Ch�odnica w crossie problem. Pomocy

Data: 2014-08-19 01:31:03
Autor: johnny
Ch�odnica w crossie problem. Pomocy
W dniu 2014-08-19 01:00, szymon1808@vp.pl pisze:
Witam wszystkich bardzo serdecznie.

Mój problem polega na tym że chciałem kupic rieju rr 50 sprowadzony z
Niemiec pojechaĹ‚em  go obejrzec i strasznie mnie zdziwiĹ‚ wyglÄ…d jego
chłodnicy jest bardzo dziwna ponieważ nie ma tam żadnego korka wlewu
tylko wystaje tam taki cienki cypelek nie mam pojęcia jak zalac to
chłodnice ani do czego służy ten cypelek i ty prośba to państwa proszę o
pomoc co to jest na czym to polega i czy to dobra chłodnica. Oto link do
zdjęc tej chłodnicy i tego cypelka:

Nic sie nie martw to są chlodnice najnowszej generancji zwane "balaton type" on trzyma medium bardzo dlugo jak sie skonczy to trzeba nad cypelkiem wywiertac cieńką dziurke fi max 10 i wlać przez nią medium medium koniecznie woda ale ze jest to chlodnica najnowszej generalicji to bezwględnie musi byc to woda królewska troche kosztuje ale niestety nie ma innego wyjscia by rieju rr 50 osiągi polepsz

Data: 2014-08-19 09:23:47
Autor: szymon1808@vp.pl
Ch�odnica w crossie problem. Pomocy
Yhym a czy dobrze zrozumiałem mam nawiercic tamt± dziurkę i wlac wodę królewsk± tak ? A jak nawiercę to nie będzie tam wypływac woda ? i czy zamiast wody królewskiej może byc to woda destylowana z koncentratem do chłodnic.

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-08-19 09:32:59
Autor: AZ
On 2014-08-19, szymon1808  vp.pl <szymon1808@_NOSPAM_vp.pl> wrote:
Yhym a czy dobrze zrozumiałem mam nawiercic tamtą dziurkę i wlac wodę królewską tak ? A jak nawiercę to nie będzie tam wypływac woda ? i czy zamiast wody królewskiej może byc to woda destylowana z koncentratem do chłodnic.

Ludzkosc wyginie. To pewne.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-08-19 09:45:50
Autor: szymon1808@vp.pl
Ch�odnica w crossie problem. Pomocy
AZ napisal

On 2014-08-19, szymon1808  vp.pl <szymon1808@_NOSPAM_vp.pl> wrote:
Yhym a czy dobrze zrozumiałem mam nawiercic tamtą dziurkę i wlac wodę
królewską tak ? A jak nawiercę to nie będzie tam wypływac woda ? i czy
zamiast wody krĂłlewskiej moĹĽe byc to woda destylowana z koncentratem do
chłodnic.

Ludzkosc wyginie. To pewne.

Ja po prostu nie zrozumiałem tego co napisano wyżej i proszę o ja¶niejsze wyjasnienie

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-08-19 11:51:30
Autor: gac
W dniu 19-08-2014 11:45, szymon1808@vp.pl pisze:
> Ja po prostu nie zrozumiałem tego co napisano wyżej i proszę o
> jaśniejsze wyjasnienie

tak

Data: 2014-08-19 11:51:45
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2014-08-19 11:45, szymon1808@vp.pl pisze:

Ja po prostu nie zrozumiałem tego co napisano wyżej i proszę o
jaśniejsze wyjasnienie

poszukaj na sikaczu informacji o wodzie krolewskiej, jak tam nie bedzie (niemozliwe... oni podpieli sie pewnie rowniez pod gugla) to sprawdz w guglu. A AZ sie nie przejmuj, zamienil kawasake na suzuke czyli wpadl z deszczu w kompot i musi odreagowac.

pozdr
newrom

Data: 2014-08-19 10:22:36
Autor: AZ
On 2014-08-19, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

A AZ sie nie przejmuj, zamienil kawasake na suzuke czyli wpadl z deszczu w kompot i musi odreagowac.

Nie zamienil a wzbogacil garaz o drugi dobry motur.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-08-19 12:27:15
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2014-08-19 12:22, AZ pisze:

Nie zamienil a wzbogacil garaz o drugi dobry motur.

