Ch³odnica w crossie problem. Pomocy

Data: 2014-08-18 23:00:05
Autor: szymon1808@vp.pl
Ch³odnica w crossie problem. Pomocy
Witam wszystkich bardzo serdecznie.

Mój problem polega na tym ¿e chcia³em kupic rieju rr 50 sprowadzony z Niemiec pojecha³em  go obejrzec i strasznie mnie zdziwi³ wygl±d jego ch³odnicy jest bardzo dziwna poniewa¿ nie ma tam ¿adnego korka wlewu tylko wystaje tam taki cienki cypelek nie mam pojêcia jak zalac to ch³odnice ani do czego s³u¿y ten cypelek i ty pro¶ba to pañstwa proszê o pomoc co to jest na czym to polega i czy to dobra ch³odnica.  Oto link do zdjêc tej ch³odnicy i tego cypelka:

http://chomikuj.pl/szymon1807/Galeria

Pomó¿cie prosze

--
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-08-19 01:31:03
Autor: johnny
Ch�odnica w crossie problem. Pomocy
W dniu 2014-08-19 01:00, szymon1808@vp.pl pisze:
Witam wszystkich bardzo serdecznie.

Mój problem polega na tym że chciałem kupic rieju rr 50 sprowadzony z
Niemiec pojechaÅ‚em  go obejrzec i strasznie mnie zdziwiÅ‚ wyglÄ…d jego
chłodnicy jest bardzo dziwna ponieważ nie ma tam żadnego korka wlewu
tylko wystaje tam taki cienki cypelek nie mam pojęcia jak zalac to
chłodnice ani do czego służy ten cypelek i ty prośba to państwa proszę o
pomoc co to jest na czym to polega i czy to dobra chłodnica. Oto link do
zdjęc tej chłodnicy i tego cypelka:

Nic sie nie martw to są chlodnice najnowszej generancji zwane "balaton type" on trzyma medium bardzo dlugo jak sie skonczy to trzeba nad cypelkiem wywiertac cieńką dziurke fi max 10 i wlać przez nią medium medium koniecznie woda ale ze jest to chlodnica najnowszej generalicji to bezwględnie musi byc to woda królewska troche kosztuje ale niestety nie ma innego wyjscia by rieju rr 50 osiągi polepsz

Data: 2014-08-19 09:23:47
Autor: szymon1808@vp.pl
Ch�odnica w crossie problem. Pomocy
Yhym a czy dobrze zrozumia³em mam nawiercic tamt± dziurkê i wlac wodê królewsk± tak ? A jak nawiercê to nie bêdzie tam wyp³ywac woda ? i czy zamiast wody królewskiej mo¿e byc to woda destylowana z koncentratem do ch³odnic.

--
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-08-19 09:32:59
Autor: AZ
On 2014-08-19, szymon1808  vp.pl <szymon1808@_NOSPAM_vp.pl> wrote:
Yhym a czy dobrze zrozumiałem mam nawiercic tamtą dziurkę i wlac wodę królewską tak ? A jak nawiercę to nie będzie tam wypływac woda ? i czy zamiast wody królewskiej może byc to woda destylowana z koncentratem do chłodnic.

Ludzkosc wyginie. To pewne.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-08-19 09:45:50
Autor: szymon1808@vp.pl
Ch�odnica w crossie problem. Pomocy
AZ napisal

On 2014-08-19, szymon1808  vp.pl <szymon1808@_NOSPAM_vp.pl> wrote:
[...]

Ja po prostu nie zrozumia³em tego co napisano wy¿ej i proszê o ja¶niejsze wyjasnienie

--
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-08-19 11:51:30
Autor: gac
W dniu 19-08-2014 11:45, szymon1808@vp.pl pisze:
> Ja po prostu nie zrozumiałem tego co napisano wyżej i proszę o
> jaśniejsze wyjasnienie

tak

Data: 2014-08-19 11:51:45
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2014-08-19 11:45, szymon1808@vp.pl pisze:

Ja po prostu nie zrozumiałem tego co napisano wyżej i proszę o
jaśniejsze wyjasnienie

poszukaj na sikaczu informacji o wodzie krolewskiej, jak tam nie bedzie (niemozliwe... oni podpieli sie pewnie rowniez pod gugla) to sprawdz w guglu. A AZ sie nie przejmuj, zamienil kawasake na suzuke czyli wpadl z deszczu w kompot i musi odreagowac.

pozdr
newrom

Data: 2014-08-19 10:22:36
Autor: AZ
On 2014-08-19, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

A AZ sie nie przejmuj, zamienil kawasake na suzuke czyli wpadl z deszczu w kompot i musi odreagowac.

Nie zamienil a wzbogacil garaz o drugi dobry motur.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-08-19 12:27:15
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2014-08-19 12:22, AZ pisze:

Nie zamienil a wzbogacil garaz o drugi dobry motur.

