Chiron, mam nadal problemy z odpowiadaniem na wasze

Data: 2012-07-25 20:20:48
Autor: Observatore
Chiron, mam nadal problemy z odpowiadaniem na wasze

...posty. Ki diabel ?:) Ale sprobuje wam odpowiedziec na ten wywiad z prof. Wolniewiczem w nowym watku.

Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):
Jeszcze to pod rozwagę:

http://www.youtube.com/watch?v=7AGkKhZFEJc&feature=plcp

a co tu mozna rozwazac jesli ktos kto jest filozofem z wyksztalcenia, byl
komunista az do 1981 r., teraz jest wierzacym - ateista (co to jest za
zwierze?) oraz publicznie opowiada o jakis *anonimowych centrach dowodzenia*
bo ma odchylenia na punkcie rasismu?

:)))))

--

Chiron, mam nadal problemy z odpowiadaniem na wasze