A to przepraszam, ponizej errata
"A AZ sie nie przejmuj, zamienil garaz na zlomowisko dokupujac do kawasaki suzuke i musi odreagowac."

newrom

Data: 2014-08-19 10:50:30
Autor: szymon1808@vp.pl
Ch�odnica w crossie problem. Pomocy
Roman Niewiarowski napisal

[...]

 dobre :D ale nadal się nie dowiedziałem jak zalac t± chłodnice i czy może byc to woda destylowana z koncentratem do chłodnic

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-08-19 10:59:38
Autor: szymon1808@vp.pl
Ch�odnica w crossie problem. Pomocy
Wyja¶nijcie mi krok po kroku co z t± chłodnica mam zrobic jak j± zalac itp prosze jeszcze raz podsyłam link do zdjęc tej chłodnicy:
http://chomikuj.pl/szymon1807/Galeria

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-08-19 13:17:24
Autor: Yorick
Ch�odnica w crossie problem. Pomocy
Dnia 19 - 08 - 2014 (wtorek) o godzinie 12:50,
szymon1808@vp.pl<szymon1808@_NOSPAM_vp.pl> napisał(a):

 dobre :D ale nadal się nie dowiedziałem jak zalac t± chłodnice i czy może byc to woda destylowana z koncentratem do chłodnic

Jeżeli chłodnica nie ma korka, to z dużym prawdopodobieństwem zalewa się j±
poprzez zbiorniczek wyrównawczy - poszukaj go id±c po przewodach
wychodz±cych z chłodnicy.

Płyn do chłodnic może być, chociaż prawdziwi motocykli¶ci podobno zalewaj±
swoje maszyny wył±cznie 15-letni± whisky ;-) --
Yorick
MG Nevada 750

Data: 2014-08-19 11:24:28
Autor: szymon1808@vp.pl
Ch�odnica w crossie problem. Pomocy
Yorick napisal

[...]

W takim razie kupie 15-letnia whisky :D a tak poważnie to nie ma nigdzie miejca w którym  można zalac t± chłodnice sprawdzałem dokładnie na górze chłodnicy jest tylko taki cypelek i tam jest milimetrow dziurka i nigdzie wiecej nic nie ma i nie mam pojęcia co z  tym zrobic wczesniej jeden użytkownik pisał że to nowa generacja chłodnic ale nie wiem sam co to jest przypadrzcie się dokładnie :D

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-08-19 13:31:36
Autor: Roman Niewiarowski
Ch�odnica w crossie problem. Pomocy
W dniu 2014-08-19 13:24, szymon1808@vp.pl pisze:
a tak powaĹĽnie to nie ma nigdzie
miejca w ktĂłrym  moĹĽna zalac tÄ… chĹ‚odnice sprawdzaĹ‚em dokĹ‚adnie na gĂłrze
chłodnicy jest tylko taki cypelek i tam jest milimetrow dziurka

a do czego sluzy ta nakretka czarna widoczna na pierwszej fotce po drugiej stronie glowki ramy ?

A Uowcy pytałeś ?

pozdr
newrom

Data: 2014-08-19 12:23:58
Autor: szymon1808@vp.pl
[...]

Ta nakrętka służy do wlewu oleju do silników dwusuwowych :D pomóżcie --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-08-19 12:38:14
Autor: AZ
On 2014-08-19, szymon1808  vp.pl <szymon1808@_NOSPAM_vp.pl> wrote:

a do czego sluzy ta nakretka czarna widoczna na pierwszej fotce po
drugiej stronie glowki ramy ?

Ta nakrętka służy do wlewu oleju do silników dwusuwowych :D pomóżcie
Newrom stary precel a takich rzeczy nie wie...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-08-19 12:49:50
Autor: szymon1808@vp.pl
Ch�odnica w crossie problem. Pomocy
No poradzcie cos --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-08-19 13:18:09
Autor: szymon1808@vp.pl
Ch�odnica w crossie problem. Pomocy
szymon1808@vp.pl napisal

No poradzcie cos

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Nikt nie powie co to za chłodnica ???

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-08-19 15:39:26
Autor: Kuczu
W dniu 2014-08-19 15:18, szymon1808@vp.pl pisze:
szymon1808@vp.pl napisal

No poradzcie cos

Nikt nie powie co to za chłodnica ???

ameliniowa

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2014-08-19 14:43:59
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2014-08-19 14:38, AZ pisze:

Newrom stary precel a takich rzeczy nie wie...

Jestem z krakufa, tu sie leje na fałki i cfajtakty!

newrom
PS. chlodnice rieju w internecie maja normalne korki, ale Ty sie lepiej znasz na padlinach motoryzacyjnych to sprawdz jak to w kasasuki jest i podpowiedz koledze :P

Data: 2014-08-19 22:27:29
Autor: Hinek
Ch�odnica w crossie problem. Pomocy
UĹĽytkownik "AZ"  napisaĹ‚

Ludzkosc wyginie. To pewne.

Obśmiałem się w pierwszej chwili, a potem się
przeraziłem. No masz rację, niestety masz rację!
Regres jest przeraĹĽajÄ…cy. Czasem siÄ™ jeszcze
łudzę, że to sen...Trzeba się jakoś pocieszać :\

--
Hinek

Data: 2014-08-20 08:25:15
Autor: szymon1808@vp.pl
Ch�odnica w crossie problem. Pomocy
Hinek napisal

[...]

