Chiny wykupia cala Afryke za amerykanskie obligacje

Data: 2009-11-08 22:31:24
Autor: Pester
Chiny wykupia cala Afryke za amerykanskie obligacje
Jak wiadomo Chiny posiadaja ponad 2 bln dolarow roznych amerykanskich dlugow - glownie w obligacjach rzadu USA.
Sam fakt posiadania tych obligacji jeszcze nie bylby grozny dla USA, ale Chinczycy postanowili je uplynnic i zaczynaja inwestowac w Afryke. A to budzi spory niepokoj rzadu USA.
http://biznes.onet.pl/chiny-pozycza-afryce-10-mld-dolarow,18491,3049552,1,news-detal
Warto przeczytac.

Pester

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4585 (20091108) __________

Data: 2009-11-08 22:39:41
Autor: skippy

Użytkownik "Pester" <pester@o2.pl> napisał w wiadomości news:hd7db4$lvd$1opal.futuro.pl...
[...]

Niestety ale poplątałes z pomieszaniem pare spraw.
Żeby nie brnąć to tylko sie przyczepie szczegółu którym chcesz zaszokować, tj. 10mld $ w 3 lata.
:)))))

Data: 2009-11-08 22:16:41
Autor:
skippy <a@nie.ma> napisał(a):

> [...]

Żeby nie brnąć to tylko sie przyczepie szczegółu którym chcesz zaszokować, tj. 10mld $ w 3 lata.

Widze kolego skippy, że nie masz pojęcia o sile pieniądza.
10mld w afryke to tak jak 100x wiecej w ameryke.

Data: 2009-11-08 23:22:34
Autor: Pester
Chiny wykupia cala Afryke za amerykanskie obligacje
"skippy"

Niestety ale poplątałes z pomieszaniem pare spraw.
Żeby nie brnąć to tylko sie przyczepie szczegółu którym chcesz zaszokować, tj. 10mld $ w 3 lata.
:)))))

Chcialbys zeby zaraz wydali cale 2 bln dolarow na Afryke?
Oni tacy durni nie sa jak ty, zeby od razu wszystko wydawac....

Pester
PS. Na drugi raz przemyśl to, co zamierzasz napisac.

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4585 (20091108) __________

Data: 2009-11-08 23:36:41
Autor: skippy
Chiny wykupia cala Afryke za amerykanskie obligacje

Użytkownik "Pester" <pester@o2.pl> napisał w wiadomości news:hd7gb7$re3$1opal.futuro.pl...
"skippy"

[...]

OK przemyślałem.
Info zilustrowałes bezsensownym linkiem.

Data: 2009-11-08 23:37:29
Autor: viper
> [...]

Pester
PS. Na drugi raz przemyśl to, co zamierzasz napisac.

Pester, skippy dobrze napisał... w przypadku chin te  kwoty są całkiem bez znaczenia... dla nich to są napiwki... a Afryka była zawsze chińską strefą wpływów, poza chińczykami nikt tam nie śpieszy się z pakowaniem kasy... oni nie muszą kupowac Afryki, Afryka jest ich już od dawna... i nikomu to nie przeszkadza...

Data: 2009-11-08 23:01:05
Autor:
viper <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał(a):
> [...]
nie
 muszą kupowac Afryki, Afryka jest ich już od dawna... i nikomu to nie przeszkadza...

O, Viper sie obudził,
dla chin to sa kwoty bez znaczenia ale dla afryki już nie
kolego,
mówisz nikt się nie spieszy? szkoda, bo to znaczy, że myslą
podobnie jak ty, a to myslenie bardzo błędne. he, he.

Data: 2009-11-09 00:02:51
Autor: skippy
Chiny wykupia cala Afryke za amerykanskie obligacje
w kwestii chin i afryki to jest bardzo ciekawy motyw, o którym milczą media
słowa klucze to zatoka perska, pakistan, dzierżawa portów, autostrady
wygląda jakby skosnoocy powoli montowali straszak tylko w tym jednym aczkolwiek newralgicznym rejonie
dlaczego jest cisza na ten temat to nie mam pojęcia
da sie cos znaleźć w sieci, ale po naprawdę upartych poszukiwaniach
imo wojna w afganistanie ma bardziej z tym związek, niz z przemytem marychy i banadami talibów rozwalajacych bogobórcze pomniki
poszukaj pester, jesteś w tym czasami dobry
kazdemu sie zdarza trafic kaszanke wiec sie nie zniechecaj

Data: 2009-11-08 23:50:36
Autor: skippy
Chiny wykupia cala Afryke za amerykanskie obligacje

Użytkownik "Pester"

Oni tacy durni nie sa jak ty, zeby od razu wszystko wydawac....

noooo ja nie tak od razu wszystko, zawsze zostawiam jeszcze tyle żeby ładnie pobalować:)

Data: 2009-11-08 23:57:21
Autor: fatso
Chiny wykupia cala Afryke za amerykanskie obligacje
million-billion-trillion

Chinczycy maja 2 tryliony na wydanie(2 tys miliardow)
Kupujcie  Baobab, jak pisalem wyzej. Spadl, kurwa i to mnie boli. Baobab nie tylko ocalil Stasia i Nel ale i nam da zarobic. Tam sa duze zloza bogatej rudy zelaza i vanadium, w tym Mozambiku. Wojna domowa juz sie skonczyla, port i kolej blisko. Chinczycy potrzebuja tych surowcow!

fatso

Data: 2009-11-09 08:06:31
Autor: Pester
[...]

