Chlodek na parkingu

Data: 2017-08-08 21:42:27
Autor: __Maciek
Chlodek na parkingu
Mon, 7 Aug 2017 11:23:19 +0200 "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
napisał:

P.S. A w elektrycznym klima bedzie :-)

A może ktoś skonstruuje klimę absorpcyjną, opalaną propan-butanem czy
LPG? Lodówki turystyczne opalane gazem są już dawno, niedawno ktoś
rzucił na pl.rec.gory link do takiej gdzie można nałożyć dowolny opał,
np. drewno, to czemu nie klima?

Data: 2017-08-08 13:07:43
Autor: garus.krzysztof
Chlodek na parkingu
W dniu wtorek, 8 sierpnia 2017 21:42:11 UTC+2 użytkownik __Maciek napisał:
[...]

Gdyby jeszcze ten piecyk miał ogniwa peltiera, albo wręcz był kotłem z jakąś turbiną to byśmy mogli mieć Teslę na chrust :)

Data: 2017-08-09 15:37:43
Autor: __Maciek
Chlodek na parkingu
Tue, 8 Aug 2017 13:07:43 -0700 (PDT) garus.krzysztof@gmail.com
napisał:

Gdyby jeszcze ten piecyk miał ogniwa peltiera, albo wręcz był kotłem z jakąś turbiną to byśmy mogli mieć Teslę na chrust :)

Albo na węgiel - znacznie bardziej energetyczny od chrustu. Zamiast
stacji ładowania, zbuduje się dużo tańsze hydranty, a węgiel będzie
można kupić w spożywczaku.
A właściwie to po co zamieniać energię pary na energię elektryczną?
Do napędu samochodu można przecież dać silnik parowy.

:-)

Data: 2017-08-09 21:30:56
Autor: Adam
Chlodek na parkingu
napisał:

[...]

No właśnie.
Jeszcze trochę, i można dojść do silnika na Holzgaz, jakie były w ciężarówkach w czasie II Wojny Światowej.

--
Pozdrawiam.

Adam

Chlodek na parkingu