Ch?odziarka-ch?odziarka.

Data: 2011-02-01 12:56:58
Autor: Ikselka
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Szukam chłodziarki (wys. ok. 2 m, chętnie więcej) jak w temacie, tzn bez
zamrażalnika/zamrażarki. Marzy mi się dwudrzwiowa, czyli z dzieloną komorą,
żeby całości nie wietrzyć przy wyjmowaniu danego produktu.

Czy są takie? Ktoś widział?
Mój rekonesans w necie wykazuje na chwilę obecną, że takowych chyba nie
produkują...

Data: 2011-02-01 13:11:33
Autor: Panslavista
Ch?odziarka-ch?odziarka.
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:3jwbo36sbj0l$.xjh5zj4imbjq$.dlg40tude.net...
[...]

Ależ produkują - szukaj w sklepach gastronomicznych - szafy chłodzialnicze i mroźnicze.

Data: 2011-02-01 13:31:30
Autor: Panslavista
Ch?odziarka-ch?odziarka.
[...]

http://www.goga-gastro.pl/category/szafy-chlodnicze-mroznicze-chlodnicze

Można malowane, można inox...

Data: 2011-02-01 13:37:06
Autor: Ikselka
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Dnia Tue, 1 Feb 2011 13:31:30 +0100, Panslavista napisał(a):

[...]

Dzięki. Żadna nie jest dzielona. No i te ceny - ciekawe, czy dlatego, że
jak dla gastronomii (czyli firmy), to można więcej wydusić? Uzasadnienia
żadnego innego toto ni ma...

Data: 2011-02-01 14:39:47
Autor: Panslavista
Ch?odziarka-ch?odziarka.

"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:7qszn79v3zkh.1jblecbuwsj5f$.dlg40tude.net...
[...]

Jesteś w mylnym błędzie, są tzw. dwutemperaturowe.

Data: 2011-02-01 14:47:09
Autor: Panslavista
Ch?odziarka-ch?odziarka.

http://www.e-laboratoria.pl/default.asp?IDGroup=10224

http://archiwumallegro.pl/rapa_szafa_chlodnicza_dwukomorowa_1_10_st_c-220390307.html

http://archiwumallegro.pl/search/853766-rapa-szafa-chlodnicza.html

Data: 2011-02-01 14:49:51
Autor: Panslavista
Ch?odziarka-ch?odziarka.

http://www.rapa.lublin.pl/

Data: 2011-02-01 23:45:16
Autor: Ikselka
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Dnia Tue, 1 Feb 2011 14:49:51 +0100, Panslavista napisał(a):

[...]

Przypiliło mnie.
Kupiłam to:
http://www.neonet.pl/chlodziarka-gorenje-r-60398-hw.html?gclid=CKvBztKD6KYCFUYifAodSEDh5w
Nie dzielona komora, trudno, ale duuużo miejsca w środku, ponad 300 l. Dzięki za pomoc :-)

Data: 2011-02-04 10:47:04
Autor: jagr
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Przypiliło mnie. Kupiłam to:
http://www.neonet.pl/chlodziarka-gorenje-r-60398-hw.html?gclid=CKvBztKD6KYCFUYifAodSEDh5w
Nie dzielona komora, trudno, ale duuużo miejsca w środku, ponad 300 l.

Nie powiem, zainteresowała mnie ta chłodziarka.
W Morele jest za 1441,- + transport.
Zobaczę czy mi się zmieści w kuchni. Pomierzę.
A coś więcej o niej?
jagr

Data: 2011-02-04 13:14:02
Autor: Ikselka
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Dnia Fri, 4 Feb 2011 10:47:04 +0100, jagr napisał(a):

[...]

Używam drugą dobę - jest swietnie. Trochę cieżko się otwiera, tzn na
początku, zanim się uczczelka "odessie". No ale może to jest i zaleta - bo
na pewno szczelna jest.
Cichutka, dobrze zaplanowana przestrzeń w środku. Miejsca full. Na razie
same plusy widzę.

