Chiny-wojna

Data: 2020-03-19 18:44:18
Autor: Animka
Chiny-wojna
Tak sądzi Cejrowski i chyba ma rację:
  "Chińczycy kłamali i kłamią o wirusie. Chińskie testy nie były skuteczne. Sekwencja genetyczna wirusa, którą przesłali do WHO i UE podejrzana (lepiej zrobić własną). A ministerstwo zdrowia Chin podało coś takiego: Najpierw was zalejemy koronawirusem, a potem zatrzymamy dostawy leków. Chiny atakują i to jest wojna, a nie bratnia pomoc."
https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/cejrowski-rzuca-gromy-chiny-atakuja-i-to-jest-wojna-aa-3iKL-HsZU-Nt7b.html

--
animka

Data: 2020-03-19 18:53:24
Autor: Shrek
Chiny-wojna
W dniu 19.03.2020 o 18:44, Animka pisze:
Tak sądzi Cejrowski i chyba ma rację:
  "Chińczycy kłamali i kłamią o wirusie. Chińskie testy nie były skuteczne.

A piszesz o tym na grupie prawo, bo?

--
Shrek

Data: 2020-03-19 22:27:08
Autor: Animka
Chiny-wojna
W dniu 2020-03-19 o 18:53, Shrek pisze:
W dniu 19.03.2020 o 18:44, Animka pisze:
Tak sądzi Cejrowski i chyba ma rację:
  "Chińczycy kłamali i kłamią o wirusie. Chińskie testy nie były skuteczne.

A piszesz o tym na grupie prawo, bo?

Był tu temat "Kwarantanna" i coś niecoś było pisane.

--
animka

Data: 2020-03-19 23:05:16
Autor: Wojciech Bancer
Chiny-wojna
On 2020-03-19, Shrek <1@wp.pl> wrote:

[...]

skuteczne.

A piszesz o tym na grupie prawo, bo?

Może denuncjuje Cejrowskiego za rozsiewanie fake newsów?

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2020-03-19 23:08:41
Autor: Robert Wańkowski
Chiny-wojna
On 2020-03-19, Shrek <1@wp.pl> wrote:

[...]

skuteczne.

A piszesz o tym na grupie prawo, bo?

Może denuncjuje Cejrowskiego za rozsiewanie fake newsów?

Sygnalistka? :-)

Robert

Data: 2020-03-19 23:38:40
Autor: Animka
Chiny-wojna
On 2020-03-19, Shrek <1@wp.pl> wrote:

[...]

skuteczne.

A piszesz o tym na grupie prawo, bo?

Może denuncjuje Cejrowskiego za rozsiewanie fake newsów?

Dlaczego? Ja mu wierzę. To jest człowiek światowy.

--
animka

Data: 2020-03-20 06:29:01
Autor: Wiesiaczek
Chiny-wojna
On 2020-03-19, Shrek <1@wp.pl> wrote:

[...]

skuteczne.

A piszesz o tym na grupie prawo, bo?

Może denuncjuje Cejrowskiego za rozsiewanie fake newsów?

Dlaczego? Ja mu wierzę. To jest człowiek światowy.

To zwykły ciul, który się trochę szwendał po świecie.
Spotkałem go kiedyś w Canardzie i żal było patrzeć jak ćwok wykręcał się od zapłacenia mandatu 200 zł za przekroczenie prędkości.
Zwalał nawet winę na swojego brata bliźniaka:)
Żenujący typ.
Znajdź sobie Animko lepszych idoli:)

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi - kwarantanna)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2020-03-20 20:43:46
Autor: Animka
Chiny-wojna
On 2020-03-19, Shrek <1@wp.pl> wrote:

[...]

skuteczne.

[...]

Nie wiedziałam, że on ma brata bliźniaka.

Żenujący typ.
Znajdź sobie Animko lepszych idoli:)

Jaki tam idol. Taki sam wirtualny człowiek jak Ty.

--
animka

Data: 2020-03-23 09:33:44
Autor: Wiesiaczek
Chiny-wojna
On 2020-03-19, Shrek <1@wp.pl> wrote:

[...]

skuteczne.

[...]

Pewnie nie ma, dlatego to była tylko żenująca zagrywka, żeby nie przyjąć mandatu za przekroczenie prędkości.
Dziad i tyle!

Data: 2020-03-23 18:05:30
Autor: Animka
Chiny-wojna
On 2020-03-19, Shrek <1@wp.pl> wrote:

[...]

skuteczne.

[...]

A Ty byś przyjął mandat czy wolałbyś sprawę w sądzie?

--
animka

On 2020-03-19, Shrek <1@wp.pl> wrote:

[...]

skuteczne.

[...]

