Chirurgiczne odmładzanie cipki....

Data: 2009-12-20 08:19:56
Autor: Woland
Chirurgiczne odmładzanie cipki....
Sarah Silverman składa wizytę w klinice specjalizującej się w
chirurgicznym ulepszaniu kobiecych pochew, ścieśnianiu ich,
wzmacnianiu mięśni waginalnych i intensyfikacji związanych z tym
doznań seksualnych...

Video; http://www.youtube.com/watch?v=pnYC3_BaQt8&feature=rec-r2-2f-3-HM

Data: 2009-12-20 08:32:40
Autor: Antenka
On 20 Gru, 17:19, Woland <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
[...]

Wreszcie zdecydowała się na związek z tobą i dlatego idzie na ten
zabieg ścieśnienia. A wszystko przez tego twojego małego ptaka
hehehe  :D

Antenka

Ależ z niej paskudna mośka tfu

Data: 2009-12-20 08:47:19
Autor: Woland
Antenka napisał(a):

A wszystko przez tego twojego małego ptaka hehehe  :D

Mój ptak jest na tyle duży, że może spowodować zarówno ból jak i
rozkosz... Nie mam na tym tle żadnych kompleksów, wziąwszy zwłaszcza
pod uwagę fakt, że polskie penisy są najkrótsze w Europie...

Ależ z niej paskudna mośka tfu

Ona jest śliczna, mi się bardzo podoba...

Data: 2009-12-20 18:01:49
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-20 17:19, Woland pisze:
[...]

Podaj lepiej jakiś adres kliniki w której "odmładzają" męskie "ptaki". Myślę że duża część grupowiczów będzie ci za to wdzięczna.

Data: 2009-12-20 09:11:29
Autor: Antenka
On 20 Gru, 18:01, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2009-12-20 17:19, Woland pisze:

> Sarah Silverman sk ada wizyt w klinice specjalizuj cej si w
> chirurgicznym ulepszaniu kobiecych pochew, cie nianiu ich,
> wzmacnianiu mi ni waginalnych i intensyfikacji zwi zanych z tym
> dozna seksualnych...

> Video;http://www.youtube.com/watch?v=pnYC3_BaQt8&feature=rec-r2-2f-3-HM

Podaj lepiej jaki adres kliniki w kt rej "odm adzaj " m skie "ptaki".
My l e du a cz grupowicz w b dzie ci za to wdzi czna.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

On Ci nie powie, bo sam już jest po takim zabiegu :D. Podobno
wszczepili mu metalową rurkę. A to się Saraj ucieszy! :-D

Antenka

Data: 2009-12-20 13:07:58
Autor: Bruner

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:4a11fedf-fcc1-4329-b3b1-47c89c0ec707g26g2000yqe.googlegroups.com...
On Ci nie powie, bo sam już jest po takim zabiegu :D. Podobno
wszczepili mu metalową rurkę. A to się Saraj ucieszy! :-D

Antenka

no to musi byc chujowo z taki wiecznie duzym i stojacym

Chirurgiczne odmładzanie cipki....