Chleba i Igrzysk!

Data: 2010-01-22 09:19:19
Autor: Tomek
Chleba i Igrzysk!
Niektórym trzeba tylko tyle.
A tu prosze - mamy all in one - jest i Chlebus, sa i igrzyska. Tylko jakby troche zenujace...
Tomek

Data: 2010-01-22 10:40:56
Autor: # he®sk #
Chleba i Igrzysk!
On Fri, 22 Jan 2010 09:19:19 +0100, "Tomek" <tentom@tlen.pl> wrote:

Niektórym trzeba tylko tyle.
A tu prosze - mamy all in one - jest i Chlebus, sa i igrzyska. Tylko jakby troche zenujace...

 zenujace to byly wczorajsze popisy beaty kempy.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 11:04:06
Autor: awe
Chleba i Igrzysk!

Użytkownik "# heRsk #" <joke?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:nisil5t924vh642ubrc7316iomknuqie9r4ax.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
to nie ma znaczenia, poniewaz to chleb sie grilowal, co prawda nie bylo potu jak na konfie pare miesiecy temu, ale kazdy kapral ci powie ze czym wiecej potu na cwiczeniach tym mniej w boju. jakze musial ten chleb napocic sie zeby nie pocic sie na komisji...

awe

Data: 2010-01-22 11:30:24
Autor: Tomek
Chleba i Igrzysk!

[...]

Ja to widzę inaczej - ona próbowała uzyskać odpowiedĽ, której p. Chlebowski nie chciał jej udzielić. Ona pyta o jedno, a ten pierdzieli o czym¶ zupełnie innym. I w końcu sie nie dowiedieli¶my, o jakie dopłaty chodzi...
Tomek

Data: 2010-01-22 12:58:32
Autor: # he®sk #
Chleba i Igrzysk!
On Fri, 22 Jan 2010 11:30:24 +0100, "Tomek" <tentom@tlen.pl> wrote:

> zenujace to byly wczorajsze popisy beaty kempy.

Ja to widzę inaczej - ona próbowała uzyskać odpowiedĽ, której p. Chlebowski nie chciał jej udzielić.

 co bys po prawie 2 latach powiedzial na pytanie z kim
 jadles obiad 24 sierpnia 2008 r ?

Ona pyta o jedno, a ten pierdzieli o czym¶ zupełnie innym.

 np pytala ile razy i z kim spotkal sie we wrzesniu 2008 r
 i jaka to byla pora dnia? co bys powiedzial ?
I w końcu sie nie dowiedieli¶my, o jakie dopłaty chodzi...
  litosci. to pis bierze udzial w komisji i nie wie o co chodzi?

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 15:05:45
Autor: Tomek
Chleba i Igrzysk!

Użytkownik "# heRsk #" <joke?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:bd4jl5974ppg4k9fs9svo0hlm2dafbp4ej4ax.com...
On Fri, 22 Jan 2010 11:30:24 +0100, "Tomek" <tentom@tlen.pl> wrote:

> zenujace to byly wczorajsze popisy beaty kempy.

Ja to widzę inaczej - ona próbowała uzyskać odpowiedĄ, której p. Chlebowski
nie chciał jej udzielić.

[...]

Na tym polega ¶ledztwo, że można pytać o wszystko, choć ¶wiadek/oskarżony może nie pamiętać. Ale żeby aż takie zaniki pamięci? Nie chodzi mi o te obiady, ale o dopłaty. Robił z ludzi idiotów i Ty temu przyklaskujesz? Rozumiem że na cmentarz poszedł pomodlić się na grób siostry i chodziło o dopłaty do zniczy...
Tomek

Data: 2010-01-22 15:28:31
Autor: # he®sk #
Chleba i Igrzysk!
On Fri, 22 Jan 2010 15:05:45 +0100, "Tomek" <tentom@tlen.pl> wrote:

> np pytala ile razy i z kim spotkal sie we wrzesniu 2008 r
 i jaka to byla pora dnia? co bys powiedzial ?

