Chiron , widze ze usunieto wasz link do tekstu p. Michalkiewicza

Data: 2012-07-12 18:46:51
Autor: u2
Chiron , widze ze usunieto wasz link do tekstu p. Michalkiewicza
W dniu 2012-07-12 00:17, Observatore pisze:
To RUSKA AGENTURA tak straszy Polakow i gra antysemicka karta przeciwko
Polsce, bo chce SKONFLIKTOWAC Polske z jankesami !!

Slepy jestes, czy tylko udajesz ? A kogo jankesi przysylaja jako
ambasadorow do Polski jak nie Zydow ? Stad nie tylko wizowe zdzierstwo,
ale i brak tarczy antyrakietowej w Polsce.

Data: 2012-07-12 17:00:48
Autor: Observatore
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

ambasadorow do Polski jak nie Zydow ? Stad nie tylko wizowe zdzierstwo,
ale i brak tarczy antyrakietowej w Polsce.

no  wlasnie sie podpisaliscie kim jestescie. Ile wam placa od *Zyda*?

Na *pifko* starcza??

Data: 2012-07-12 19:21:42
Autor: u2
W dniu 2012-07-12 19:00, Observatore pisze:
no  wlasnie sie podpisaliscie kim jestescie. Ile wam placa od *Zyda*?

Na *pifko* starcza??

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

No co ty, ja nie szmalcownik jak ojciec Janusza P. :-)

Chiron , widze ze usunieto wasz link do tekstu p. Michalkiewicza