"Chłopcy" Schetyny bij± anarchistów w Warszawie

Data: 2009-11-11 16:59:34
Autor: Piotr
"Chłopcy" Schetyny bij± anarchistów w Warszawie
"Na ulicy Senatorskiej w Warszawie doszło do bijatyki grupy anarchistów z
policj± - informuje TVN Warszawa. Funkcjonariusze użyli gazu. Na miejsce
wezwano także wóz z armatk± wodn±. W zamieszkach bierze udział ok. 120
osób. Do tej pory zatrzymano kilkunastu anarchistów.

Do starcia doszło tuż przed godz. 15.00. Z pierwszych ustaleń wynika, że
anarchi¶ci zablokowali ulicę Senatorsk± przy pl. Bankowym. Nie reagowali na
pro¶by o usunięcie się z drogi. Chwilę póĽniej zaczęło się starcie." http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Bijatyka-anarchistow-z-policja-w-Warszawie,wid,11677745,wiadomosc.html?ticaid=19161

Anarchi¶ci byli przeciwni wyborowi Donka na prezia? Bo za co jeszcze dzi¶
można dostac wpier...? Bo, że byli z PiS-u to nie uwierzę.
Piotr

Data: 2009-11-11 17:07:11
Autor: Piotr
Dnia Wed, 11 Nov 2009 16:59:34 +0100, Piotr napisał(a):

[...]

Aaa, już wiem:
"Do starcia doszło tuż przed godz. 15.00. Anarchi¶ci zablokowali ulicę
Senatorsk± przy pl. Bankowym aby uniemożliwić przej¶cie pochodu Obozu
Narodowo Radykalnego. W tamtej demonstracji brało udział kilkaset osób."
Dostali za lenistwo (i marksistwo).
Piotr

Data: 2009-11-11 16:54:59
Autor: zbig
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a): Jacy to chłopcy, matolku?
Klub parlamentarny PO się lał?

Data: 2009-11-11 19:55:40
Autor: Piotr
Dnia Wed, 11 Nov 2009 16:54:59 +0000 (UTC), zbig napisał(a):

Jacy to chłopcy, matolku?
Klub parlamentarny PO się lał?

Nie spoufalaj się, pasania ¶wiń ci nie zlecałem.
Piotr

Data: 2009-11-11 23:59:23
Autor: zbig
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
Nie spoufalaj się, pasania ¶wiń ci nie zlecałem.
Piotr

Jeste¶ hodowc± ¶wiń?
Nic dziwnego, że nie znasz podstawowych faktów, np. kto kieruje MSWiA

Data: 2009-11-12 08:06:22
Autor: Konstanty Wycirowski

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:xjiebb5ltr1i$.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Wed, 11 Nov 2009 16:54:59 +0000 (UTC), zbig napisał(a):

Jacy to chłopcy, matolku?
Klub parlamentarny PO się lał?

Nie spoufalaj się, pasania ¶wiń ci nie zlecałem.
Piotr
A kto by ci, durniu, ¶winie powierzył pod opiekę? Ty sie tylko w ¶wińskim ownie tarzać umiesz. To cała twoja "wiedza" i umiejetno¶ci.
Hehe... Piotru¶, hehe....

Data: 2009-11-12 09:40:52
Autor: Piotr
Dnia Thu, 12 Nov 2009 08:06:22 +0100, Konstanty Wycirowski napisał(a):

[...]

Siemka Wycieruchowski, widzę, że¶ się jeszcze z wieczora zd±żył wytarzać
w ¶wińskich odchodach...
Ty to masz nosa, he, he...
Piotr
Ty wiesz, co... I gdzie...

Data: 2009-11-12 00:52:21
Autor: Antenka
On 11 Lis, 17:07, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

Senatorsk± przy pl. Bankowym aby uniemożliwić przej¶cie pochodu Obozu
Narodowo Radykalnego. W tamtej demonstracji brało udział kilkaset osób."

Piotru¶, a czego się spodziewale¶ po tych pełowski wieprzach?

Antenka

Data: 2009-11-12 11:35:48
Autor: Piotr
Dnia Thu, 12 Nov 2009 00:52:21 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

[...]

