Data: 2013-06-10 11:22:18 | |
Autor: omega_fan | |
Chiptunning- czy to się opłaca? | |
On 06/08/2013 09:24 PM, blast > wrote:
Chciałbym się dowiedzieć czy podniesienie mocy silnika o powiedzmy Chyba mialo byc "chiptuning". Nie ma wplywu o ile ten co robi modyfikacje to fachowy tuner a nie jakis rzeznik i pozniejszy kierowca ma olej w glowie, ale - 1.9 dci, przynajmniej te 120 KM montowane w Lagunach 2, mialy slabe sprzegla i poza tym nie trzymaly serii. Znana mi Laguna 2 zamiast seryjnych 120 KM miala 108 a tuner mowil ze to i tak dobry wynik. Generalnie po lagodnym podkreceniu zaczelo sie slizgac sprzeglo i wiele nie dalo sie wycisnac z tego silnika wlasnie z powodu sprzegla. |
|
Data: 2013-06-10 10:22:41 | |
Autor: Lisciasty | |
Chiptunning- czy to się opłaca? | |
On 10 Cze, 11:22, omega_fan <om...@nospam.org> wrote:
Znana mi Laguna 2 zamiast seryjnych 120 KM miala 108 a tuner mowil ze to Jak to jest z tymi furami? U mnie zamiast spodziewanych 104 kuni, na hamowni wyszło co¶ pod 116. To jedni producenci zaniżaj± a inni wal± w ch. i zawyżaj±? :P L. |
|
Data: 2013-06-11 01:14:26 | |
Autor: Lewis | |
Chiptunning- czy to się opłaca? | |
W dniu 2013-06-10 19:22, Lisciasty pisze:
On 10 Cze, 11:22, omega_fan <om...@nospam.org> wrote: A hamownia cieszy się powodzeniem w¶ród pryszczersów i zawyża wyniki żeby jeszcze bardziej zadowalać? -- Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2013-06-10 22:35:11 | |
Autor: Lisciasty | |
Chiptunning- czy to się opłaca? | |
On Jun 11, 1:14 am, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:
A hamownia cieszy się powodzeniem w¶ród pryszczersów i zawyża wyniki Nie wiem czy wła¶ciciel hamowni ma jakikolwiek interes, żeby zawyżać fabryczne osi±gi samochodu, jak już co¶ to powinien zaniżać żeby potem pokazać ile to nie podkręcił, nie? Tak na logikę :> L. |
|
Data: 2013-06-11 08:05:36 | |
Autor: PeJot | |
Chiptunning- czy to się opłaca? | |
W dniu 2013-06-11 07:35, Lisciasty pisze:
Nie wiem czy wła¶ciciel hamowni ma jakikolwiek interes, żeby zawyżać A jaki problem manipulować danymi przed/po ? Całkiem realne :> -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2013-06-11 13:56:49 | |
Autor: omega_fan | |
Chiptunning- czy to się opłaca? | |
On 06/11/2013 07:35 AM, Lisciasty wrote:
On Jun 11, 1:14 am, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote: U różnych jest różnie. Renault w 1.9 dCi po pewnym przebiegu generalnie nie trzymał serii, nie wiem jak nowe. Mój 1.9 TDI po 120 kkm trzymał serię niemal idealnie, tuner mówił że pewnie jak był nowy to dawał więcej niż powinien. Hamownia dobrze skalibrowana, w to akurat wierzę, chociaż widziałem jak można zmieniać dane - wystarczy w sofcie do obsługi hamowni leciutko zmienić ustawienie masy rolek i od razu wyniki id± równiutko w górę lub w dół. Ogólnie moc ciut wyższa niż deklarowana we w miarę nowym turbodieslu to nic dziwnego. |