Chiptuning - a myślałem że to ściema ;)

Data: 2012-07-26 01:15:38
Autor: anacron
Chiptuning - a myślałem że to ściema ;)
W dniu 2012-07-25 20:45, Lisciasty pisze:
Przedłużyłem sobie nieco małego - zrobiłem tjunink dla ubogich (sam
soft).

Dla ubogich? Zrobienie dobrze chiptunnigu w firmie wiedzącej co robi, to koszt od 1000 zł wzwyż. Box'y to psucie auta. Pochwal się więc co dokładnie, gdzie i za ile zrobiłeś, jeśli piszesz o boxie to się nie ośmieszaj i nie wspominaj o tym więcej.

--
anacron

Data: 2012-07-25 22:47:11
Autor: Lisciasty
On 26 Lip, 01:15, anacron <anac...@anacron.pl> wrote:
[...]

Zrobiłem za 9 stówek w promocji grupowej, a że drugi etap to koszt
jakiś 6-8 tysięcy, stąd nazwałem to tuningiem dla ubogich ;)
A robiłem w ecuproject we Wrocławiu, podkręcili nieco i wypoziomowali
krzywą momentu.

L.

Data: 2012-07-26 07:13:24
Autor: Ghost

[...]

[...]