Tak gatunkowo to raczej ezeldowska, albo nawet jeszcze dalej id±c lewacka
ekipa.
Piotr

Data: 2009-11-12 13:04:50
Autor: boukun
"Chłopcy" Schetyny bij± anarchistów w Warsza wie

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:7f07ca04-5a84-404d-aaf3-10b1b2e68268a32g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

Dostali za lenistwo (i marksistwo).
Piotr

Piotru¶, a czego się spodziewale¶ po tych pełowski wieprzach?

Ty też Antenka byle co jesz i byle co gadasz? Jeden nie wie o czym pisze i druga nie wie kogo popiera... No, chyba, że Antenka i głupi Piotru¶ s± za żydolewactwem, napuszczonym przez syjonistyczne bojówki z PiS na polskich narodowców...

I na to wygl±da...

boukun

Data: 2009-11-12 14:57:12
Autor: Piotr
Dnia Thu, 12 Nov 2009 13:04:50 +0100, boukun napisał(a):

[...]

He, he, głupiutka hałsfrał udaje, że jest narodowcem i puszcza oczko udaj±c
niechęć do zydostwa. Głupiutka hałsfrał nie wie, że my wiemy, że jest
zwykłym prowokatrem nasłanym przez różowiutki salon.
I, oprócz tego bydlakiem, który na symbol narodowy mówi "szmata".
Piotr

Data: 2009-11-12 15:12:46
Autor: Piotr
"Chłopcy" Schetyny bij± anarchistów w Warszawie
Dnia Thu, 12 Nov 2009 14:59:54 +0100, AIM120D napisał(a):

A co to fizycznie jest innego jak nie kawałek białej szmaty
zszytej z czerwon± szmat±, czy ładniej mówi±c materiałem?

A czym jest orzełek na żołnierskiej czapce? Zwykłym kawałkiem metalu...
Ale, ale, ty pewnie jeste¶ wałkunski braszka, to pewnie też nie zrozumiesz
jakie znaczenie w życiu człowieka maj± symbole, czym  jest wolno¶ć,
patriotyzm, miło¶ć, wiara, po¶więcenie... Często wyrażone w kawałkach
materiału (nie szmaty ty "patrioto"), wytłoczonych blaszkach, zadrukowanym
papierze, czy kawałkach skrzyżowanego drewna...
Taa...
Paszoł won!
A zanim pójdziesz won, to sobie przeczytaj:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Socjopatia

Data: 2009-11-12 18:50:26
Autor: boukun
"Chłopcy" Schetyny bij± anarchistów w Warsza wie

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:116nqkeeuv77c$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotru¶ nam teraz powie, czym jest shańbiony przez PiSdzielców, SLDowców i POwców orzełek na wojskowej czapce, wysłany razem z polskimi bandytami w mundurach na okupację Iraku i do Afganistanu, a ponadto powie nam, jak to Kaczyński biało czerown± szmatę shańbił, na pierwszym miejscu otaczaj±c się żydowskimi gwiazdkami, a na wytarcie łez Polakom nakazał wywieszać biało czerwon± szmatę raz w roku, żeby my¶leli., że mieszkaj± jeszcze w Polsce... i pierdolic głodne kawałki o wolno¶ci, patriotyĽmie, miło¶ci, wierze, po¶więceniu... Często wyrażone w kawałkach materiału, wytłoczonych blaszkach, zadrukowanym papierze, czy kawałkach skrzyżowanego drewna...

I żeby choć jeden z nich miał jeszcze jakikolwiek symbol polsko¶ci albo dumy w obecnych czasach, gdzie najwięksi bandyci i bydlaki w stylu PiSowców szalbierczo szermuj± tymi symbolami, podpisuj±c się pod wieloma aktami zdrady narodowej...

boukun

boukun

Data: 2009-11-12 20:24:21
Autor: Piotr
Dnia Thu, 12 Nov 2009 18:50:26 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Ty zamiast szermować hasłami i pojęciami, których nie rozumiesz bo s± dla
ciebie pustymi słowami, to weĽ się do roboty, zacznij płacić podatki, żeby
obcy ludzie ci nie musieli dzieci utrzymywać. A potem tu wróć i gębę
otwieraj w sprawach kraju. Bo tak to tylko sobie gadasz bezrobotny palancie
na utrzymaniu żony i podatnika. Tyle wolno¶ci, ile odpowiedzialno¶ci.
Płacisz i wymagasz, nie płacisz, to spierdalaj po zapomogę, a morda w
kubeł.