Na tym polega ¶ledztwo, że można pytać o wszystko,

 czyli bic medialna piane nie wiadomo po co...

choć ¶wiadek/oskarżony może nie pamiętać.

 takie to trudne, prawda ?

Ale żeby aż takie zaniki pamięci? Nie chodzi mi o te obiady, ale o dopłaty.

a czy ty rozumeisz o co chodzi z tymi doplatami ? ;o))

Robił z ludzi idiotów i Ty temu przyklaskujesz?

 oceniam. afera powstala w glowce prezesa i jedyny jej cel  to pulapka na tuska. tusk zrobil dobrze usuwajac z linii
 strzalow chlebka i drzewo. naga prawda wylazi na komisji.

Rozumiem że na cmentarz poszedł pomodlić się na grób siostry
i chodziło o dopłaty do zniczy...

 nie wiadomo o czym rozmawiali. byc moze o zniczach.
 a moze o zyciu. jak to znajomi. nie wolno ?

Data: 2010-01-22 15:22:25
Autor: cirrus
Chleba i Igrzysk!
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hjbvk6$li5$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Dokładnie, Chlebowski nie udzielił odpowiedzi po jej my¶li.

--
stevep

Data: 2010-01-22 11:40:51
Autor: Jadrys
Chleba i Igrzysk!
W dniu 2010-01-22 10:40, # he®sk # pisze:

  zenujace to byly wczorajsze popisy beaty kempy.

Żenujące to jest twoje pisanie czyjegoś nazwiska z małej litery, analfabeto.

Data: 2010-01-22 12:58:33
Autor: # he®sk #
Chleba i Igrzysk!
On Fri, 22 Jan 2010 11:40:51 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   zenujace to byly wczorajsze popisy beaty kempy.

Żenuj±ce to jest twoje pisanie czyjego¶ nazwiska z małej litery, analfabeto.

 brawo, brawo! zabraklo argumentow? nie odwdziecze sie  rownie milym komplementem okreslajacym stan twego poziomu  umyslowego. zrobili to juz inni i ja przychylam sie do  ich oceny. lecz chlopcze kompleksy w zaciszu domowym.
 na psp jestes za cienki...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 17:02:26
Autor: Jadrys
Chleba i Igrzysk!
W dniu 2010-01-22 12:58, # he®sk # pisze:
[...]

To była uwaga tak na marginesie.. O wczorajszym wystapieniu p. Kempy odpowiedziałem ci w innym wątku.

Data: 2010-01-23 11:48:08
Autor: #he®sk#
Chleba i Igrzysk!
On Fri, 22 Jan 2010 17:02:26 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
>   umyslowego. zrobili to juz inni i ja przychylam sie do
>   ich oceny. lecz chlopcze kompleksy w zaciszu domowym.

 i to niby usprawiedliwia twoje chamstwo ?

O wczorajszym wystapieniu p. Kempy odpowiedziałem ci w innym w±tku.

 nie interesuja mnie tego typu opowiadania...

--

 HeSk

Data: 2010-01-24 23:51:09
Autor: Jadrys
Chleba i Igrzysk!
W dniu 2010-01-23 11:48, #he®sk# pisze:
[...]

Zwrócenie uwagi na błędy w tekście nazywasz chamstwem?

Data: 2010-01-22 15:21:06
Autor: cirrus
Chleba i Igrzysk!
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hjbne4$r9a$1atlantis.news.neostrada.pl...
Niektórym trzeba tylko tyle.
A tu prosze - mamy all in one - jest i Chlebus, sa i igrzyska. Tylko
jakby  troche zenujace...
Tomek

Zdecydowanie żenuj±ce zwłaszcza w wykonaniu Kempy, ale Wasserman i Arłukowicz też się spisali.

--
stevep

Chleba i Igrzysk!