Ja siedziałem obok, w takiej samej sprawie i gdy zobaczyłem swoje zdjęcie w samochodzie to przyjąłem mandat i po grzybach.
Nie zwalałem winy na "brata bliźniaka" ani innych kosmitów.
Odrobinę godności trzeba mieć.

Data: 2020-03-24 20:30:12
Autor: Animka
Chiny-wojna
W dniu 2020-03-24 o 07:46, Wiesiaczek pisze:
W dniu 23.03.2020 o 18:05, Animka pisze:

A Ty byś przyjął mandat czy wolałbyś sprawę w sądzie?

Ja siedziałem obok, w takiej samej sprawie i gdy zobaczyłem swoje zdjęcie w samochodzie to przyjąłem mandat i po grzybach.

Nie rozumiem. Gdzie to zdjęcie w samochodzie było?

Nie zwalałem winy na "brata bliźniaka" ani innych kosmitów.
Odrobinę godności trzeba mieć.

To fakt.

--
animka

Data: 2020-03-25 15:20:23
Autor: Wiesiaczek
Chiny-wojna
W dniu 24.03.2020 o 20:30, Animka pisze:
[...]

Może nie masz prawa jazdy więc Ci wyjaśnię:

Canard to taka firma
(tu masz linka: https://www.canard.gitd.gov.pl/cms/)
która nadzoruje fotoradary.
Byłem wtedy u nich w związku z przekroczeniem prędkości i ten fotoradar, wyobraź sobie, zrobił mi zdjęcie! (Tak samo jak Cejrowskiemu).
I na tym zdjęciu byłem ja za kierownicą mojego samochodu.
Teraz zrozumiałaś?

Nie zwalałem winy na "brata bliźniaka" ani innych kosmitów.
Odrobinę godności trzeba mieć.

To fakt.

Howk! :)

Data: 2020-03-25 21:38:45
Autor: Animka
Chiny-wojna
W dniu 2020-03-25 o 15:20, Wiesiaczek pisze:
[...]

Dzięki, zrozumiałam. :-)
  Gdybyś od razu napisał "zdjęcie z fotoradaru" to od razu bym zrozumiała.

--
animka

Data: 2020-03-20 06:59:47
Autor: Budzik
Chiny-wojna
Użytkownik Animka animka@tonie.ja.wp.pl ...

[...]

skuteczne.

A piszesz o tym na grupie prawo, bo?

Może denuncjuje Cejrowskiego za rozsiewanie fake newsów?

Dlaczego? Ja mu wierzę. To jest człowiek światowy.

W tym sensie ze nie jest kosmita i pochodzi z naszego swiata?
Mysle ze masz racje bo jakby kosmici chcieli przysłać swojego przedstawiciela na ziemie to przeciez nie przysłaliby takiego cwoka.
;-DDDD
 Wystarczajaco sie juz popisał ostatnio przy pozarach lasów...

--
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

Data: 2020-03-20 00:37:12
Autor: rowerex
Chiny-wojna
W dniu piątek, 20 marca 2020 08:00:02 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

Mysle ze masz racje bo jakby kosmici chcieli przysłać swojego przedstawiciela na ziemie to przeciez nie przysłaliby takiego cwoka.

Zatem sekretarz generalny Komunistycznej Partii Chin, a zarazem  przewodniczący Chińskiej Republiki Ludowej Xi Jinping - sądząc po wyglądzie, nazwisku i osiągnięciach w walce z koronawirusem i nie tylko - musi być, no ba, nawet jest kosmitą. Jedyny wiarygodny na tej planecie ;-)

Faceci w czerni wracajcie! :)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2020-03-20 20:47:21
Autor: Animka
Chiny-wojna
W dniu 2020-03-20 o 07:59, Budzik pisze:
[...]

Może.

  Wystarczajaco sie juz popisał ostatnio przy pozarach lasów...

Nie czytałam o tym.

--
animka

Data: 2020-03-20 10:22:33
Autor: Wojciech Bancer
Chiny-wojna
On 2020-03-19, Animka <animka@tonie.ja.wp.pl> wrote:

[...]

A piszesz o tym na grupie prawo, bo?
Może denuncjuje Cejrowskiego za rozsiewanie fake newsów?
Dlaczego? Ja mu wierzę. To jest człowiek światowy.

To jest celebryta.
Jemu kasa się zgadza tylko wtedy jak robi szum, czyli pisze/mówi/robi coś kontrowersyjnego.
Nie jak spokojnym wyważonym tonem opowiada prawdę. Wtedy kasę traci.
Resztę sobie dopowiedz.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2020-03-20 20:55:17
Autor: Animka
Chiny-wojna
On 2020-03-19, Animka <animka@tonie.ja.wp.pl> wrote:

[...]

[...]