Data: 2009-11-12 20:39:36
Autor: boukun
"Chłopcy" Schetyny bij± anarchistów w Warsza wie

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1fwxkp6m1ctdo$.14bsvq7jnnyu7$.dlg40tude.net...
[...]

Płacenie podatków nie s± wymi=arem czegokolwiek głupi Piotrusiu. Nie moja wina, że¶ głupi i nigdy tego nie zrozumiesz. Chcesz cokolwiek tu moralizować, zacznij od siebie prostaku i pokaż ile to i za co płacisz podatków lub od ilu lat jeste¶ na utrzymaniu polskiego podatnika jako bury urzędas w podmiejskim ratuszu... Mi taki głupek i anonimowy prostak jak ty nie będzie mówił za jak± robotę się mam brać i komu co płacić. Zacznij od siebie padalcu wymagać.

boukun

Data: 2009-11-12 20:59:27
Autor: Piotr
Dnia Thu, 12 Nov 2009 20:39:36 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Głupiutka hałsfrał, dlaczego ja mam cokolwiek pokazywać jakiemu¶
pastuszkowi? Pogięło cię? Mam gdzie¶ twoje kwity (których też nie
pokazałe¶), opieram się na twoich o¶wiadczeniach, a w tych mówisz jasno, że
nie płacisz podatków i nie pracujesz, więc nic twojego do wspólnej kasy nie
wpływa. Tylko z niej bierzesz. Taki to powinien tylko mordę w kuble
trzymać, a nie pyskować. Nie płacisz, nie masz, proste jak drut. A nawet gdybym był na "urzędzie", czyli płaciłby mi podatnik, to i tak nie
ty, bezrobotny ćwoku, na utrzymaniu żony. Nawet w takim przypadku, nie
ty...

Data: 2009-11-12 21:02:32
Autor: boukun
"Chłopcy" Schetyny bij± anarchistów w Warsza wie

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:107tna0q54eb5.cxjv09mfcj0p.dlg40tude.net...
[...]

Głupi Piotrusiu, nie ma nic gorszego, jak urzędnik żer7uj±cy od lat na garnuszku polskiego podatnika, który jeszcze się domaga, by więcej osób płaciło na jego utrzymanie podatku. Zatem  wielkie nic, anonimowe zero, je¶li chcesz tu cokolwiek przeciwstawiać, musisz się otworzyć, inaczej jeste¶ nikim, zwykłym, trolluj±cym głupim Piotrusiem, który byle co je i byle co gada.

boukun

Data: 2009-11-12 21:19:26
Autor: Piotr
Dnia Thu, 12 Nov 2009 21:02:32 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Może, głupiutka hałsfrał... Ale srał pies urzędników nie o nich mowa, tylko
o tym, że nie płacisz, to morda w kubeł. A gorsze od urzędasów jest wałkuństwo, bo tylko łapska wyci±ga po cudze. A taki urzedas to nawet czasem piecz±teczkę przybije, he, he. No i
podateczki też na utrzymanie wałkuńskie odprowadza, więc wałkuńska mordo
sruu, jutro do jakiego¶ urzędu podziękować pierwszej pani z lewej, bo może
to ona własnie płaci na szkołę twojego Dawidka.
A potem idĽ na obiadek do "restauracji".

Data: 2009-11-12 21:24:30
Autor: boukun
"Chłopcy" Schetyny bij± anarchistów w Warsza wie

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1j3zpgu69umus$.1hdlc2fzi3yxx$.dlg40tude.net...
[...]

Ale tyu głupi Piotrusiu tez  nie płacisz, więc miorda w kubeł, Jeste¶ zwykłym, anonimowym prymitywem, trolluj±cym na psp prostakiem, najgłupczym uzytkownikiem grupy. Głupi Piotrusiu, mój synek nie jest uprzywilejowany i nikt mu za nic ekstra nie płaci, to tyle dla prostaka... Zmień system głupcze, najlepiej idĽ na barykady debilu... i najprawdopodobniej największy urzędniczy złodzieju.

boukun

Data: 2009-11-12 21:32:24
Autor: Piotr
Dnia Thu, 12 Nov 2009 21:24:30 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Fajnie popatrzeć, jak się wijesz w tych swoich łgarstwach, wałkun...