Data: 2011-02-04 23:54:49
Autor: Ikselka
Ch?odziarka-ch?odziarka.
[...]

I jeszcze - z najnowszej praktyki: jeśli (przy prawootwieralnych drzwiach
lodówki) zamierzasz ustawić ją prawym bokiem przy ścianie (ja tak mam, bo
ze względów komunikacyjnych pasowało mi najbardziej ustawienie naprzeciw
wejścia z kuchni do spiżarni, przy ścianie spiżarni bedącej z prawej strony
drzwi i lodówki), to przed ostatecznym ustawieniem lodówki zaplanuj
rozmieszczenie i ostatecznie rozmieść półeczki. Przy drzwiach otwartych pod
kątem prostym lub mniejszym nie da się wysunać półeczek i manewrowac nimi w
celu zmiany ich połozenia. Musiałam wysuwac lodówkę i obracać, aby szerzej
otworzyć drzwi.
Identyczna uwaga co do strony lewej.

Data: 2011-02-05 00:13:10
Autor: JBP
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1jtuf9m77zgyb.1e3qs6zk1a3cv$.dlg40tude.net...
[...]

Ech, skąd ja to znam.
Problem polega na tym, że lodówkę co pewien czas myje się i przy okazji wyjmuje półki, by umyć też prowadnice, mieć lepszy dostęp do ścian, itp.
Wyjąć półki po kolei nawet uda się, gorzej z ponownym włożeniem na odpowiedni poziom. Mimo, że lodówka odsunięta od bocznej ściany ok.15-20 cm i drzwi otwierają się całkowicie pod kątem prostym, to nie wystarcza. Pozostaje albo wysuwać i obracać lodówkę (i ponownie poziomować), albo umieszczać półki tam gdzie same zechcą wejść.

JBP

Data: 2011-02-06 18:57:50
Autor: Ikselka
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Dnia Sat, 5 Feb 2011 00:13:10 +0100, JBP napisał(a):

[...]

A jednak w mojej poprzedniej lodówce tego kłopotu nie było.

Data: 2011-02-06 21:06:10
Autor: JBP
Ch?odziarka-ch?odziarka.

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:l9o1m2owec2v$.t3xxarhucv31$.dlg40tude.net...
Pozostaje albo wysuwać i obracać lodówkę (i ponownie poziomować), albo
umieszczać półki tam gdzie same zechcą wejść.

A jednak w mojej poprzedniej lodówce tego kłopotu nie było.

W moich poprzednich lodówkach tego problemu też nie było. Wydaje mi się, że starsze typy chłodziarek miały nieco grubsze ścianki boczne, a przede wszystkim wewnętrzny dookólny występ na drzwiach, w którym zamontowane są półki drzwiowe, był kiedyś płytszy. Obecny wystaje dość mocno, a to właściwie on przeszkadza w układaniu półek wewnątrz lodówki.

JBP

Data: 2011-02-06 21:07:50
Autor: Ikselka
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Dnia Sun, 6 Feb 2011 21:06:10 +0100, JBP napisał(a):

[...]

Zdaje się, że coś za coś :-)

Data: 2011-02-07 09:12:40
Autor: jagr
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Zdaje się, że coś za coś :-)

Ale to jest zdaje się poważny problem dla mnie.
Ja mam miejsce w samym rogu, tył i bok przy ścianie, tak więc drzwi nie będą się chciały
otworzyć 90°?
I jeszcze jedno. Z tyłu są czarne blachy z rureczkami (chłodnicą)?
Starsze wszystkie tak to miały, nowsze mają zatopione w ściance.
Wolałbym z rureczkami (chłodnicą) na wierzchu, z tyłu.
jagr

Data: 2011-02-07 09:54:58
Autor: Panslavista
Ch?odziarka-ch?odziarka.
"jagr" <jagr@WYTNIJpoczta.fm> wrote in message news:4d4faa2c$0$2502$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Od chłodnicy i wlotów do agregatu muszą być szczeliny przynajmniej 10 cm.