Fatso, my tu w Polsce tysiac milardow nazywamy, poki co, bilionem.

Pester __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4586 (20091108) __________

Data: 2009-11-09 08:27:35
Autor: Lech Dubrowski
Chiny wykupia cala Afryke za amerykanskie obligacje
Fatso, my tu w Polsce tysiac milardow nazywamy, poki co, bilionem.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Liczebniki_g%C5%82%C3%B3wne_pot%C4%99g_tysi%C4%85ca#Kraje_stosuj.C4.85ce_kr.C3.B3tk.C4.85_skal.C4.99http://pl.wikipedia.org/wiki/Liczebniki_g%C5%82%C3%B3wne_pot%C4%99g_tysi%C4%85ca#Kraje_stosuj.C4.85ce_kr.C3.B3tk.C4.85_skal.C4.99

Tam gdzie nie stosuje sie ukladu SI nie ma miliarda

Leszek

Data: 2009-11-09 09:46:25
Autor: fatso
Lech Dubrowski wrote:
> [...]

Tam gdzie nie stosuje sie ukladu SI nie ma miliarda

"Polacy nie gesi i swoj jezyk maja"

Wszelako swiat ma w dupie Polakow i uzywa innego systemu nazewnictwa cyfr.
Szczegolnie w swiecie finansow. Proponuje olac sikiem prostym prof.Kopalinskiego
jak tez inne madrale, uzywac nazewnictwa amerykanskiego. Przynajmniej do czasu nim
nam Cesarz Chinski nie nakaze inaczej. No ale wtedy to juz bedziemy musieli nosic
dlugi warkocz kazdy. Po to by mandaryn cesarski mogl oburzony naszym slownictwem
polskim, brzydkimi kurwami i chujami rzucanymi beztrosko wokolo, a i trylionami takze,
  schwytac takiego hultaja za wsiarz- i upierdolic mu glowe jednym cieciem miecza.
Temu wlasnie warkocz chinski mial sluzyc. Praktyczna rasa ci Chinczycy, no nie?

fatso

Data: 2009-11-09 10:08:16
Autor: templariusz
Chiny wykupia cala Afryke za amerykanskie obligacje
Idzie wojna... żydo komuna w USA chciała odciać Chiny od ropy, sprytna zagrywka  templariusz

Data: 2009-11-09 10:12:15
Autor: fatso
Chiny wykupia cala Afryke za amerykanskie obligacje
fatso wrote:

Zadzwonil wlasnie do mnie  Pan hr Mendewesz, znany tu juz na grupie z mojej prezentacji poeta burdelowy.
Jak na polskiego arystokrate przystalo Pan Hrabia douczyl mnie co to naprawde jest chinska rasa.
Hrabia wie co mowi, wszak zyje z malajska chinka w konkubinacie, pojada bigos po chinsku i wlasnie
powrocil z Dalekiego Wschodu gdzie ma nieopodal Penangu swoje palazzo.

Otoz Chinczycy sa, mowi Hrabia, obsesjonatami seksu. Owa tortura malych chinek gdzie dziewczynkom
3-letnim zawiazywano stopki by nie urosly , dokonywana byla po to by te kalekie male stopki mogli pozniej
calowac i podniecac sie nimi dorosli juz chinczycy. Nie po to by zona nie mogla uciec od meza bo gdzie taka ucieknie?
Dodatkowy bonus byl taki, ze chinka zmuszona chodzic na takich kikutach wyrabiala sobie miesnie tzw miednicy malej.
Czyli ze nawet stare pizdzisko, wymeczone tuzinem ciazy, pracowalo wokol naszego czlonka niczym cesarska hurysa.

fatso

Data: 2009-11-09 10:59:00
Autor:
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):
fatso wrote:

[...]

Dobry ten Pan hr Mendewesz i znawca zycia jak widac,
w dwoch slowach objasnil cala tajemnice tych chinskich
zboczencow bez dorabiania zbednej ideologii.
Tak to niestety jest, ze najprostsze prawdy nie bardzo
do ludzi docierają.

Data: 2009-11-09 12:33:27
Autor: olob kowalski
Pester <pester@o2.pl> napisał(a):
[...]

chińczycy upłynnią puste pieniądze przez afrykę a afryka zacznie kupować co skolei pocągnie niechęć innych krajów do waluty amerykańskiej bo się zorientują że dostały puste papierki i tak chiny pozbędą się bezwartościowych dolarów mając w zamian wartościowe surowce a świat zostanie z dolarami

--

Chiny wykupia cala Afryke za amerykanskie obligacje