A to przepraszam, ponizej errata
"A AZ sie nie przejmuj, zamienil garaz na zlomowisko dokupujac do kawasaki suzuke i musi odreagowac."

newrom

Data: 2014-08-19 10:50:30
Autor: szymon1808@vp.pl
Ch�odnica w crossie problem. Pomocy
Roman Niewiarowski napisal

[...]

 dobre :D ale nadal siê nie dowiedzia³em jak zalac t± ch³odnice i czy mo¿e byc to woda destylowana z koncentratem do ch³odnic

--
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-08-19 10:59:38
Autor: szymon1808@vp.pl
Ch�odnica w crossie problem. Pomocy
Wyja¶nijcie mi krok po kroku co z t± ch³odnica mam zrobic jak j± zalac itp prosze jeszcze raz podsy³am link do zdjêc tej ch³odnicy:

Data: 2014-08-19 13:17:24
Autor: Yorick
Ch�odnica w crossie problem. Pomocy
Dnia 19 - 08 - 2014 (wtorek) o godzinie 12:50,
szymon1808@vp.pl<szymon1808@_NOSPAM_vp.pl> napisa³(a):

 dobre :D ale nadal siê nie dowiedzia³em jak zalac t± ch³odnice i czy mo¿e byc to woda destylowana z koncentratem do ch³odnic

Je¿eli ch³odnica nie ma korka, to z du¿ym prawdopodobieñstwem zalewa siê j±
poprzez zbiorniczek wyrównawczy - poszukaj go id±c po przewodach
wychodz±cych z ch³odnicy.

P³yn do ch³odnic mo¿e byæ, chocia¿ prawdziwi motocykli¶ci podobno zalewaj±
swoje maszyny wy³±cznie 15-letni± whisky ;-) --
Yorick
MG Nevada 750

Data: 2014-08-19 11:24:28
Autor: szymon1808@vp.pl
Ch�odnica w crossie problem. Pomocy
Yorick napisal

[...]

W takim razie kupie 15-letnia whisky :D a tak powa¿nie to nie ma nigdzie miejca w którym  mo¿na zalac t± ch³odnice sprawdza³em dok³adnie na górze ch³odnicy jest tylko taki cypelek i tam jest milimetrow dziurka i nigdzie wiecej nic nie ma i nie mam pojêcia co z  tym zrobic wczesniej jeden u¿ytkownik pisa³ ¿e to nowa generacja ch³odnic ale nie wiem sam co to jest przypadrzcie siê dok³adnie :D

--
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-08-19 13:31:36
Autor: Roman Niewiarowski
Ch�odnica w crossie problem. Pomocy
W dniu 2014-08-19 13:24, szymon1808@vp.pl pisze:
a tak poważnie to nie ma nigdzie
miejca w którym  można zalac tÄ… chÅ‚odnice sprawdzaÅ‚em dokÅ‚adnie na górze
chłodnicy jest tylko taki cypelek i tam jest milimetrow dziurka

a do czego sluzy ta nakretka czarna widoczna na pierwszej fotce po drugiej stronie glowki ramy ?

A Uowcy pytałeś ?

pozdr
newrom

Data: 2014-08-19 12:23:58
Autor: szymon1808@vp.pl
[...]

Ta nakrêtka s³u¿y do wlewu oleju do silników dwusuwowych :D pomó¿cie --
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-08-19 12:38:14
Autor: AZ
On 2014-08-19, szymon1808  vp.pl <szymon1808@_NOSPAM_vp.pl> wrote:

a do czego sluzy ta nakretka czarna widoczna na pierwszej fotce po
drugiej stronie glowki ramy ?

Ta nakrętka służy do wlewu oleju do silników dwusuwowych :D pomóżcie
Newrom stary precel a takich rzeczy nie wie...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-08-19 12:49:50
Autor: szymon1808@vp.pl
Ch�odnica w crossie problem. Pomocy
No poradzcie cos --
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-08-19 13:18:09
Autor: szymon1808@vp.pl
Ch�odnica w crossie problem. Pomocy
szymon1808@vp.pl napisal

No poradzcie cos

--
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Nikt nie powie co to za ch³odnica ???

--
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-08-19 15:39:26
Autor: Kuczu
Ch�odnica w crossie problem. Pomocy
W dniu 2014-08-19 15:18, szymon1808@vp.pl pisze:
szymon1808@vp.pl napisal

No poradzcie cos

Nikt nie powie co to za chłodnica ???

ameliniowa

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2014-08-19 14:43:59
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2014-08-19 14:38, AZ pisze:

Newrom stary precel a takich rzeczy nie wie...

Jestem z krakufa, tu sie leje na fałki i cfajtakty!

newrom
PS. chlodnice rieju w internecie maja normalne korki, ale Ty sie lepiej znasz na padlinach motoryzacyjnych to sprawdz jak to w kasasuki jest i podpowiedz koledze :P

Data: 2014-08-19 22:27:29
Autor: Hinek
Ch�odnica w crossie problem. Pomocy
Użytkownik "AZ"  napisaÅ‚

Ludzkosc wyginie. To pewne.

Obśmiałem się w pierwszej chwili, a potem się
przeraziłem. No masz rację, niestety masz rację!
Regres jest przerażający. Czasem się jeszcze
łudzę, że to sen...Trzeba się jakoś pocieszać :\

--
Hinek

Data: 2014-08-20 08:25:15
Autor: szymon1808@vp.pl
Ch�odnica w crossie problem. Pomocy
Hinek napisal

[...]

