencki wyÅ›cig.
http://sonda.hanzo.eu/sondy,45571,7kfE.html

Data: 2009-12-29 21:11:04
Autor: u2
W dniu 2009-12-29 21:05, Lorn pisze:
u2 pisze:
Zostawił w Polsce żonę oraz dwójkę dzieci :

i?

http://www.wprost.pl/ar/183067/Brytyjczyk-ktorego-stracono-w-Chinach-zostawil-w-Polsce-dwojke-dzieci/

Bojkotujmy Chińskie produkty! :>

A potem bratajmy się z nimi jak żabojady ?

Data: 2009-12-29 21:18:40
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

My się z nimi bratamy? :> Zrozum Ty i cała reszta... Rząd ma działać na Naszą korzyść, ale to My jako obywatele mamy siłę przebicia... Nie kupujmy produktów z Chin, olejmy ten syf jednorazowego użytku :>

Data: 2009-12-29 21:27:00
Autor: u2
W dniu 2009-12-29 21:18, Lorn pisze:

[...]

Ostatnio słyszałem, że nie należy kupować chińskich produktów, bo
podobno są wytwarzane poniżej godziwej zapłaty. "I want to believe". Czy
za czasów PRL również nasze produkty były wytwarzane poniżej kosztów
produkcji ? Proszę o przykłady.

Data: 2009-12-29 21:38:11
Autor: Lorn

No to uwierz :> http://www.papilot.pl/tag/1/chinskie-buty.html

Czy za czasów PRL również nasze produkty były wytwarzane poniżej kosztów
produkcji ? Proszę o przykłady.

Czy ja pisałem o czasach PRL`u? Czy się stoi, czy się leży...
Niższe koszty produkcji to wyścig ilości nad jakością. Nie chodzi już nawet o tanią siłę roboczą, ale o materiały z których ten syf jest wytwarzany. Jesteś w stanie to zrozumieć? :>

Data: 2009-12-29 21:43:17
Autor: u2
W dniu 2009-12-29 21:38, Lorn pisze:

Ostatnio słyszałem, że nie należy kupować chińskich produktów, bo
podobno są wytwarzane poniżej godziwej zapłaty. "I want to believe".

No to uwierz :> http://www.papilot.pl/tag/1/chinskie-buty.html

No i co chcesz udowodnić ?

Grzybica i inne choroby to niekoniecznie wina żółtków.

[...]

Jaki syf, może jakieś przykłady ?

Wg naszej konstytucji każdy posiada od urodzenia t.zw. godność. W ChRL
jest inaczej ?

Data: 2009-12-29 22:01:31
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

To że syf Chiński bywa chorobotwórczy :>

Grzybica i inne choroby to niekoniecznie wina żółtków.

Jesteś lekarzem? To Ci wygląda na grzybicę? :> Jakbyś nie wiedział to tam są linki do artykułów :>

[...]

Niewiedza jest złotem :> Kupuj dalej i się truj :> Na drowie,.

Wg naszej konstytucji każdy posiada od urodzenia t.zw. godność.

.... i?

W ChRL jest inaczej ?

A nie je jest? :>

Data: 2009-12-29 22:45:07
Autor: u2
W dniu 2009-12-29 22:01, Lorn pisze:

No i co chcesz udowodnić ?

To że syf Chiński bywa chorobotwórczy :>

Jaki syf ? Dupku.

Grzybica i inne choroby to niekoniecznie wina żółtków.

Jesteś lekarzem? To Ci wygląda na grzybicę? :> Jakbyś nie wiedział to
tam są linki do artykułów :>

Jakie linki?

Jaki syf, może jakieś przykłady ?

Niewiedza jest złotem :> Kupuj dalej i się truj :> Na drowie,.

Jakie "drowie" ?
Wg naszej konstytucji każdy posiada od urodzenia t.zw. godność.

... i?

i co ?

W ChRL jest inaczej ?

A nie je jest? :>

Co nie je ?

Data: 2009-12-29 22:52:37
Autor: Lorn
u2 pisze:
W dniu 2009-12-29 22:01, Lorn pisze:

No i co chcesz udowodnić ?
To że syf Chiński bywa chorobotwórczy :>

Jaki syf ? Dupku.

Chiński syf... Obejrzałeś sobie moją wklejkę dupku? :>

Grzybica i inne choroby to niekoniecznie wina żółtków.
Jesteś lekarzem? To Ci wygląda na grzybicę? :> Jakbyś nie wiedział to
tam są linki do artykułów :>

Jakie linki?

Åšlepy jesteÅ›? :>

Jaki syf, może jakieś przykłady ?
Niewiedza jest złotem :> Kupuj dalej i się truj :> Na drowie,.

Jakie "drowie" ?

Twoje.

Wg naszej konstytucji każdy posiada od urodzenia t.zw. godność.
... i?

i co ?

Czyli nic? :>

Data: 2009-12-29 22:58:35
Autor: u2
Chiny: Egzekucja Brytyjczyka
W dniu 2009-12-29 22:52, Lorn pisze:

Jakie linki?

Åšlepy jesteÅ›? :>

Wzrok mam zdrowy, dupku.

Jaki syf, może jakieś przykłady ?
Niewiedza jest złotem :> Kupuj dalej i się truj :> Na drowie,.

Jakie "drowie" ?

Twoje.

Chyba twoje, idioto.

Wg naszej konstytucji każdy posiada od urodzenia t.zw. godność.
... i?

i co ?

Czyli nic? :>

Hitler-synu.

