Ch?odziarka-ch?odziarka.

Data: 2011-02-02 16:25:16
Autor: medea
Ch?odziarka-ch?odziarka.
W dniu 2011-02-01 12:56, Ikselka pisze:
Szukam chłodziarki (wys. ok. 2 m, chętnie więcej) jak w temacie, tzn bez
zamrażalnika/zamrażarki. Marzy mi się dwudrzwiowa, czyli z dzieloną komorą,
żeby całości nie wietrzyć przy wyjmowaniu danego produktu.

Czy są takie? Ktoś widział?
Mój rekonesans w necie wykazuje na chwilę obecną, że takowych chyba nie
produkują...

Z dzieloną komorą to byłoby trochę bez sensu, bo jedna komora musiałaby być bardzo wąska, żeby cała chłodziarka mogła mieć wymiary sensowne dla domowego użytku.
Lodówki dwustronne mają zazwyczaj z jednej strony zamrażarkę, a z drugiej chłodziarkę i wtedy obie strony są wąskie i niewygodne - to pewnie wiedzą użytkownicy takich lodówek.
I dlatego ja specjalnie szukałam takiej lodówki dwudrzwiowej, która miałaby komorę jedną niepodzieloną. I znalazłam, nawet czterodrzwiową, electroluxa. No, ale ona ma na dole zamrażarkę, więc nie spełnia Twojego warunku. Zresztą nie wiem, czy jeszcze jest gdziekolwiek dostępna.

Ewa

Data: 2011-02-02 16:46:09
Autor: Ikselka
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Dnia Wed, 02 Feb 2011 16:25:16 +0100, medea napisał(a):

Z dzieloną komorą to byłoby trochę bez sensu, bo jedna komora musiałaby być bardzo wąska, żeby cała chłodziarka mogła mieć wymiary sensowne dla domowego użytku.

No ale mi chodziło o podział poziomo na dwie komory jedna nad drugą :-)

Lodówki dwustronne mają zazwyczaj z jednej strony zamrażarkę, a z drugiej chłodziarkę i wtedy obie strony są wąskie i niewygodne - to pewnie wiedzą użytkownicy takich lodówek.

Nigdy nie miałam jakoś ochoty na toto. Widzę, że słusznie.

I dlatego ja specjalnie szukałam takiej lodówki dwudrzwiowej, która miałaby komorę jedną niepodzieloną.

Chodziło mi przede wszystkim o jak największą chłodziarkę, dlatego bez
zamrażarki ani zamrażalnika, no bo zamrażarkę mam wielką w piwnicy. No i
mam już taką chłodziarkę, własnie przywieźli przed godziną. 380 l
pojemnosci netto. No, nie dzieloną, ale to w końcu pryszcz przy założeniu
głownym - tj żeby mi się WSZYSTKO mieściło: gary z zupą na drugi dzień,
garnek z bigosem, półmiski do podania na stół w razie gości, jakiś tort pod
kloszem itp... no i te wszystkie bieżące duperele :-)

I znalazłam, nawet czterodrzwiową, electroluxa. No, ale ona ma na dole zamrażarkę, więc nie spełnia Twojego warunku. Zresztą nie wiem, czy jeszcze jest gdziekolwiek dostępna.

A ciekawa jestem, możesz podać model?

Data: 2011-02-02 17:28:34
Autor: medea
Ch?odziarka-ch?odziarka.
W dniu 2011-02-02 16:46, Ikselka pisze:

No ale mi chodziło o podział poziomo na dwie komory jedna nad drugą :-)

Aaa! No to nie zrozumiałam. Ja też właśnie takiej szukałam, ale z zamrażarką, bo nie mam osobno.

[...]

Miałam takie same priorytety - żeby mi się wszystko mieściło łącznie z półmiskami i garami, jeśli trzeba. I z całym tortem. ;)

A ciekawa jestem, możesz podać model?

Taką:

http://www.megamedia.pl/chlodziarko-zamrazarka-electrolux-ero-4521.php

Ewa

Data: 2011-02-02 17:53:38
Autor: Ikselka
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Dnia Wed, 02 Feb 2011 17:28:34 +0100, medea napisał(a):

[...]

Super! Istna szafa. No no... Póki co jestem już po zakupie. Moja ma większą
pojemność, no i cena niższa kilkakrotnie, To przemawia do mnie bardziej,
niż ten podział drzwi...

Data: 2011-02-02 19:58:48
Autor: medea
Ch?odziarka-ch?odziarka.
W dniu 2011-02-02 17:53, Ikselka pisze:
Super! Istna szafa. No no... Póki co jestem już po zakupie. Moja ma większą
pojemność, no i cena niższa kilkakrotnie, To przemawia do mnie bardziej,
niż ten podział drzwi...

Ja potrzebowałam też zamrażalnika. A ta lodówka i tak juz niedostępna nigdzie, nawet na stronie electroluxa już jej nie ma (chyba, bo nie znalazłam).

Ewa

Data: 2011-02-03 23:00:47
Autor: Radek K.
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Dnia Wed, 02 Feb 2011 19:58:48 +0100, medea napisał(a):

Ja potrzebowałam też zamrażalnika. A ta lodówka i tak juz niedostępna nigdzie, nawet na stronie electroluxa już jej nie ma (chyba, bo nie znalazłam).