Data: 2011-02-07 14:05:48
Autor: Ikselka
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Dnia Mon, 7 Feb 2011 09:12:40 +0100, jagr napisał(a):

[...]

Wsadziłam lusterko, bo nie mogę zajrzeć bezppośrednio. Jest takie czarne
ażurowe "coś" w pewnej odległości od tylnej ściany lodówki.

Data: 2011-02-07 14:54:48
Autor: jagr
Ch?odziarka-ch?odziarka.
[...]

To ażurowe to właśnie chłodnica. OK. To dobrze.
Jeszcze tylko te drzwi ...

Data: 2011-02-07 16:43:03
Autor: JBP
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Użytkownik "jagr" <jagr@WYTNIJpoczta.fm> napisał w wiadomości news:4d4ffa5e$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja też mam tył i bok przy ścianie oraz drzwi otwierające się na ścianę. Gdy odsuniesz o kilka cm bok od ściany, to otworzysz drzwi na 90 st.  Jednak to nie wystarcza obecnie do manewrowania półkami w lodówce. Trzeba otworzyć pod kątem rozwartym. W wielu modelach jest możliwość przełożenia drzwi. Może wówczas byłoby wygodniej. Jeśli masz miejsce z drugiej strony, przemyśl to.

JBP

Data: 2011-02-08 08:00:33
Autor: jagr
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Użytkownik "JBP" <topaz@os.pl> napisał w wiadomości
[...]

Właśnie jestem przeciwnikiem otwierania drzwi w ten sposób.
Każde wyjęcie czegokolwiek zmusza do otwarcia drzwi
co najmniej 90°, bo inaczej nie ma dostępu.
Przy "naturalniejszym" kierunku otwierania
wystarczy lekko uchylić, żeby wziąć np. masło.
jagr

Data: 2011-02-08 08:18:16
Autor: Panslavista
Ch?odziarka-ch?odziarka.

"jagr" <jagr@WYTNIJpoczta.fm> wrote in message news:4d50ea90$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
[...]

    Nie powinna stać w samym kącie - przypuszczam, że ma w ścianie bocznej prawej szczeliny wentylacyjne (przynajmniej moje chłodziarki i zamrażarki tak mają i trzeba tam zostawić prześwit co najmniej 10 cm - sprawdź w instrukcji, a w takim przypadku problem z otwieraniem drzwi znika). Nie każda kuchnia pomieści "rozpychającą się" chłodziarkę, więc warto rozważyć umieszczenie tam szafki np. z szufladami i pozostawienie dopływu powietrza przy podłodze.

Data: 2011-02-08 11:37:06
Autor: Ikselka
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Dnia Tue, 8 Feb 2011 08:18:16 +0100, Panslavista napisał(a):

Nie powinna stać w samym kącie - przypuszczam, że ma w ścianie bocznej prawej szczeliny wentylacyjne

Moja nie ma.

Data: 2011-02-08 11:50:10
Autor: Panslavista
Ch?odziarka-ch?odziarka.

"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:1vyfaoeqlyjsh$.hnckraasu25f$.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 8 Feb 2011 08:18:16 +0100, Panslavista napisał(a):

Nie powinna stać w samym kącie - przypuszczam, że ma w ścianie bocznej
prawej szczeliny wentylacyjne

Moja nie ma.

Duże mogą mieć na górze, pod spodem lub od tyłu.

Data: 2011-02-08 13:19:43
Autor: JBP
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d511ff4$0$2504$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ani duże, ani średnie, ani z boków, ani na górze. U mnie w lodówkach od tyłu są zamocowane gładkie metalowe ściany, kończące się jakieś 30-40 cm nad podłogą i tylko tam na dole jest otwór i bezpośredni dostęp do środka.
Zasada dostępu powietrza i niewielkiego odsunięcia od ścian, zwłaszcza tylnej, jest normą znaną chyba każdemu.