Nikt na całym forum nie potrafi odpowiedziec...

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-08-20 09:08:17
Autor: AZ
On 2014-08-20, szymon1808  vp.pl <szymon1808@_NOSPAM_vp.pl> wrote:

Nikt na całym forum nie potrafi odpowiedziec...

My sie tu nie znamy, ale napisz do tego goscia:
http://www.scigacz.pl/Wyslij,wiadomosc,6699x1.html

Powinien Cipo moc.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-08-21 09:15:51
Autor: AZ
On 2014-08-19, Hinek <hinek@fuck.pl> wrote:
UĹĽytkownik "AZ"  napisaĹ‚

[...]

Eeee, nie przerazaj sie. Pierdolnij sobie jakas fajna samojebke, wrzuc na fejsika, dostaniesz pare lajkow i od razu zrobi Ci sie lepiej.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-08-21 15:05:52
Autor: tadzik
On Thu, 21 Aug 2014 09:15:51 +0000 (UTC), AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
Pierdolnij sobie jakas fajna samojebke

Chodzi Ci o selfi? :) Co to ta samojebka jest?

--
pozdro
tadzik

Data: 2014-08-21 15:01:41
Autor: AZ
On 2014-08-21, tadzik <fake@fakeemail.com> wrote:
On Thu, 21 Aug 2014 09:15:51 +0000 (UTC), AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
Pierdolnij sobie jakas fajna samojebke

Chodzi Ci o selfi? :) Co to ta samojebka jest?

Nie znasz mlodziezowego slangu a udzielasz sie na scigacz.pl, portalu
dla nastolatkow? ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-08-22 22:19:49
Autor: szymon1808@vp.pl
Chodnica w crossie problem. Pomocy
OD¦WIEŻAM --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-08-23 07:44:24
Autor: masti
Chodnica w crossie problem. Pomocy
szymon1808@vp.pl wrote:

OD¦WIEŻAM
jak zgnije to się wyrzuca nie od¶wieża

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-08-23 19:30:12
Autor: Yorick
Chodnica w crossie problem. Pomocy
Dnia 23 - 08 - 2014 (sobota) o godzinie 00:19,
szymon1808@vp.pl<szymon1808@_NOSPAM_vp.pl> napisał(a):

OD¦WIEŻAM

To nie forum, tylko grupa dyskusyjna, więc zachowuj się proszę, nie
"od¶wieżaj" i nie krzycz (tj. nie pisz wielkimi literami).

Wracaj±c do Twojego problemu, to tak jak Ci już napisałem, s± dwie
możliwo¶ci - albo chłodnica ma korek, albo jest zbiorniczek wyrównawczy.
Jeżeli nie ma ani jednego ani drugiego, to z dużym prawdopodobieństwem jest
to jaka¶ "samoróbka" zrobiona przez poprzedniego wła¶ciciela, czy też przez
handlarza, który wymienił uszkodzon± chłodnicę na to, co miał akurat pod
ręk±. IMHO masz teraz dwie możliwo¶ci:
1) SprawdĽ jak id± przewody od chłodnicy - ale nie na zasadzie "popatrzyłem
z góry i z dołu" tylko naprawdę dokładnie - zdejmij siedzenie, zbiornik
paliwa, osłony i co tam jeszcze da się zdj±ć bez problemu i obejrzyj
przewody centymetr po centymetrze. Zbiorniczki wyrównawcze potrafi± być w
różnych dziwnych miejscach. Jeżeli go nie znajdziesz (i jeżeli jeszcze np.
nie znajdziesz po drodze termostatu) to będziesz wiedział na pewno, że masz
do czynienia z "samoróbk±".

2) Możesz też spróbować szczę¶cia u generalnego importera Rieju:
http://riejumoto.pl/?page_id=800 Na dole masz namiary na serwis. Napisz grzecznego maila, opisz problem,
podaj dane motocykla (model, rok produkcji, numer VIN) doł±cz zdjęcia. Jak
będziesz miał trochę szczę¶cia a serwisanci będ± mieli dobry humor, to może
dostaniesz swoj± odpowiedĽ bez potrzeby rozkręcania motocykla.     --
Yorick
MG Nevada 750

Data: 2014-08-24 10:02:19
Autor: szymon1808%40vp.pl
[...]

Okej tak zrobię i dam znac jeszcze

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-08-25 09:56:21
Autor: MrG
Chodnica w crossie problem. Pomocy
szymon1808%40vp.pl <szymon1808@_NOSPAM_vp.pl> wrote:
Yorick napisal

Okej tak zrobiÄ™ i dam znac jeszcze

Tnij cytaty... Zacytowałeś cały post by dodać jedną linijkę.

--
NC700XD

Ch�odnica w crossie problem. Pomocy