Jest jeszcze cos takiego co spelniloby wymagania twoje i Ikselki (jedna z
dolnych czesci moze byc chlodziarka lub zamrazarka):

http://www.beko.com.pl/GNE,134620,X,881.html

Pozdrawiam

Data: 2011-02-04 11:27:15
Autor: medea
Ch?odziarka-ch?odziarka.
[...]

Też fajna, chociaż o firmie BEKO słyszałam niezbyt pochlebne opinie. Poza tym zauważ, że model też juz archiwalny. Ciekawe dlaczego? Czy takie duże lodówki nie mają wzięcia? Takie zwykłe side-by-side'y chyba są bardziej popularne, mimo że mniej praktyczne.

Ewa

Data: 2011-02-04 13:19:01
Autor: Ikselka
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Dnia Fri, 04 Feb 2011 11:27:15 +0100, medea napisał(a):

Też fajna, chociaż o firmie BEKO słyszałam niezbyt pochlebne opinie.

Ajtam, ajtam - o Boschu, Siemensie itp "wiodących" markach też ciągle
słyszę narzekania.

Poza tym zauważ, że model też juz archiwalny. Ciekawe dlaczego?

Są, są dostępne, już wyszukałam:
http://www.skapiec.pl/site/cat/308/comp/1545522
Hurra!
:-)

Czy takie duże lodówki nie mają wzięcia?

Na pewno nie do małego mieszkanka w bloku. Może dlatego. Ja ją kupię, już
mam zaznaczoną - tylko najpierw chyba będę musiała o pralce pomyśleć,
pewnie latem. Więc ta lodówka potem, bo i inne są wydatki.

Data: 2011-02-04 17:41:42
Autor: medea
Ch?odziarka-ch?odziarka.
W dniu 2011-02-04 13:19, Ikselka pisze:

Są, są dostępne, już wyszukałam:
http://www.skapiec.pl/site/cat/308/comp/1545522
Hurra!
:-)

Fajna, bardzo podobna do mojej, tylko moja nie jest no frost. Ciekawe, czy się będzie sprawdzać.

Ewa

Data: 2011-02-04 13:09:36
Autor: Ikselka
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Dnia Thu, 3 Feb 2011 23:00:47 +0100, Radek K. napisał(a):

[...]

Dzięki. Super!!!
No to się pospieszyłam, ale moja lodówka padła i trzeba był w ciągu 2-3 dni
kupić coś :-(((
Zaznaczam do kupienia - obecna pójdzie do piwnicy jako szafa chłodnicza na
wędliny domowe...

Data: 2011-02-04 13:32:05
Autor: Panslavista
Ch?odziarka-ch?odziarka.

"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:1x1qwcf16uifr$.t9uqd3750b0z.dlg40tude.net...
[...]

Jezioro nie wpływa Ci do piwnicy?

Data: 2011-02-04 14:40:47
Autor: Ikselka
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Dnia Fri, 4 Feb 2011 13:32:05 +0100, Panslavista napisał(a):

[...]

Nie, dlaczego miałoby? Prędzej rzeka. Ale dom mam na górce :-)

Data: 2011-02-03 10:46:36
Autor: medea
Ch?odziarka-ch?odziarka.
[...]

Aaa! I myśmy naszą kupili za granicą, znacznie taniej wyszła. Bo widzę, że tu faktycznie jakaś kosmiczna cena jest w tym linku.

Ewa

Data: 2011-02-02 17:30:04
Autor: medea
Ch?odziarka-ch?odziarka.
W dniu 2011-02-02 16:46, Ikselka pisze:
mam już taką chłodziarkę, własnie przywieźli przed godziną. 380 l

To chłodziarka sklepowa? ;) Strasznie wielka jak na samą chłodziarkę.

Ewa

Data: 2011-02-02 17:55:53
Autor: Ikselka
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Dnia Wed, 02 Feb 2011 17:30:04 +0100, medea napisał(a):

W dniu 2011-02-02 16:46, Ikselka pisze:
mam już taką chłodziarkę, własnie przywieźli przed godziną. 380 l

To chłodziarka sklepowa? ;) Strasznie wielka jak na samą chłodziarkę.

No właśnie, wielka, taka jak miała być, nie sklepowa, tylko domowa. Niezła
szafa :-)
http://www.neonet.pl/chlodziarka-gorenje-r-60398-hw.html?gclid=CKvBztKD6KYCFUYifAodSEDh5w

Data: 2011-02-02 20:02:40
Autor: medea
Ch?odziarka-ch?odziarka.
W dniu 2011-02-02 17:55, Ikselka pisze:
[...]

Fajna i faktycznie wielka. Jeśli się  ma osobno zamrażarkę, to może być.

Ewa

Data: 2011-02-02 22:09:20
Autor: Ikselka
Ch?odziarka-ch?odziarka.
Dnia Wed, 02 Feb 2011 20:02:40 +0100, medea napisał(a):

Fajna i faktycznie wielka. Jeśli się  ma osobno zamrażarkę, to może być.

No, załadowałam drobnicę, bo najpilniejsza, garnek z bigosem czeka na
tarasie, bo już nie mam siły dziś go przemieszczać. I tortu jeszcze nie ma,
no ale 3/4 lodówki wolne jeszcze, drzwi prawie puste. Ufff, wreszcie mam
przestrzeń życiową :-)

Ch?odziarka-ch?odziarka.