Data: 2009-12-29 23:07:14
Autor: Lorn
u2 pisze:
W dniu 2009-12-29 22:52, Lorn pisze:
Jakie linki?
Åšlepy jesteÅ›? :>

Wzrok mam zdrowy, dupku.

Mam Ci wierzyć na słowo? Dupku? :>

Jaki syf, może jakieś przykłady ?
Niewiedza jest złotem :> Kupuj dalej i się truj :> Na drowie,.

Jakie "drowie" ?
Twoje.

Chyba twoje, idioto.

Nie moje :>

Wg naszej konstytucji każdy posiada od urodzenia t.zw. godność.
... i?
i co ?
Czyli nic? :>

Hitler-synu.

Czyli co? :>

Data: 2009-12-29 23:15:45
Autor: u2
W dniu 2009-12-29 23:07, Lorn pisze:

Jakie linki?
Åšlepy jesteÅ›? :>

Wzrok mam zdrowy, dupku.

Mam Ci wierzyć na słowo? Dupku? :>

Debilu, bądź precyzyjny.

[...]

WolÄ™ zdrowie, debilu !!!

[...]

=Hitler-jugend.

Data: 2009-12-29 23:33:28
Autor: Lorn
u2 pisze:
W dniu 2009-12-29 23:07, Lorn pisze:

Jakie linki?
Åšlepy jesteÅ›? :>
Wzrok mam zdrowy, dupku.
Mam Ci wierzyć na słowo? Dupku? :>

Debilu, bądź precyzyjny.

Nie zrozumiałeś? :>

[...]

Zdrowie Twoje :>

Data: 2009-12-29 23:39:24
Autor: u2
Chiny: Egzekucja Brytyjczyka
W dniu 2009-12-29 23:33, Lorn pisze:

=Hitler-jugend.

Czyli co?

PromieniejÄ…cy debile z Hitler-jugend patrzÄ…cy z dumÄ… na przemarsz cieni
z Auschwitz-Birkenau.

Data: 2009-12-29 23:47:56
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

Scharakteryzowałeś siebie... Bądź dumny? :>

Data: 2009-12-29 23:58:53
Autor: u2
W dniu 2009-12-29 23:47, Lorn pisze:

Scharakteryzowałeś siebie... Bądź dumny? :>

Nie znam ciebie, ale twój nick wskazuje na twoje sympatie :]

Data: 2009-12-30 00:03:26
Autor: Lorn
u2 pisze:
W dniu 2009-12-29 23:47, Lorn pisze:

Scharakteryzowałeś siebie... Bądź dumny? :>

Nie znam ciebie, ale twój nick wskazuje na twoje sympatie :]

Może mi o Tym opowiesz? :>

Data: 2009-12-30 00:09:16
Autor: u2
W dniu 2009-12-30 00:03, Lorn pisze:
u2 pisze:
W dniu 2009-12-29 23:47, Lorn pisze:

Scharakteryzowałeś siebie... Bądź dumny? :>

Nie znam ciebie, ale twój nick wskazuje na twoje sympatie :]

Może mi o Tym opowiesz? :>

 Lorn. Dorn. Horn itp.

Data: 2009-12-30 00:10:56
Autor: Lorn
u2 pisze:
W dniu 2009-12-29 23:47, Lorn pisze:

Scharakteryzowałeś siebie... Bądź dumny? :>
Nie znam ciebie, ale twój nick wskazuje na twoje sympatie :]
Może mi o Tym opowiesz? :>

 Lorn. Dorn. Horn itp.

.... Czyli? :> Nie wstydź się... Napisz to po naszemu. :>

Data: 2009-12-30 00:17:40
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

Dorn? :> Fajny koleś, śmieszny, ale to nie ja :>

Data: 2009-12-30 00:22:45
Autor: u2
W dniu 2009-12-30 00:17, Lorn pisze:

... Czyli? :> Nie wstydź się... Napisz to po naszemu. :>

Po jakiemu, Dorn ?

Dorn? :> Fajny koleś, śmieszny, ale to nie ja :>

Fakt, ideowy, ale nie swój.

Data: 2009-12-29 22:07:21
Autor: Andrzej Adam Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
Zostawił w Polsce żonę oraz dwójkę dzieci :

http://www.wprost.pl/ar/183067/Brytyjczyk-ktorego-stracono-w-Chinach-zostawil-w-Polsce-dwojke-dzieci/

<cynizm> I w ten sposób Chińska Republika Ludowa zamieniła "dożywotnie"
nękanie apelami o uwolnienie obywatela UK na jednorazowe oburzenie. </cynizm>

Pies ogrodnika; samemu nie zje i drugiemu nie da.
  -- PrzysÅ‚owie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-12-30 08:53:23
Autor: Andrzej Adam Filip
Chiny: Egzekucja Brytyjczyka [w ChRL za 4kg heroiny]
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Nie => Nie czytuje Chińskiej propagandy "na kraj" w oryginale.
Nie wiem czy "wymyślili" już propagandowe hasełko że Chiny *wygrały*
"trzeciÄ… wojnÄ™ opiumowÄ…" :-)

Zjednoczone Królestwo prowadziło w XIX wieku (i wygrało) z Chinami dwie
wojny o "prawo" do sprzedaży brytyjskich narkotyków (opium) na terenie
(cesarskich) Chin. [ http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojny_opiumowe ]

Wiec dobór "pola oburzenia" angoli+ będzie zapewne Chinom wręcz
trywialnie łatwo wykorzystać w wewnętrznej propagandzie.

Lepiej płakać z mądrymi, niż śmiać się z głupcami.
  -- PrzysÅ‚owie hiszpaÅ„skie (pl.wikiquote.org)

Chiny: Egzekucja Brytyjczyka