Chiron , widze ze usunieto wasz link do tekstu p. Michalkiewicza

Data: 2012-07-11 22:17:45
Autor: Observatore
Chiron , widze ze usunieto wasz link do tekstu p. Michalkiewicza
...kiedy chcialem zamiescic komentarz. W zwiazku z tym zamieszczam ten
komentarz w oddzielnym watku, mimo iz wiem , ze tutejsi zydojeby , znowu beda
podejrzewac ze jestem Zydem lub szabesgojem:)))

 Ale trudno. Prawda musi sie przebic przez to oszolomstwo.

Chiron <eleuzis@onet.eu> napisał(a):
Wprawdzie niedawno było  o tym, ale to naprawdę zastanawiające:

Pan Michalkiewicz tez dal sie nabrac na te prowokacje ?:)))

Przeciez to brednia i podpucha. Juz nazistowskie Niemcy chcialy wyslac Zydow z
Europy na Madagaskar.

Jak moga planowac Niemcy, albo sowieci sprowadzenie sobie pod nos takiej
populacji zydowskiej z Izraela, ktory jest przeciez bliskim sojusznikiem USA,
swietnie uzbrojonym militarnie.

 Izrael ma rowniez bron nuklearna i nie tylko.

Niemcy i sowieci, chca sie przeciez za wszelka cene pozbyc USA z Europy. Gdzie logika ? Poszla sie jebac?

Wprawdzie juz na ten temat pisalem i podalem link do tekstow Jana Bogadko
na nowymekranie, ale widze, ze nikomu nie chce sie czytac, ale kazda brednie
wymyslona przez sowiecka agenture Polacy lykaja jak swieze buleczki;)

To RUSKA AGENTURA tak straszy Polakow i gra antysemicka karta przeciwko
Polsce, bo chce SKONFLIKTOWAC Polske z jankesami !!

Ta sama agentura straszy Polakow rowniez Federacja Ruska, chociaz taka mala
Gruzja czy Estonia - kagiebistow Putina sie nie boi. Polacy musza sie zawsze
kogos bac: Zydow, Ruskich, Niemcow i ...Kaczynskiego i... PiS-u:))

Tak lepiej sie rzadzi tym - ktorzy stali sie polskimi *kapitalistami* po
rzekomej transformacji ustrojowe.

Oto o co chodzi:

http://www.fzp.net.pl/opinie/kto-zaplaci-za-3-miliony-zydow

* Kto zapłaci za 3 miliony Żydów?

Fikcyjnych, którzy mają "powrócić do Polski".

 Takie oto odzwierciedlenie w polskich mediach znalazła artystyczna - w
założeniu - prowokacja Yael Bartany (izraelska artystka) i Sławomira
Sierakowskiego (aktywista i publicysta lewicowy):

Żydzi: Hebrajski musi być językiem urzędowym obok polskiego Czytamy tam: Chcą powrotu nad Wisłę 3 milionów Żydów. Ruch Odrodzenia
Żydowskiego w Polsce postuluje powrót do Polski trzech milionów Żydów i
ustanowienie hebrajskiego drugim językiem urzędowym (...). (...) Właśnie
zaprezentowano program Ruchu, w którym znalazł się nawet postulat
sfinansowania akcji przesiedlania Żydów do Polski z podatków. Żydowscy
działacze uważają, że Senat powinien zostać przekształcony w Izbę Mniejszości,
a polski rząd powinien zerwać konkordat z Watykanem.

Prowokacja artystyczna zostaje zaprezentowana jako prowokacja polityczna.

Spójrzmy na jej efekty.

Kto prowokuje?

Żydzi. Bezczelni.

Kto chce unicestwić językową podstawę istnienia narodu polskiego?

Żydzi. Wymagający dla siebie wyjątkowych praw.

Kto chce za pieniądze polskich podatników osiedlać się w Polsce?

Żydzi. Oszustni i wrachowani.

Kto chce zmieniać w swoim własnym interesie strukturę władzy ustawodawczej?

Żydzi. Dbający wyłącznie o własne interesy.

Kto wypowiada się w nieswoich sprawach: dotyczących RP i Kościoła Katolickiego?

Żydzi. Antykatoliccy Żydzi.

Jak widać po reakcjach na internetowych forach, tak zrozumie to ogromna liczba
tych, do których dotrze ta wiadomość, może nawet większość.

No to wypada zadać jeszcze jedno, najważniejsze pytanie:

Kto za dzisiejsze medialne nagłośnienie nazwisk "Bartana" i "Sierakowski"
będzie płacił jutro i za rok - gdy o autorach nikt już nie będzie pamiętał -
po wyjątkowo intensywnym odświeżeniu i wzmocnieniem paskudnych stereotypów, na
których opiera się antysemityzm?

Nie autorzy i nie 3 miliony fikcyjnych, wymyślonych Żydów, którzy nie istnieją
i nie zaistnieją, ale kilkutysięczna społeczność żydowska w Polsce, która z tą
chucpą nie ma nic a nic wspólnego.*

Osobiscie wspolczuje polskim Zydom, ktorymi manipuluje towarzycho prosowieckie
z GW.