JBP

Data: 2011-02-08 14:41:43
Autor: jagr
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Zasada dostępu powietrza i niewielkiego odsunięcia od ścian, zwłaszcza
tylnej, jest normą znaną chyba każdemu.

W mojej starej lodówce były założone fabrycznie plastikowe dystanse,
które nie pozwalały zbyt blisko tyłem podjechać lodówką do ściany.

Data: 2011-02-08 13:25:17
Autor: JBP
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Użytkownik "jagr" <jagr@WYTNIJpoczta.fm> napisał w wiadomości news:4d50ea90$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Racja. Dlatego u mnie drzwi lodówki stojącej w kącie nie zostały przełożone i jakoś się domownicy przyzwyczaili. Tym bardziej, że niewygoda pojawia się tylko w chwilach wyjmowania i wkładania półek, czyli nie codziennie.
JBP

Data: 2011-02-07 12:36:20
Autor: BQB
Ch???odziarka-ch???odziarka.
W dniu 11-02-01 13:31, Panslavista pisze:
"Ikselka"<ikselk@gazeta.pl>  wrote in message
Szukam ch�odziarki (wys. ok. 2 m, ch�tnie wi�cej) jak w temacie, tzn bez
zamra�alnika/zamra�arki. Marzy mi si� dwudrzwiowa, czyli z dzielon�
komorďż˝,
�eby ca�o�ci nie wietrzy� przy wyjmowaniu danego produktu.

Czy sďż˝ takie? Ktoďż˝ widziaďż˝?
M�j rekonesans w necie wykazuje na chwil� obecn�, �e takowych chyba nie
produkujďż˝...

http://www.goga-gastro.pl/category/szafy-chlodnicze-mroznicze-chlodnicze

Mo�na malowane, mo�na inox...

Czy mogę prosić o poprawne ustawienie kodowania w czytniku? Bo śmieci straszne wyłażą.

Data: 2011-02-07 14:45:53
Autor: Panslavista
Ch?odziarka-ch?odziarka.

"BQB" <adres@antyspamowy.com.invalid> wrote in message news:iiolfu$2lt$1news.task.gda.pl...
[...]

Czy s? takie? Kto? widzia??
[...]

Mi też, a to znaczy, że moja korespondencja przechodzi przez black-box w Izraelu.

Data: 2011-02-07 14:53:48
Autor: BQB
Ch?odziarka-ch?odziarka.
W dniu 11-02-07 14:45, Panslavista pisze:
[...]

Czy mog� prosi� o poprawne ustawienie kodowania w czytniku? Bo �mieci
straszne wy�a��.

Mi te�, a to znaczy, �e moja korespondencja przechodzi przez black-box w
Izraelu.

Nie, to znaczy, że masz nieprawidłowo skonfigurowany czytnik:
http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

Tak to powinno u Ciebie wyglądać.

Data: 2011-02-07 15:01:13
Autor: Panslavista
Ch?odziarka-ch?odziarka.

"BQB" <adres@antyspamowy.com.invalid> wrote in message news:iiothg$f7g$1news.task.gda.pl...
[...]

O już nie ma śmieci!!!

Data: 2011-02-07 15:07:42
Autor: Panslavista
Ch?odziarka-ch?odziarka.

Wszystko się zgadza, z tym, że ja mam UTF-8.

Data: 2011-02-07 20:35:47
Autor: Qrczak
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Dnia 2011-02-07 15:07, niebożę Panslavista wylazło do ludzi i marudzi:
"BQB"<adres@antyspamowy.com.invalid>  wrote in message

Wszystko się zgadza, z tym, że ja mam UTF-8.

Chyba w wyobraĹşni.

Qra

Data: 2011-02-07 20:37:29
Autor: Panslavista
Ch?odziarka-ch?odziarka.

