Chlopaki i dziewczynki z PiS-u ...

Data: 2016-01-14 21:45:01
Autor: A. Rem
Chlopaki i dziewczynki z PiS-u ...
robta swoje!  Moze wkrotce nadejdzie taki dzien,
ze ta lewacka Mumia Europejska pozbedzie sie
Polski i te targowickie parobasy z PO i .Nowoczesnej
beda sie mogli na stale przeniesc do Brukselki
lub Berlina.

A. Rem

Data: 2016-01-14 12:50:18
Autor: szklanynocnik
użytkownik a_...@poczta.onet.pl napisał:
[...]

Sprawa 1-2 lat.

http://natemat.pl/36283,51-proc-brytyjczykow-chce-wyjscia-wielkiej-brytanii-z-unii-europejskiej-david-cameron-rozpisze-referendum

Co? W tivi nie pokazali?

Data: 2016-01-14 22:00:58
Autor: A. Rem
schrieb im Newsbeitrag news:8e4c4f55-9141-447a-8a39-32192c582663googlegroups.com...

[...]

Lepiej byloby dla Polski zostac wyrzuconym:
odpadlaby koniecznosc rozpisywania
referendum, ktore probruselskie lemingi w
Polsce moglyby wygrac i co wazniejsze
Polska nie musialaby zwracacnic do
brukselskiej kasy. :-)

A. Rem

Data: 2016-01-14 14:59:45
Autor: jsen
W dniu czwartek, 14 stycznia 2016 22:01:02 UTC+1 użytkownik a_...@poczta.onet.pl napisał:
> [...]

odpadlaby koniecznosc rozpisywania
referendum, ktore probruselskie lemingi w

Po co tak od razu wychodzić z UE?
Przecież wystarczy nie dać się okradać.
I dbać, żeby polski kapitał miał _przynajmniej_ takie same prawa, jak zagraniczny.
A firmy rodzinne _przynajmniej_ takie same prawa, jak spółki i korporacje wszelakie.

jacek

Data: 2016-01-15 01:08:07
Autor: A. Rem

schrieb im Newsbeitrag

> [...]

A firmy rodzinne _przynajmniej_ takie same prawa, jak spółki i korporacje wszelakie.

Bardzo slusznie.  Nie dac sie okradac.  Tylko jak to
zrobic bedac czlonkiem UE, czyli tak naprawde
wasalem Niemiec?

A. Rem

Data: 2016-01-14 16:33:46
Autor: jsen
Chlopaki i dziewczynki z PiS-u ...

jutro AR, dobrze? jutro napiszę. bo temat do¶ć długi (no zobacz, wszystko dzi¶ jako¶ koło kasy kr±ży:), jako że bardziej z obserwacji własnych niż wiedzy fachowej wynika, a pora do¶ć póĽna.

narka,
jacek

Data: 2016-01-16 17:19:56
Autor: jsen
W dniu pi±tek, 15 stycznia 2016 01:08:11 UTC+1 użytkownik a_...@poczta.onet.pl napisał:

> [...]

========================================> Bardzo slusznie.  Nie dac sie okradac.  Tylko jak to
zrobic bedac czlonkiem UE, czyli tak naprawde

Witaj AR. Zainspirowałe¶ mnie do nowego cyklu:)
Zacz±łem odpowiadać na pytanie w nowym w±tku "¦wiecie nasz",
bo temat okazał się obszerniejszy, niż na pocz±tku założyłem.
I trochę to potrwać będzie musiało.
Napisz co¶ nieraz, je¶li zainteresuje.

jacek

Data: 2016-01-15 10:30:47
Autor: Lord Donald
schrieb im Newsbeitrag

[...]

Z pro Tuskami w Brukseli nie mamy na to szans, nie ma kto dbać tam o nasze prawa, oni są tam po to wsadzeni przez Brukselę aby pomagali im rozkradać kraje członkowskie w tym Polskę. Czy nikt jeszcze nie zauważył że w tej unii o dziwo tylko się dobrze trzymają Niemcy, Francja i Wlk. Brytania? Reszta ma kryzysy i znajduje się a skraju zapaści gospodarczej, to raczej nie przypadek tylko taka polityka, po to UE była tworzona przez te trzy państwa.

Data: 2016-01-15 10:16:59
Autor: 61% procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza
Chlopaki i dziewczynki z PiS-u ...
robta swoje!  Moze wkrotce nadejdzie taki dzien,
ze ta lewacka Mumia Europejska pozbedzie sie

To Pis jest prawicowy? Kompletnie odleciałe¶.

--
- Je¶li poprzecie Platformę Obywatelsk±, pomożecie sobie,

Data: 2016-01-15 10:30:50
Autor: u2
Chlopaki i dziewczynki z PiS-u ...

Uzytkownik "A. Rem" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:n791ce$vq7$1node1.news.atman.pl...
[...]

Polska wróci pod opiekuncze szkrzydla ZSRR. Bendzie dobrze!

Chlopaki i dziewczynki z PiS-u ...