Data: 2012-07-12 16:13:16
Autor: Klin
Chiron , widze ze usunieto wasz link do tekstu p. Michalkiewicza
   Usrael zdaje się cenzuruje u nas wszystko w porządku.
   Podobnie z tymi googlami, gdzie nie możesz doszukać
   się moich postów.

Data: 2012-07-12 14:36:51
Autor: Observatore
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisał(a):
   Usrael zdaje się cenzuruje u nas wszystko w porządku.
   Podobnie z tymi googlami, gdzie nie możesz doszukać
   się moich postów.

jak widac moj post do Chirona sie ukazal. Wyslalem go w momencie kiedy akurat byla chwilowa przerwa w polaczeniu z grupa. Co dosc czesto tu sie zdarza w
momencie przeciazenia tej grupy.

U was w sowietach wszytko w porzadku? Ale juz niedlugo, wlasnie Putin
przeforsowal ustawe o internecie ruskim. Opozycja rosyjska jest oburzona.

Ciekawe, ze  z waszymi postami jest problem w googlach. Identyczny problem ma
tez warzywny oraz inne prosowieckie trolle ktore pastuja brednie z GW i ktore
ciagle zmieniaja nicki, aby zacierac za soba slady...

A wy Klin, to zdajsie nie wszystkich przykazan przestrzegacie...?
Nalezycie rowniez do *postepowych wyznawcow* wiary katolickiej z GW czy moze
do kosciola prawoslawnego, ktorego najwybitniejszym przedstawicielem poza patriarcha ruskim jest sam Wolodia Putin:)

Data: 2012-07-12 17:36:39
Autor: Klin
W dniu 2012-07-12 16:36,  Observatore pisze:
Klin <klin\@wp.pl,

                                         .> napisał(a):

[...]

   Mają z kogo grać przykład ACTA i podobne ustawy.

 http://nt.interia.pl/internet/bezpieczenstwo/news/rzad-przejmie-kontrole-nad-internetem,1290927,62

 http://ligaswiata.blogspot.com/2012/01/sopa-pipa-i-acta-wake-up-obudzcie-sie.html#!/2012/01/sopa-pipa-i-acta-wake-up-obudzcie-sie.html

Data: 2012-07-12 16:37:18
Autor: Observatore
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisał(a):

   Mają z kogo grać przykład ACTA i podobne ustawy.

 nie klocta sie ze mna, bo ja waszym wrogiem nie jestem, ale nie toleruja
fanatykow i rasiatow. Jesli chodzi o ACTA to protest w Polsce byl sluszny.
 Jankesi po prostu nie maja pojecia, albo uwazaja, ze w Polsce jest jako taka
demokracja. ACTA z ich punktu widzenia sa sluszne w rozgrywce przede wszytkim z Chinami.
I to jest fakt. Niestety w Polsce jest demokracja ULOMNA i rzadzace Polska od rzekomej
transformacji ustrojowej towarzycho, moze wykorzystac ACTA przeciwko
spoleczenstwu polskiemu.

Neosowici i kagiebisci Putina, na pewno maja wlasne, autorskie pomysly na inwigilacje i cenzure spoleczenstwa, a nie jankeskie. W Ameryce jest nadal demokracja i numery z inwigilacja i cenzura, tak latwo
nie przechodza, jak w neosowietach i komucho-kapitalistycznych Chinach.

Pocztajcie sobie co sie dzieje w neosowietach i do czego oni zmierzaja, na
POLSKICH portalach, a nie prosowieckich typu np. Gazeta W. - Michnika & spolka.

http://www.portal.arcana.pl/index.html

http://politykawschodnia.pl/

Data: 2012-07-12 20:20:45
Autor: Klin
Chiron , widze ze usunieto wasz link do tekstu p. Michalkiewicza
W dniu 2012-07-12 18:37,  Observatore pisze:
Klin pisze:

    Mają z kogo brać przykład ACTA i podobne ustawy.

  nie klocta sie ze mna, bo ja waszym wrogiem nie jestem, ale nie toleruja
fanatykow i rasiatow.

   Pożyjemy zobaczymy czy się coś zmieni...

Data: 2012-07-12 18:46:51
Autor: u2
W dniu 2012-07-12 00:17, Observatore pisze:
To RUSKA AGENTURA tak straszy Polakow i gra antysemicka karta przeciwko
Polsce, bo chce SKONFLIKTOWAC Polske z jankesami !!

Slepy jestes, czy tylko udajesz ? A kogo jankesi przysylaja jako
ambasadorow do Polski jak nie Zydow ? Stad nie tylko wizowe zdzierstwo,
ale i brak tarczy antyrakietowej w Polsce.

Data: 2012-07-12 17:00:48
Autor: Observatore
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

ambasadorow do Polski jak nie Zydow ? Stad nie tylko wizowe zdzierstwo,
ale i brak tarczy antyrakietowej w Polsce.

no  wlasnie sie podpisaliscie kim jestescie. Ile wam placa od *Zyda*?

Na *pifko* starcza??

Data: 2012-07-12 19:21:42
Autor: u2
W dniu 2012-07-12 19:00, Observatore pisze:
no  wlasnie sie podpisaliscie kim jestescie. Ile wam placa od *Zyda*?

Na *pifko* starcza??

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

No co ty, ja nie szmalcownik jak ojciec Janusza P. :-)

Chiron , widze ze usunieto wasz link do tekstu p. Michalkiewicza