"Qrczak" <qra_a@op.pl> wrote in message news:iiphij$juv$1news.onet.pl...
Dnia 2011-02-07 15:07, niebożę Panslavista wylazło do ludzi i marudzi:
"BQB"<adres@antyspamowy.com.invalid>  wrote in message

Wszystko się zgadza, z tym, że ja mam UTF-8.

Chyba w wyobraźni.

Qra
-- nie wiem, nie znam się, zarobiona jestem

Przyznajesz się do gmerania w moim kompie?

Data: 2011-02-07 21:57:39
Autor: Qrczak
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Dnia 2011-02-07 20:37, niebożę Panslavista wylazło do ludzi i marudzi:
"Qrczak"<qra_a@op.pl>  wrote in message news:iiphij$juv$1news.onet.pl...
Dnia 2011-02-07 15:07, niebo�� Panslavista wylaz�o do ludzi i marudzi:
"BQB"<adres@antyspamowy.com.invalid>   wrote in message

Wszystko si� zgadza, z tym, �e ja mam UTF-8.

Chyba w wyobra�ni.

Qra
--
nie wiem, nie znam siďż˝, zarobiona jestem

Przyznajesz siďż˝ do gmerania w moim kompie?

Raczej w wyobraĹşni.

Qra

Data: 2011-02-07 22:16:24
Autor: Panslavista
Ch?odziarka-ch?odziarka.

"Qrczak" <qra_a@op.pl> wrote in message news:iipmc3$ab1$2news.onet.pl...
[...]

nie wiem, nie znam si?, zarobiona jestem

Przyznajesz si? do gmerania w moim kompie?

Raczej w wyobraźni.

Qra
-- nie wiem, nie znam się, zarobiona jestem

Czyżby kokotek?

Data: 2011-02-08 07:18:35
Autor: BQB
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Dnia 2011-02-07 20:37, niebo�� Panslavista wylaz�o do ludzi i marudzi:

Raczej w wyobra�ni.

Qra
--
nie wiem, nie znam siďż˝, zarobiona jestem

Czy�by kokotek?

Czy tak ciężko zrobić krok po kroku, jak jest podane w tamtym artykule, czy też to przekracza twoje zdolności intelektualne?

Data: 2011-02-08 07:38:53
Autor: Panslavista
Ch?odziarka-ch?odziarka.

"BQB" <adres@antyspamowy.com.invalid> wrote in message news:iiqn7q$5v4$1news.task.gda.pl...
[...]

Raczej w wyobra?ni.

Qra
--
nie wiem, nie znam si?, zarobiona jestem

Czy?by kokotek?

Czy tak ciężko zrobić krok po kroku, jak jest podane w tamtym artykule, czy też to przekracza twoje zdolności intelektualne?

Mam ustawienie takie, jakie mi potrzebne.
Możesz mnie nie czytać i nie komentować.

Data: 2011-02-08 07:56:05
Autor: BQB
Ch?odziarka-ch?odziarka.
W dniu 11-02-08 07:38, Panslavista pisze:
[...]

Czy tak ci�ko zrobi� krok po kroku, jak jest podane w tamtym artykule,
czy te� to przekracza twoje zdolno�ci intelektualne?

Mam ustawienie takie, jakie mi potrzebne.
Mo�esz mnie nie czyta� i nie komentowa�.

Spoko, egoistą zawsze dobrze być - nie jestem jedyny, któremu to przeszkadza.
PLONK

Data: 2011-02-08 08:19:43
Autor: Panslavista
Ch?odziarka-ch?odziarka.

PLONK   To odgłos szamba?! Tylko się nie utop!  8-))))))))))

Data: 2011-02-01 13:56:53
Autor: Przesmiewca
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Samych chlodziarek cala masa, ale warunek z dzielona komora
zabija wszystkie.

Data: 2011-02-02 13:40:24
Autor: ąćęłńóśźż
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Mam takiego Siemensa.

-- -- -

Data: 2011-02-02 13:48:49
Autor: Ikselka
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Dnia Wed, 2 Feb 2011 13:40:24 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

Mam takiego Siemensa.