Data: 2009-11-12 21:39:14
Autor: boukun
"Chłopcy" Schetyny bij± anarchistów w Warsza wie

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1lpvh3aoh7d4f.ei7lcfgcrwvd$.dlg40tude.net...
[...]

Już się zakopałe¶ głupi Piotrusiu. Jak to było z tym wybielaniem złodzieji urzędników" Z czego oni niby płac± podatki, z podatków? To niby na nich maj± pracować wszyscy bezrobotni? A ci się kurwa raj marzy złodzieju!

boukun

Data: 2009-11-13 12:19:31
Autor: * he®sk *
On Thu, 12 Nov 2009 20:24:21 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]

na utrzymaniu żony i podatnika. Tyle wolno¶ci, ile odpowiedzialno¶ci.
Płacisz i wymagasz, nie płacisz, to spierdalaj po zapomogę, a morda w

 i tu sie z toba zgadzam!  ten dziwak siedzi u mnie w kf i nie zawracam sobie nim  tylka. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-13 16:02:13
Autor: boukun
"Chłopcy" Schetyny biją anar chistów w Warszawie

Użytkownik "* he®sk *" <fulleuro€bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:53eqf5dsigbcrdecv408otsm5ie73uiv064ax.com...
> [...]

> szermujÄ… tymi symbolami, podpisujÄ…c siÄ™ pod wieloma aktami zdrady > narodowej...

Ty zamiast szermować hasłami i pojęciami, których nie rozumiesz bo są dla
ciebie pustymi słowami, to weź się do roboty, zacznij płacić podatki, żeby
obcy ludzie ci nie musieli dzieci utrzymywać. A potem tu wróć i gębę
otwieraj w sprawach kraju. Bo tak to tylko sobie gadasz bezrobotny palancie
na utrzymaniu żony i podatnika. Tyle wolności, ile odpowiedzialności.
[...]

Ważne, żeby kler mógł dalej spokojnie naród okradać i tu się niejaki prałat Hesk zgadza z PiSem i głupim kapelanem Piotrusiem. Kanalia z kanalią zawsze wspólny język znajdą.

boukun

Data: 2009-11-13 09:16:57
Autor: Antenka
On 12 Lis, 13:04, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomo¶cinews:7f07ca04-5a84-404d-aaf3-10b1b2e68268a32g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]

nie wie kogo popiera... No, chyba, że Antenka i głupi Piotru¶ s± za
żydolewactwem, napuszczonym przez syjonistyczne bojówki z PiS na polskich

Boukun co ty peplasz...Wiem kim s± Kaczyńscy i jak± spu¶ciznę
pielęgnuj± i do kogo się modl± przed snem  -  do J.Piłsudskiego, tego
samego co dokonał "zamachu majowego" dnia 12.05.1926 r. i pozamykał do
pierdla Narodowców. Nic mnie z nimi nie ł±czy. Oni do szpiku ko¶ci
nienawidz± narodowców, bo tylko ci ostatni stanowi± dla nich realne
zagrożenie. Reszta to ciemna, bezwolna masa wykarmiona na GóWnie, bez
symptomów samodzielnego my¶lenia. Za nich my¶li kto¶ inny,  chyba
wiesz kogo mam na my¶li.

Antenka

Data: 2009-11-12 11:43:47
Autor: Andrzej Adam Filip
"Chłopcy" Schetyny biją anarchistów w Warszawie w obronie prawa do zg romadzeń (ONR) :-)
Piotr <pnat@wp.pl> pisze:
Dnia Wed, 11 Nov 2009 16:59:34 +0100, Piotr napisał(a):

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Bijatyka-anarchistow-z-policja-w-Warszawie,wid,11677745,wiadomosc.html?ticaid=19161

Anarchiści byli przeciwni wyborowi Donka na prezia? Bo za co jeszcze dziś
moĹĽna dostac wpier...? Bo, ĹĽe byli z PiS-u to nie uwierzÄ™.