Ja tam nie wiem, Nie zaglądałam mu do konta bankowego ani portfela.
Teraz w tv leci program największej celebrytki. Utworzyła trzecie show. Pani Manowska.
Przełączyłam na 2 Program, a tu 5-ty raz z rzędu celebryci disco polo. Już mi się to "przejadło".
Przełączylam na inny kanał.

--
animka

Data: 2020-03-20 12:18:46
Autor: Wiesiaczek
Chiny-wojna
On 2020-03-19, Shrek <1@wp.pl> wrote:

[...]

skuteczne.

[...]

Wiesiaczek (dziś z DC)

Data: 2020-03-20 12:21:17
Autor: Wiesiaczek
Chiny-wojna
On 2020-03-19, Shrek <1@wp.pl> wrote:

[...]

skuteczne.

A piszesz o tym na grupie prawo, bo?

Może denuncjuje Cejrowskiego za rozsiewanie fake newsów?

Dlaczego? Ja mu wierzę. To jest człowiek światowy.

Ten ciul?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

Data: 2020-03-19 23:29:31
Autor: rowerex
Chiny-wojna
W dniu czwartek, 19 marca 2020 18:53:26 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
W dniu 19.03.2020 o 18:44, Animka pisze:
> Tak sądzi Cejrowski i chyba ma rację:
>   "Chińczycy kłamali i kłamią o wirusie. Chińskie testy nie były > skuteczne. A piszesz o tym na grupie prawo, bo?

W sumie - jest teraz nakaz mówienia, myślenia i zachowywania się w sposób zgodny z "jedynie słuszną linią" - jakakolwiek polemika w zasadzie nie istnieje. Tylko nie nazywajcie "polemiką" głosów w rodzaju: "jest zbyt łagodnie", "władza się nie przykłada do pilnowania obywateli", a "obywatele olewają obowiązki" - rok temu ktoś by powiedział, że takie głosy to nawoływania do totalitaryzmu...

Chiny to taki dziwny kraj, w którym taka dziedzina nauki jak statystyka działa inaczej i na innych zasadach w odniesieniu do ludności niż w pozostałej części świata - może "stała kosmologiczna" w Chinach jest nieco inna...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2020-03-19 19:52:55
Autor: ąćęłńóśźż
Chiny-wojna
Animko!
Masz już ten tłuczek do mięsa, żeby się mocno pie....nąć w czoło???

-- -- -

Data: 2020-03-20 15:01:37
Autor: Olin
Chiny-wojna
Dnia Thu, 19 Mar 2020 18:44:18 +0100, Animka napisał(a):

https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/cejrowski-rzuca-gromy-chiny-atakuja-i-to-jest-wojna-aa-3iKL-HsZU-Nt7b.html

Warto kliknąć i dowiedzieć się, że:
"Podróżnik bardzo wiele uwagi poświęcił sprawie przyjmowania komunii w czasie mszy. Całym sobą jest on za tym, by nawet w czasie szalejącej epidemii, przyjmować komunię świętą do ust i to klęcząc. "

Jest kolejny link:
https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/lawina-po-wpisie-cejrowskiego-najbezpieczniej-do-ust-i-na-kleczkach-aa-AEG9-jzi3-39Qd.html
"Podróżnik jest znany ze swojej wielkiej religijności i przywiązania do tradycji. Wojciech Cejrowski postrzega tę kwestię jasno: to świętokradztwo. - #Komunia Święta "na rękę" (świętokradztwo!) to gwarancja szerzenia zarazy. Na dłoniach wirusa mają wszyscy w kościele (z klamek, z windy, z tramwaju), a w ustach wirusa mają tylko chorzy. Najbezpieczniej do ust i na klęczkach - nie dmuchamy księdzu w twarz - napisał na Facebooku"

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Dzięki Radiu Maryja wiadomo, jak wiele pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-03-20 20:35:25
Autor: Animka
Chiny-wojna
W dniu 2020-03-20 o 15:01, Olin pisze:
[...]

Jak już ktoś przyjmuje to wiadomo, ze lepiej do ust niż do rąk z zarazkami( zanim się dojdzie do kościoła to różne zarazki już są).
Ciekawa jestem czy W.C chodzi teraz do kościoła. Nic o tym nie wspomniał.

[...]

Księżulkowie też.

, a w ustach wirusa mają tylko chorzy. Najbezpieczniej do ust i na
klęczkach - nie dmuchamy księdzu w twarz - napisał na Facebooku"

Ksiądz swojej twarzy do czyjejś twarzy nie zbliża. Obawiałabym się, żeby mi ksiądz nie dmuchnął w twarz.
A tak ogólnie to jest zalecenie nie chodzenia do kościoła w czasie tej zarazy.

--
animka

Chiny-wojna