Nikt na ca³ym forum nie potrafi odpowiedziec...

--
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-08-20 09:08:17
Autor: AZ
On 2014-08-20, szymon1808  vp.pl <szymon1808@_NOSPAM_vp.pl> wrote:

Nikt na całym forum nie potrafi odpowiedziec...

My sie tu nie znamy, ale napisz do tego goscia:
http://www.scigacz.pl/Wyslij,wiadomosc,6699x1.html

Powinien Cipo moc.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-08-21 09:15:51
Autor: AZ
On 2014-08-19, Hinek <hinek@fuck.pl> wrote:
Użytkownik "AZ"  napisaÅ‚

[...]

Eeee, nie przerazaj sie. Pierdolnij sobie jakas fajna samojebke, wrzuc na fejsika, dostaniesz pare lajkow i od razu zrobi Ci sie lepiej.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-08-21 15:05:52
Autor: tadzik
On Thu, 21 Aug 2014 09:15:51 +0000 (UTC), AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
Pierdolnij sobie jakas fajna samojebke

Chodzi Ci o selfi? :) Co to ta samojebka jest?

--
pozdro
tadzik

Data: 2014-08-21 15:01:41
Autor: AZ
On 2014-08-21, tadzik <fake@fakeemail.com> wrote:
On Thu, 21 Aug 2014 09:15:51 +0000 (UTC), AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
Pierdolnij sobie jakas fajna samojebke

Chodzi Ci o selfi? :) Co to ta samojebka jest?

Nie znasz mlodziezowego slangu a udzielasz sie na scigacz.pl, portalu
dla nastolatkow? ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-08-22 22:19:49
Autor: szymon1808@vp.pl
Chodnica w crossie problem. Pomocy
OD¦WIE¯AM --
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-08-23 07:44:24
Autor: masti
Chodnica w crossie problem. Pomocy
szymon1808@vp.pl wrote:

OD¦WIE¯AM
jak zgnije to siê wyrzuca nie od¶wie¿a

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lêk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówiê. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-08-23 19:30:12
Autor: Yorick
Chodnica w crossie problem. Pomocy
Dnia 23 - 08 - 2014 (sobota) o godzinie 00:19,
szymon1808@vp.pl<szymon1808@_NOSPAM_vp.pl> napisa³(a):

OD¦WIE¯AM

To nie forum, tylko grupa dyskusyjna, wiêc zachowuj siê proszê, nie
"od¶wie¿aj" i nie krzycz (tj. nie pisz wielkimi literami).

Wracaj±c do Twojego problemu, to tak jak Ci ju¿ napisa³em, s± dwie
mo¿liwo¶ci - albo ch³odnica ma korek, albo jest zbiorniczek wyrównawczy.
Je¿eli nie ma ani jednego ani drugiego, to z du¿ym prawdopodobieñstwem jest
to jaka¶ "samoróbka" zrobiona przez poprzedniego w³a¶ciciela, czy te¿ przez
handlarza, który wymieni³ uszkodzon± ch³odnicê na to, co mia³ akurat pod
rêk±. IMHO masz teraz dwie mo¿liwo¶ci:
1) Sprawd¼ jak id± przewody od ch³odnicy - ale nie na zasadzie "popatrzy³em
z góry i z do³u" tylko naprawdê dok³adnie - zdejmij siedzenie, zbiornik
paliwa, os³ony i co tam jeszcze da siê zdj±æ bez problemu i obejrzyj
przewody centymetr po centymetrze. Zbiorniczki wyrównawcze potrafi± byæ w
ró¿nych dziwnych miejscach. Je¿eli go nie znajdziesz (i je¿eli jeszcze np.
nie znajdziesz po drodze termostatu) to bêdziesz wiedzia³ na pewno, ¿e masz
do czynienia z "samoróbk±".

2) Mo¿esz te¿ spróbowaæ szczê¶cia u generalnego importera Rieju:
http://riejumoto.pl/?page_id=800 Na dole masz namiary na serwis. Napisz grzecznego maila, opisz problem,
podaj dane motocykla (model, rok produkcji, numer VIN) do³±cz zdjêcia. Jak
bêdziesz mia³ trochê szczê¶cia a serwisanci bêd± mieli dobry humor, to mo¿e
dostaniesz swoj± odpowied¼ bez potrzeby rozkrêcania motocykla.     --
Yorick
MG Nevada 750

Data: 2014-08-24 10:02:19
Autor: szymon1808%40vp.pl
[...]

Okej tak zrobiê i dam znac jeszcze

--
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-08-25 09:56:21
Autor: MrG
Chodnica w crossie problem. Pomocy
szymon1808%40vp.pl <szymon1808@_NOSPAM_vp.pl> wrote:
Yorick napisal

Okej tak zrobiÄ™ i dam znac jeszcze

Tnij cytaty... Zacytowałeś cały post by dodać jedną linijkę.

--
NC700XD

Ch³odnica w crossie problem. Pomocy