Chipy ułatwienie dla Służb Specjalnych

Data: 2009-02-26 17:46:50
Autor: ColgatesBilly
Chipy ułatwienie dla Służb Specjalnych

"Klin" <"" Klín\"@wp.pl, , ,"> wrote in message news:go65r4$2q9$1news.onet.pl...

 Wystarczy wyłączyć zdalnie ich działanie a już jakaś grupa kontrolująca
 ma powód by Cię zamknąć na 12godz. pod pretekstem  wyjaśnienia coś
 za ptica.

 A jakie ułatwienie dla wykonujących wyroki w imieniu Globalnego Rządu
 wystarczy śledzić aż delikwent znajdzie się w jakimś ustronnym miejscu
 oczywiście zdalnie bez angażowania dziesiątków wywiadowców przez
 porozmieszczane  czujniki chipów sprzężone z komputerem "Bestią"
 i wysłanie w to miejsce w odpowiednim momencie brygady im. Grzegorza
 Piotrowskiego.

 Nie ma powodu budować więzień bo cały świat zmienia się w jedno wielkie
 więzienie w którym niemożliwym się stanie nawet kradzież długopisu bo w razie
 czego można prześledzić przecież każdy krok niewolników NWO. Sami zarządzający
 zaś są naturalnie poza kontrolą.

 Piszcie jakie macie jeszcze pomysły, które zachęcić mogą naszych nadzorców
 do jak najszybszego zachipownia "bydełka" którym  nie tak łatwo przecież
 rządzić.

A  jednak moja Orwellowska wizja przyszlosci wypelnia sie, chociaz
nikt nie traktowal jej i mnie powaznie.
Wyszlo na moje i smiejac sie z was, CIESZE SIE, ze to
ja, ja jedyny, mialem RACJE, a wy wszyscy nie!

Oby wypelnila sie do konca, zeby juz wam bylo zupelnie lyso  :)

Kol

Chipy ułatwienie dla Służb Specjalnych