Data: 2009-03-31 14:02:39 | |
Autor: Adam Franik | |
Chip tuning | |
Dnia Tue, 31 Mar 2009 00:20:03 +0200, adamoxx1 napisał(a):
Jaki ma wpływ na żywotno¶ć silnika? Podobno ten sam silnik jest montowany w Saabie, tylko że tam ma juz rzeczone 180KM. Jechałem takim nówk± sztuk± salonow± jao pasażer i zbierał sie całkiem przyjemnie. 200km/h bez większego proszenia :) -- pozdrawiam, Adam F. & A3 TDI [SG][SWD] gg#4423822 |
|
Data: 2009-04-01 01:36:07 | |
Autor: adamoxx1 | |
Chip tuning | |
Adam Franik pisze:
Dnia Tue, 31 Mar 2009 00:20:03 +0200, adamoxx1 napisał(a): 200 pojechał opel vectra kombi spokojnie nawet z tymi 150 KM. -- "Truth or happiness. Never both." |
|
Data: 2009-04-01 20:40:52 | |
Autor: Adam Franik | |
Chip tuning | |
Dnia Wed, 01 Apr 2009 01:36:07 +0200, adamoxx1 napisał(a):
200 pojechał opel vectra kombi spokojnie nawet z tymi 150 KM. Nie przecze, zmierzałem raczej do tego że to 200 to mial baaardzo szybko i jeszcze pod butem troche bylo, ale poprosiłem kierowce żeby zwolnił :) -- pozdrawiam, Adam F. & A3 TDI [SG][SWD] gg#4423822 |
|
Data: 2009-04-01 22:15:48 | |
Autor: adamoxx1 | |
Chip tuning | |
Adam Franik pisze:
Dnia Wed, 01 Apr 2009 01:36:07 +0200, adamoxx1 napisał(a): A na czym polega badanie na hamowni? Bo jak rozumiem to s± te dwa walce po których tocz± się koła.. One daj± jaki¶ opór czy jak? Jakim cudem można w ten sposób sprawdzić moc silnika? -- "Truth or happiness. Never both." |
|
Data: 2009-04-01 22:43:13 | |
Autor: Marcin J. Kowalczyk | |
Chip tuning | |
adamoxx1 pisze:
200 pojechał opel vectra kombi spokojnie nawet z tymi 150 KM.Nie przecze, zmierzałem raczej do tego że to 200 to mial baaardzo szybko i http://www.godula.cc.pl/hamownia_pl/?page=teoria |
|
Data: 2009-04-02 08:40:09 | |
Autor: J.F. | |
Chip tuning | |
On Wed, 01 Apr 2009 22:15:48 +0200, adamoxx1 wrote:
A na czym polega badanie na hamowni? Bo jak rozumiem to s± te dwa walce Bo tymi kolami kreci .. ? J. |
|
Data: 2009-04-02 12:46:23 | |
Autor: adamoxx1 | |
Chip tuning | |
J.F. pisze:
On Wed, 01 Apr 2009 22:15:48 +0200, adamoxx1 wrote:no kreci, ale moglby rownie dobrze krecic w powietrzu. ciekawi mnie po prostu mechanizm w jaki sposob ta maszyna oblicza, że moc jest taka a nie inna. Zapewne to kwestia jakich¶ oporów. -- "Truth or happiness. Never both." |
|
Data: 2009-04-02 13:38:25 | |
Autor: Marcin J. Kowalczyk | |
Chip tuning | |
adamoxx1 pisze:
no kreci, ale moglby rownie dobrze krecic w powietrzu. ciekawi mnie po zajrzyj do linka ktorego podalem... |
|
Data: 2009-04-02 14:06:32 | |
Autor: omega_fan | |
Chip tuning | |
no kreci, ale moglby rownie dobrze krecic w powietrzu. ciekawi mnie po Rolki którymi kręci waż± np. po 90 kg sztuka. S± 4 rolki. Odpowiedz sobie sam .... |
|
Data: 2009-04-02 10:39:14 | |
Autor: Lewis | |
Chip tuning | |
A na czym polega badanie na hamowni? Bo jak rozumiem to s± te dwa walce To jeszcze poczytaj o hamowniach dynomet, może te przypadna Ci do gustu. -- Pozdrawiam Lewis red GSF 400 "pszedany" Audi A6 C4 2.8 V6 142kW revetec... the engine of tomorrow |