Chiny - zdjęcia

Data: 2009-08-06 23:53:16
Autor: Pawel Paron
Chiny - zdjęcia

Zapraszam do oglądania zdjęć z Chin:
http://acn.waw.pl/pawelp

Paweł

--
Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

Data: 2009-08-07 10:39:20
Autor: Alfer_z_pracy
Chiny - zdjęcia
Zapraszam do oglądania zdjęć z Chin:
http://acn.waw.pl/pawelp

Super! Świetne fotki! Chwalę za kadry, chwalę za zdjęcia Chińczyków, bardzo mi się reportaż podoba. Nie sądziłem że tak dużo tam kolorów (np. w ubiorach).

Rozwaliła mnie ta rogacizna:
http://acn.waw.pl/pawelp/chiny_2009/1/02img_0406.html

I gościunio trekingowiec w sweterku :)

Uwaga techniczna, po kliknięciu na next na ostatnim foto w grupce "1" wraca się do początku grupki "1", jak ktoś niekumaty to pomyśli że to wszystkie zdjęcia a grupek jest kilka.

A.

Data: 2009-08-07 20:43:58
Autor: Pawel Paron
Chiny - zdjęcia
Dnia 07.08.2009 Alfer_z_pracy <alferwywalto@mp.pl> napisał/a:

[...]

"gościunio" to miejscowy, Tybetańczyk, nie jechał z nami, tylko chwilę
pojeździł na rowerze jednego Chińczyka

Uwaga techniczna, po kliknięciu na next na ostatnim foto w grupce "1" wraca się do początku grupki "1", jak ktoś niekumaty to pomyśli że to wszystkie zdjęcia a grupek jest kilka.

To prawda, poprawiłem.

Paweł

--
Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

Data: 2009-08-07 11:26:18
Autor: MichałG
Chiny - zdjęcia
Pawel Paron pisze:
Zapraszam do oglądania zdjęć z Chin:
http://acn.waw.pl/pawelp

Paweł
  wow!
http://acn.waw.pl/pawelp/chiny_2009/1/02img_0069.html

to wysokość - rozumiem... ;))

Jak z wydolnością na takich wysokościach?

pozdrawiam
Michał

Data: 2009-08-07 20:48:07
Autor: Pawel Paron
Chiny - zdjęcia
Dnia 07.08.2009 MichałG <grodmich@wp.pl> napisał/a:

http://acn.waw.pl/pawelp/chiny_2009/1/02img_0069.html

to wysokość - rozumiem... ;))

Tak, tu też jest wysokość (5050):

http://acn.waw.pl/pawelp/chiny_2009/3/04img_0043.html

Jak z wydolnością na takich wysokościach?

Trzeba jechać wolniej, oddychać szybciej i nie robić żadnych gwałtownych
ruchów. Niektórzy źle się czują, leci im krew z nosa i ogólnie są chorzy,
inni tylko łatwiej się męczą.

Paweł

--
Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

Data: 2009-08-10 20:06:08
Autor: Renata Golebiowska
Chiny - zdjęcia
Dnia 07.08.2009 Pawel Paron <pawelpBEZSPAMU@freeland.lublin.pl> napisał/a:
[...]

Dodałabym jeszcze, że częściej trzeba się zatrzymać (za to nie wiem, czy rzeczywiście jedzie się wolniej), nie ze zmęczenia, ale dla nabrania oddechu i to wystarczy nawet pół minuty bez ruchu.

Poza tym bardzo odbierające dech jest schylanie się i chodzenie pod górkę o nawet małym nachyleniu, nie mówiąc już o schodach.

Niektórzy źle się czują, leci im krew z nosa i ogólnie są chorzy,

Plus zawroty i b. silny ból głowy. Ale u różnych ludzi jest różnie.

Renata

--
Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

Data: 2009-08-11 09:45:02
Autor: MichałG
Chiny - zdjęcia
Renata Golebiowska pisze:
[...]

hmmm ...... małym.... ;)
jak to sie ma do młynkowania pod góre? Jakoś tam przecież trzeba wjechac, wepchnąć, wciagnac....

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-08-11 07:51:11
Autor: kantele
Chiny - zdjęcia
Cześć Paweł
Świetne fotki. W ogóle to naprawdę Was podziwiam, tyle świata
zjeździliście.
Marek narzekał, że nie dałeś mu linka do galerii ale jak widać świat
jest mały ;)
My jedziemy do Chin na wycieczkę objazdową z biurem podróży (bez
rowerów, niestety) w październiku.
Pozdrówki Marta (garaż na Stokłosy)

Data: 2009-08-11 17:42:35
Autor: Renata Golebiowska
Chiny - zdjęcia
Dnia 11.08.2009 MichałG <grodmich@wp.pl> napisał/a:
Renata Golebiowska pisze:

[...]

Toż to nie jest niemożliwe tylko trudniejsze niż normalnie, a chodzenie pod górę, gdy dużo się roweruje jest trudniejsze niż jechanie pod górę.

Renata

--
Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

Data: 2009-08-07 11:36:20
Autor: dziki
Chiny - zdjęcia
Użytkownik "Pawel Paron" <pawelpBEZSPAMU@freeland.lublin.pl> napisał w wiadomości news:slrnh7mk6c.3df.pawelpBEZSPAMUlocalhost.localdomain...

Zapraszam do oglądania zdjęć z Chin:
http://acn.waw.pl/pawelp

fotki super, ale w ramach luzu moglbys dodac jakies opisy. Pewnie niektore rzeczy by sie bardziej rozjasnily :P

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-08-07 21:08:54
Autor: Mariusz