-- -- -

| warunek z dzielona komora zabija wszystkie.

Dawaj model! Nosz po fakcie, ale musze wiedzieć.
:-)

Data: 2011-02-02 13:56:52
Autor: Panslavista
Ch?odziarka-ch?odziarka.

Dałem Ci linka do dwukomorowych chłodziarek i chłodziarko - zamrażarek. Niektóre mają nawet dwa agregaty...

Data: 2011-02-02 14:13:28
Autor: Ikselka
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Dnia Wed, 2 Feb 2011 13:56:52 +0100, Panslavista napisał(a):

"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:u36t71tf8zl3$.1jjrbtzalk9o1.dlg40tude.net...

Dałem Ci linka do dwukomorowych chłodziarek

Tylko chłodziarka mnie interesowała.

i chłodziarko - zamrażarek. Niektóre mają nawet dwa agregaty...

Juszpoptokach :-)
Ale dzięki!

Data: 2011-02-02 14:25:05
Autor: Panslavista
Ch?odziarka-ch?odziarka.

"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:1k8ivpipxjwta$.rib6uls2depp$.dlg40tude.net...
[...]

A co za problem u producenta wymiana termostatu w części zamrażarkowej na chłodziarkowy? No i pojemność 2 x 600 litrów...

Data: 2011-02-02 14:35:36
Autor: Ikselka
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Dnia Wed, 2 Feb 2011 14:25:05 +0100, Panslavista napisał(a):

[...]

Transport ze sklepu i potem do mnie. Nie chce mnie się. Kupię drugą
chłodziarkę, będą 2 komory osobno ;-)

Data: 2011-02-02 16:25:16
Autor: medea
Ch?odziarka-ch?odziarka.
W dniu 2011-02-01 12:56, Ikselka pisze:
[...]

Z dzieloną komorą to byłoby trochę bez sensu, bo jedna komora musiałaby być bardzo wąska, żeby cała chłodziarka mogła mieć wymiary sensowne dla domowego użytku.
Lodówki dwustronne mają zazwyczaj z jednej strony zamrażarkę, a z drugiej chłodziarkę i wtedy obie strony są wąskie i niewygodne - to pewnie wiedzą użytkownicy takich lodówek.
I dlatego ja specjalnie szukałam takiej lodówki dwudrzwiowej, która miałaby komorę jedną niepodzieloną. I znalazłam, nawet czterodrzwiową, electroluxa. No, ale ona ma na dole zamrażarkę, więc nie spełnia Twojego warunku. Zresztą nie wiem, czy jeszcze jest gdziekolwiek dostępna.

Ewa

Data: 2011-02-02 16:46:09
Autor: Ikselka
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Dnia Wed, 02 Feb 2011 16:25:16 +0100, medea napisał(a):

Z dzieloną komorą to byłoby trochę bez sensu, bo jedna komora musiałaby być bardzo wąska, żeby cała chłodziarka mogła mieć wymiary sensowne dla domowego użytku.

No ale mi chodziło o podział poziomo na dwie komory jedna nad drugą :-)

Lodówki dwustronne mają zazwyczaj z jednej strony zamrażarkę, a z drugiej chłodziarkę i wtedy obie strony są wąskie i niewygodne - to pewnie wiedzą użytkownicy takich lodówek.

Nigdy nie miałam jakoś ochoty na toto. Widzę, że słusznie.

I dlatego ja specjalnie szukałam takiej lodówki dwudrzwiowej, która miałaby komorę jedną niepodzieloną.

Chodziło mi przede wszystkim o jak największą chłodziarkę, dlatego bez
zamrażarki ani zamrażalnika, no bo zamrażarkę mam wielką w piwnicy. No i
mam już taką chłodziarkę, własnie przywieźli przed godziną. 380 l
pojemnosci netto. No, nie dzieloną, ale to w końcu pryszcz przy założeniu
głownym - tj żeby mi się WSZYSTKO mieściło: gary z zupą na drugi dzień,
garnek z bigosem, półmiski do podania na stół w razie gości, jakiś tort pod
kloszem itp... no i te wszystkie bieżące duperele :-)

I znalazłam, nawet czterodrzwiową, electroluxa. No, ale ona ma na dole zamrażarkę, więc nie spełnia Twojego warunku. Zresztą nie wiem, czy jeszcze jest gdziekolwiek dostępna.

