Chleb marmolada i paczka zwyczajnej - Oto Polska Tuska i kaczora

Data: 2014-03-07 18:16:07
Autor: boukun
Chleb marmolada i paczka zwyczajnej - Oto Polska Tuska i kaczora
renia3 (17:21)
Wielu Polakow jest rozgoryczonych biedą.Widzialem dziś jak ludzie robia zakupy w Biedronce.Chleb marmolada i paczka zwyczajnej,Mi jest wstyd i czuje się upodlony.Na niczym mi nie zależy bo jestem realista i wiem ze jeszcze trochę i będzie tragedia.

Data: 2014-03-07 18:18:35
Autor: boukun
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lfcvnq$qg2$1mx1.internetia.pl...
[...]

~Wacław 1968 (17:42)
@adam37 : To dlaczego wprowadzono takie drastyczne reformy w Polsce po 1989 roku. Dlaczego Polska ma faktyczne 50% bezrobocie w wieku produkcyjnym (około 30% bezrobotnych w Polsce i 20% za granicą)? Dlaczego o tym czy pracuję legalnie czy też siedzę na przymusowym bezrobotnym - bez środków - do życia (nie z własnej winy) decydują znajomości, nepotyzm, kumoterstwo itp.? Za tzw Komuny za jedna pensję mogła wyżyć 4 osobowa rodzina a obecnie?

Chleb marmolada i paczka zwyczajnej - Oto Polska Tuska i kaczora