Chiny: Egzekucja Brytyjczyka

Data: 2009-12-29 20:28:31
Autor: - he®sk -
Chiny: Egzekucja Brytyjczyka
On Tue, 29 Dec 2009 20:23:37 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

Zostawił w Polsce żonę oraz dwójkę dzieci :

 twoim zdaniem sluzby specjalne rp powinny odbic farbowanego  angola z wiezienia zoltkow? aj waj aj waj dlaczego prezydent
 nie interweniowal w tej slusznej sprawie? postraszylby tych
 producentow szajsu wyslaniem kilku szczyglow i "polak" bylby
 wolny w ciagu tygodnia. lidzbark bylby slawny. tak jak ciechanow.

--

 HeSk

Data: 2009-12-29 20:31:15
Autor: u2
W dniu 2009-12-29 20:28, - he®sk - pisze:
[...]

Spadaj antysemito. Specsłużby nie ruszyły nawet palcem w tej sprawie,
dlatego brytyjczyk z polskim paszportem zginÄ…Ĺ‚.

Data: 2009-12-29 20:36:16
Autor: - he®sk -
On Tue, 29 Dec 2009 20:31:15 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]
>  producentow szajsu wyslaniem kilku szczyglow i "polak" bylby
>  wolny w ciagu tygodnia. lidzbark bylby slawny. tak jak ciechanow.

Spadaj antysemito.

 buuuhahhahahahhahahhhaaa. czy ty przypadkiem nie masz korzeni
 podobnych do tych co to gwizneli napis na zlecenie ?

Specsłużby nie ruszyły nawet palcem w tej sprawie,
dlatego brytyjczyk z polskim paszportem zgin±ł.

 jakze mi orzykro. zapaliles swieczke w oknie?

--

 HeSk

Data: 2009-12-29 20:44:59
Autor: u2
W dniu 2009-12-29 20:36, - he®sk - pisze:

Spadaj antysemito.

 buuuhahhahahahhahahhhaaa. czy ty przypadkiem nie masz korzeni
 podobnych do tych co to gwizneli napis na zlecenie ?

Nie jestem Niemcem (Szwedem), debilu.

Specsłużby nie ruszyły nawet palcem w tej sprawie,
dlatego brytyjczyk z polskim paszportem zginÄ…Ĺ‚.

 jakze mi orzykro. zapaliles swieczke w oknie?

Palisz świeczki na swoim parapecie, przygłupie ? :)

Data: 2009-12-30 15:25:14
Autor: cirrus
Chiny: Egzekucja Brytyjczyka
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hhdlir$d95$1atlantis.news.neostrada.pl...
W dniu 2009-12-29 20:28, - heRsk - pisze:
[...]

I nawet kretynie Poska nie wypowiedziała wojny Chinczykom. ;)

--
stevep

Data: 2009-12-29 20:50:04
Autor: Jadrys
[...]

Tu raczej służby dyplomatyczne zdziałałyby więcej. Ale niestety dobrego (skutecznego) dyplomaty nie znajdzie dziś w Polsce nawet ze świeczką..

Data: 2009-12-29 20:57:18
Autor: u2
W dniu 2009-12-29 20:50, Jadrys pisze:
[...]

Wydaje mi się, że to dumny Albion dostał prztyczka w nos. Polakom nic do
tego.

Data: 2009-12-30 19:49:07
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-29 20:57, u2 pisze:
[...]

Ja też tak myślę, ale skoro ktoś tu rzucił myśl o wysłaniu Polskich służb specjalnych, to ja zaproponowałem wysłanie służb dyplomatycznych.

Data: 2009-12-30 22:30:35
Autor: pluton
Chiny: Egzekucja Brytyjczyka

Ja też tak my¶lę, ale skoro kto¶ tu rzucił my¶l o wysłaniu Polskich
służb specjalnych, to ja zaproponowałem wysłanie służb dyplomatycznych.

Kaczki tam poslac, a kazdej w kieszonke paczke ziela.

Nullification

Data: 2009-12-31 10:50:31
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-30 22:30, pluton pisze:
Ja też tak my¶lę, ale skoro kto¶ tu rzucił my¶l o wysłaniu Polskich
służb specjalnych, to ja zaproponowałem wysłanie służb dyplomatycznych.

Kaczki tam poslac, a kazdej w kieszonke paczke ziela.

A nasz wojowniczy pan prezydent to ostateczne rozwi±zanie. I używać tylko wtedy gdy zawiod± ¶rodki dyplomatyczne.

Data: 2009-12-29 21:23:24
Autor: pluton
Chiny: Egzekucja Brytyjczyka

Tu raczej służby dyplomatyczne zdziałałyby więcej. Ale niestety dobrego
(skutecznego) dyplomaty nie znajdzie dzi¶ w Polsce nawet ze ¶wieczk±..

a czemu nikt nie poszczul kaczki ?

Nullification

Chiny: Egzekucja Brytyjczyka