A ciekawa jestem, możesz podać model?

Data: 2011-02-02 17:28:34
Autor: medea
Ch?odziarka-ch?odziarka.
W dniu 2011-02-02 16:46, Ikselka pisze:

No ale mi chodziło o podział poziomo na dwie komory jedna nad drugą :-)

Aaa! No to nie zrozumiałam. Ja też właśnie takiej szukałam, ale z zamrażarką, bo nie mam osobno.

[...]

Miałam takie same priorytety - żeby mi się wszystko mieściło łącznie z półmiskami i garami, jeśli trzeba. I z całym tortem. ;)

A ciekawa jestem, możesz podać model?

Taką:

http://www.megamedia.pl/chlodziarko-zamrazarka-electrolux-ero-4521.php

Ewa

Data: 2011-02-02 17:53:38
Autor: Ikselka
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Dnia Wed, 02 Feb 2011 17:28:34 +0100, medea napisał(a):

[...]

Super! Istna szafa. No no... Póki co jestem już po zakupie. Moja ma większą
pojemność, no i cena niższa kilkakrotnie, To przemawia do mnie bardziej,
niż ten podział drzwi...

Data: 2011-02-02 19:58:48
Autor: medea
Ch?odziarka-ch?odziarka.
W dniu 2011-02-02 17:53, Ikselka pisze:
Super! Istna szafa. No no... Póki co jestem już po zakupie. Moja ma większą
pojemność, no i cena niższa kilkakrotnie, To przemawia do mnie bardziej,
niż ten podział drzwi...

Ja potrzebowałam też zamrażalnika. A ta lodówka i tak juz niedostępna nigdzie, nawet na stronie electroluxa już jej nie ma (chyba, bo nie znalazłam).

Ewa

Data: 2011-02-03 23:00:47
Autor: Radek K.
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Dnia Wed, 02 Feb 2011 19:58:48 +0100, medea napisał(a):

Ja potrzebowałam też zamrażalnika. A ta lodówka i tak juz niedostępna nigdzie, nawet na stronie electroluxa już jej nie ma (chyba, bo nie znalazłam).

Jest jeszcze cos takiego co spelniloby wymagania twoje i Ikselki (jedna z
dolnych czesci moze byc chlodziarka lub zamrazarka):

http://www.beko.com.pl/GNE,134620,X,881.html

Pozdrawiam

Data: 2011-02-04 11:27:15
Autor: medea
Ch?odziarka-ch?odziarka.
[...]

Też fajna, chociaż o firmie BEKO słyszałam niezbyt pochlebne opinie. Poza tym zauważ, że model też juz archiwalny. Ciekawe dlaczego? Czy takie duże lodówki nie mają wzięcia? Takie zwykłe side-by-side'y chyba są bardziej popularne, mimo że mniej praktyczne.

Ewa

Data: 2011-02-04 13:19:01
Autor: Ikselka
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Dnia Fri, 04 Feb 2011 11:27:15 +0100, medea napisał(a):

Też fajna, chociaż o firmie BEKO słyszałam niezbyt pochlebne opinie.

Ajtam, ajtam - o Boschu, Siemensie itp "wiodących" markach też ciągle
słyszę narzekania.

Poza tym zauważ, że model też juz archiwalny. Ciekawe dlaczego?

Są, są dostępne, już wyszukałam:
http://www.skapiec.pl/site/cat/308/comp/1545522
Hurra!
:-)

Czy takie duże lodówki nie mają wzięcia?