Aaa, juĹĽ wiem:
"Do starcia doszło tuż przed godz. 15.00. Anarchiści zablokowali ulicę
Senatorską przy pl. Bankowym aby uniemożliwić przejście pochodu Obozu
Narodowo Radykalnego. W tamtej demonstracji brało udział kilkaset osób."
Dostali za lenistwo (i marksistwo).
Piotr

Dostali za *uporczywe* blokowanie prawa do zgromadzeń tym co przezornie
dopełnili formalności.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Lepiej jest powodować dary, niż dawać samemu.

Data: 2009-11-12 11:54:54
Autor: Piotr
Dnia Thu, 12 Nov 2009 11:43:47 +0100, Andrzej Adam Filip napisał(a):

[...]

dopełnili formalno¶ci.

No, przecie piszę... :-)
Piotr

Data: 2009-11-12 12:45:57
Autor: Andrzej Adam Filip
Piotr <pnat@wp.pl> pisze:
[...]

No, przecie piszÄ™... :-)
Piotr

Nie napisałeś że manifestacja ONR była formalnie zgłoszona (legalna).

Nie wiem czy policji się bardzo chciało bronić prawa przemarszu ONR ale
z jej punktu widzenia przemarsz ONR był legalny (formalnie zgłoszony) a
"kontrmanifestacja" (blokada)  anarchistĂłw nie. Jest wyĹ‚Ä…cznie kwestiÄ…
czasu kiedy jakaś manifestacja której prawa policja będzie chciała
bronić *bardzo* spotka się ze "spontaniczną blokadą" a wtedy "pałującej
policji" będzie trudniej postawić zarzut "nierównego traktowania
wszystkich *legalnych*  manifestacji".

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
W życiu chodzi o to, aby uczyć się tak, by inni nie spostrzegli,

Data: 2009-11-12 14:45:20
Autor: Piotr
"Chłopcy" Schetyny biją anarchistów w Warszawie w obronie prawa do zg romadzeń (ONR) :-)
Dnia Thu, 12 Nov 2009 12:45:57 +0100, Andrzej Adam Filip napisał(a):

Nie napisałe¶ że manifestacja ONR była formalnie zgłoszona (legalna).

Wprost nie pisałem, to było w domy¶le. A anarchi¶ci nie powinni zgłaszać
manifestacji, żeby pozostac anarchistami. :-)

Nie wiem czy policji się bardzo chciało bronić prawa przemarszu ONR ale
z jej punktu widzenia przemarsz ONR był legalny (formalnie zgłoszony) a
"kontrmanifestacja" (blokada)  anarchistów nie. Jest wył±cznie kwesti±
czasu kiedy jaka¶ manifestacja której prawa policja będzie chciała
bronić *bardzo* spotka się ze "spontaniczn± blokad±" a wtedy "pałuj±cej
policji" będzie trudniej postawić zarzut "nierównego traktowania
wszystkich *legalnych*  manifestacji".

Policja to ma gdzie¶, maj± pałować, to pałuj±. Tu raczej różowy salon byłby prawie za anarchistami, bo jest bardzo przeciw
ONR-owi.
Piotr

Data: 2009-11-12 15:28:21
Autor: Andrzej Adam Filip
Czy ONR jest wdzięczny "tęczowym" za niezbywalne prawo do legalnych manifestacji? :-)
Piotr <pnat@wp.pl> pisze:
Dnia Thu, 12 Nov 2009 12:45:57 +0100, Andrzej Adam Filip napisał(a):

Nie napisałeś że manifestacja ONR była formalnie zgłoszona (legalna).

Wprost nie pisałem, to było w domyśle. A anarchiści nie powinni zgłaszać
manifestacji, ĹĽeby pozostac anarchistami. :-)

[...]

Policja to ma gdzieś, mają pałować, to pałują. Tu raczej różowy salon byłby prawie za anarchistami, bo jest bardzo
przeciw ONR-owi.
Piotr

A najbardziej zabawne jest to ĹĽe "rĂłwnieĹĽ narodowcom" prawo do
manifestacji wbrew "widzimisię ratusza" wywalczyły "homoluby" walcząc o *swoje* "prawo do manifestacji" aż do Sądu Najwyższego.
Taki "mały chichot historii najnowszej" :-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Wierność - silne swędzenie z zakazem podrapania się.

