Data: 2009-03-31 09:08:31 | |
Autor: krzyss | |
Chip tuning | |
adamoxx1 pisze:
Jaki ma wpływ na żywotność silnika? Silnik wytrzyma, ale bedzie poprostu troche bardziej wysilony. Pamietac tylko trzeba o tym ze sprzeglo, przeguby itp. tez beda bardziej wysilone. U mnie ze 130KM jest @ do ~170KM i roznica w jezdzie jest bardzo duza na plus :) no i spalanie spadlo :) -- **** krzyss vel Qkill **** ===-- - A3 TDI -- -=== ==- Automat po Czipsie -== |
|
Data: 2009-03-31 09:32:49 | |
Autor: JKK | |
Chip tuning | |
Użytkownik "krzyss" <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com> napisał w wiadomości news:49d1c175$1news.home.net.pl... U mnie ze 130KM jest @ do ~170KM i roznica w jezdzie jest bardzo duza na plus :) no i spalanie spadlo :) A jak tam rzeczone sprzęgło, koło dwumasowe i czarna chmura z tyłu ;-) ? |
|
Data: 2009-03-31 09:41:21 | |
Autor: Marcin J. Kowalczyk | |
Chip tuning | |
JKK pisze:
U mnie ze 130KM jest @ do ~170KM i roznica w jezdzie jest bardzo duza na plus :) no i spalanie spadlo :) Przy dobrze zrobionym programie auto *mniej* dymi - tak jest u mnie. |
|
Data: 2009-03-31 09:45:19 | |
Autor: .Peeter | |
Chip tuning | |
Użytkownik "JKK" napisał:
A jak tam rzeczone sprzęgło, koło dwumasowe i czarna chmura z tyłu ;-) ? U mnie zero problemów. Czarnej chmury brak. Silnik to 1.9TDI ARL, po chipie 185KM/400Nm. Pozdrawiam ..Peeter |
|
Data: 2009-03-31 14:24:04 | |
Autor: krzyss | |
Chip tuning | |
JKK pisze:
A jak tam rzeczone sprzęgło, koło dwumasowe i czarna chmura z tyłu ;-) ? Sprzegla nie ma bo mam automat, chipa mam od 22kkm i jestem zadowolony, chmura... napewno przy maksymalnym wcisnieciu gazu jest, ale nie umiem okreslic czy wieksza niz przed. -- **** krzyss vel Qkill **** ===-- - A3 TDI -- -=== ==- Automat po Czipsie -== |
|
Data: 2009-03-31 16:25:10 | |
Autor: Brzezi | |
Chip tuning | |
wto, 31 mar 2009 o 14:24 GMT, krzyss napisał(a):
A jak tam rzeczone sprzęgło, koło dwumasowe i czarna chmura z tyłu ;-) ? Oczywiscie ze jest sprzeglo, tylko ze w postaci konwertera hydrokinetycznego, ktory takze jest wyliczony na przenoszenie okreslonego momentu oborotowego, wiec cipujac silnik, zblizasz sie do granicy maksymalnej albo moze i ja przekraczasz jaka moze sprawnie przenosic ten element... Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2009-03-31 22:37:23 | |
Autor: jasio | |
Chip tuning | |
Brzezi pisze:
wto, 31 mar 2009 o 14:24 GMT, krzyss napisał(a): ponoc modyfikuje sie tez soft od automatu, aby ten sie nie rozlecial.. |
|
Data: 2009-03-31 23:56:45 | |
Autor: Brzezi | |
Chip tuning | |
wto, 31 mar 2009 o 22:37 GMT, jasio napisał(a):
Oczywiscie ze jest sprzeglo, tylko ze w postaci konwertera Ale co ma soft do wytrzymalosci podzespolow? a najbardziej z Twojej wypowiedzi podoba mi sie "ponoc", po prostu mistrzostwo, nie wie co, nie wie gdzie, nie wie jak, ale cos kiedys uslyszal "tata, a marcin powiedzial" i pisze pozniej :) tak samo zmodyfikujesz soft do przegubow? do korbowodow? Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2009-04-01 09:30:50 | |
Autor: jasio | |
Chip tuning | |
Ale co ma soft do wytrzymalosci podzespolow? Czy Ty rozumiesz w ogole >>cokolwiek<<? Z Twojej wypowiedzi wnioskuje, ze NIC. NIC w znaczeniu "wytrzymalosci podzespolow", a nie w znaczeniu logicznego rozumienia (chociaz z tego pewnie tez nic) Z Twojej wypowiedzi wniosek jest taki, ze SOFT w silniku 2,0 ustawwiony na 500 KM nie ma NIC do wytrzymalosci podzespolow. Kumasz juz czego nie zrozumiales? a najbardziej z Twojej wypowiedzi podoba mi sie "ponoc", po prostu Przeczytaj jeszcze raz moja wypowiedz ze zrozumieniem a jak znowu nie zrozumiesz to napisz posta, to "pogadamy". tak samo zmodyfikujesz soft do przegubow? do korbowodow? Ale co Ty porownujesz? dzecinada. |
|
Data: 2009-04-01 09:41:05 | |
Autor: Brzezi | |
Chip tuning | |
śro, 01 kwi 2009 o 09:30 GMT, jasio napisał(a):
Ale co ma soft do wytrzymalosci podzespolow? w przeciwienstwie do Ciebie wyglada ze tak, Ty nawet nie wiesz co napisales 2 posty wczesniej Z Twojej wypowiedzi wniosek jest taki, ze SOFT w silniku 2,0 ustawwiony na 500 KM nie ma NIC do wytrzymalosci podzespolow. A ty kumasz ze zaczales pisac o sofcie do autoamtu? i ja odnosnie tego odpisuje? Skrzynia fizycznie jest przystosowana do np. 250Nm max, ty chipem silnika zwiekszasz moment do 300Nm, modyfikacja softu automatu nic nie pomoze, bo fizycznie nie jest ona przystosowana do takich sil a najbardziej z Twojej wypowiedzi podoba mi sie "ponoc", po prostuPrzeczytaj jeszcze raz moja wypowiedz ze zrozumieniem a jak znowu nie zrozumiesz to napisz posta, to "pogadamy". hehe, dalej mam polewke z "ponoc" :) Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2009-04-01 13:29:10 | |
Autor: jasio | |
Chip tuning | |
Pomijajac reszte belkotu to strasznie upraszczasz sprawe. Rozumiem, ze u Ciebie moment obrotowy jest stały i liniowy w pelnym zakresie obrotow? |
|
Data: 2009-04-01 14:29:38 | |
Autor: Brzezi | |
Chip tuning | |
śro, 01 kwi 2009 o 13:29 GMT, jasio napisał(a):
Skrzynia fizycznie jest przystosowana do np. 250Nm max, ty chipem silnika a Ty dalej nie czytasz co sie do Ciebie pisze, no i powiedz mi jak mamy dyskutowac jak ja o jednym, Ty o drugim? Rozumiem, ze u Ciebie moment obrotowy jest stały i liniowy w pelnym zakresie obrotow? nie zauwazyles ze pisalem o max momencie obrotowym Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2009-04-01 00:21:13 | |
Autor: krzyss | |
Chip tuning | |
Brzezi pisze:
Oczywiscie ze jest sprzeglo, tylko ze w postaci konwertera Ok, dokladnej budowy nie znam, ale licze na to ze sie nie rozleci :D -- **** krzyss vel Qkill **** ===-- - A3 TDI -- -=== ==- Automat po Czipsie -== |