Na pewno nie do małego mieszkanka w bloku. Może dlatego. Ja ją kupię, już
mam zaznaczoną - tylko najpierw chyba będę musiała o pralce pomyśleć,
pewnie latem. Więc ta lodówka potem, bo i inne są wydatki.

Data: 2011-02-04 17:41:42
Autor: medea
Ch?odziarka-ch?odziarka.
W dniu 2011-02-04 13:19, Ikselka pisze:

Są, są dostępne, już wyszukałam:
http://www.skapiec.pl/site/cat/308/comp/1545522
Hurra!
:-)

Fajna, bardzo podobna do mojej, tylko moja nie jest no frost. Ciekawe, czy się będzie sprawdzać.

Ewa

Data: 2011-02-04 13:09:36
Autor: Ikselka
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Dnia Thu, 3 Feb 2011 23:00:47 +0100, Radek K. napisał(a):

[...]

Dzięki. Super!!!
No to się pospieszyłam, ale moja lodówka padła i trzeba był w ciągu 2-3 dni
kupić coś :-(((
Zaznaczam do kupienia - obecna pójdzie do piwnicy jako szafa chłodnicza na
wędliny domowe...

Data: 2011-02-04 13:32:05
Autor: Panslavista
Ch?odziarka-ch?odziarka.

"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:1x1qwcf16uifr$.t9uqd3750b0z.dlg40tude.net...
[...]

Jezioro nie wpływa Ci do piwnicy?

Data: 2011-02-04 14:40:47
Autor: Ikselka
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Dnia Fri, 4 Feb 2011 13:32:05 +0100, Panslavista napisał(a):

[...]

Nie, dlaczego miałoby? Prędzej rzeka. Ale dom mam na górce :-)

Data: 2011-02-03 10:46:36
Autor: medea
Ch?odziarka-ch?odziarka.
[...]

Aaa! I myśmy naszą kupili za granicą, znacznie taniej wyszła. Bo widzę, że tu faktycznie jakaś kosmiczna cena jest w tym linku.

Ewa

Data: 2011-02-02 17:30:04
Autor: medea
Ch?odziarka-ch?odziarka.
W dniu 2011-02-02 16:46, Ikselka pisze:
mam już taką chłodziarkę, własnie przywieźli przed godziną. 380 l

To chłodziarka sklepowa? ;) Strasznie wielka jak na samą chłodziarkę.

Ewa

Data: 2011-02-02 17:55:53
Autor: Ikselka
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Dnia Wed, 02 Feb 2011 17:30:04 +0100, medea napisał(a):

W dniu 2011-02-02 16:46, Ikselka pisze:
mam już taką chłodziarkę, własnie przywieźli przed godziną. 380 l

To chłodziarka sklepowa? ;) Strasznie wielka jak na samą chłodziarkę.

No właśnie, wielka, taka jak miała być, nie sklepowa, tylko domowa. Niezła
szafa :-)
http://www.neonet.pl/chlodziarka-gorenje-r-60398-hw.html?gclid=CKvBztKD6KYCFUYifAodSEDh5w

Data: 2011-02-02 20:02:40
Autor: medea
Ch?odziarka-ch?odziarka.
W dniu 2011-02-02 17:55, Ikselka pisze:
[...]

Fajna i faktycznie wielka. Jeśli się  ma osobno zamrażarkę, to może być.

Ewa

Data: 2011-02-02 22:09:20
Autor: Ikselka
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Dnia Wed, 02 Feb 2011 20:02:40 +0100, medea napisał(a):

Fajna i faktycznie wielka. Jeśli się  ma osobno zamrażarkę, to może być.

No, załadowałam drobnicę, bo najpilniejsza, garnek z bigosem czeka na
tarasie, bo już nie mam siły dziś go przemieszczać. I tortu jeszcze nie ma,
no ale 3/4 lodówki wolne jeszcze, drzwi prawie puste. Ufff, wreszcie mam
przestrzeń życiową :-)

Ch?odziarka-ch?odziarka.