Data: 2009-11-12 15:34:15
Autor: Piotr
Czy ONR jest wdzięczny "tęczowym" za niezbywalne prawo do legalnych manifestacji? :-)
Dnia Thu, 12 Nov 2009 15:28:21 +0100, Andrzej Adam Filip napisał(a):

A najbardziej zabawne jest to że "również narodowcom" prawo do
manifestacji wbrew "widzimisię ratusza" wywalczyły "homoluby" walcz±c o *swoje* "prawo do manifestacji" aż do S±du Najwyższego.
Taki "mały chichot historii najnowszej" :-)

My¶lę, że żadnego chichotu nie ma, zaraz się znajdzie taki co jasno
ciemnemu ludowi wyłoży, że co innego gnębione pedzie, a co innego
czarnosecińcy. Prosty przykład:
Za homofobie można w UE bekn±ć, przynajmniej "cywilnie", natomiast flagę
państwow± można wkładać w gówna, wieszac jajca na krzyżu, czy lżyć
wierz±cych - bezkarnie.
Piotr

Data: 2009-11-12 18:53:13
Autor: boukun
Czy ONR jest wdzięczny "tęczowym" za niezbywal ne prawo do legalnych manifestacji? :-)

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:htnyzo9uy84v.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Wierz±cy sam siebie lży głupi Piotrusiu...

boukun

Data: 2009-11-12 19:41:53
Autor: Piotr
Dnia Thu, 12 Nov 2009 18:53:13 +0100, boukun napisał(a):

Wierz±cy sam siebie lży głupi Piotrusiu...

Uhm, ale tylko według twojej wałkuńskiej filozfii z jutuba, głupiutka
hałsfrał.
Piotr

Data: 2009-11-12 19:44:13
Autor: boukun
Czy ONR jest wdzięczny "tęczowym" za niezbywal ne prawo do legalnych manifestacji? :-)

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:y73l960gpbj4.19dn9vvedgvv0$.dlg40tude.net...
[...]

Wyszczekał głupi Piotru¶ te swoje prymitywizmy jak zwykle...

boukun

Data: 2009-11-12 20:08:56
Autor: Piotr
Dnia Thu, 12 Nov 2009 19:44:13 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Te, nieprymitywny magister elegancji, ile ksi±żek przeczytałe¶ w życiu,
Winnetou nie licz...

Data: 2009-11-12 20:19:09
Autor: boukun
Czy ONR jest wdzięczny "tęczowym" za niezbywal ne prawo do legalnych manifestacji? :-)

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:imcvftmw2bsn$.jgq8uzh8yqai$.dlg40tude.net...
[...]

Może głupi Piotru¶ co¶ powie o sobie, zamiast trollować bez sensu i będzie wtedy być może możliwy jaki¶ sensowny dialog? Kulturalnie i z sensem...

boukun

Data: 2009-11-12 20:33:01
Autor: Piotr
Dnia Thu, 12 Nov 2009 20:19:09 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Co ty, wspominasz sobie jak±¶ terapię socjopatów, głupiutka hałsfrał? Mamy tu już jednego durnia, który cały czas o sobie mówi, zdjęcia z wakacji
zamieszcza, donosy na laski z kursu dla bezrobotnych składa, że się
puszczaj±, i inne takie tam njusy z życia wałkuństwa... Już od tego jednego
się niedobrze robi, he, he

Data: 2009-11-12 20:42:16
Autor: boukun
Czy ONR jest wdzięczny "tęczowym" za niezbywal ne prawo do legalnych manifestacji? :-)

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:8rwqwl1pau4o$.spp1z99ehm7i$.dlg40tude.net...
[...]

Głupi Piotru¶ jak zwykle mówić zaczyna w liczbie mnogiej, a jak widać innego drugiego takiego głupiego na grupie pl.soc.polityka nie ma, co pod moimi w±tkami trolluje bez sensu jak jaki¶ uzależniony psychopata... Ja nie lekarz głupi Piotrusiu, nie chciałe¶ jakiego¶ zdjęcia zamieszczać? Tak dobrze ci się od tego głupi Piotrusiu robi, he, he...

boukun

Data: 2009-11-12 21:04:14
Autor: Piotr
Dnia Thu, 12 Nov 2009 20:42:16 +0100, boukun napisał(a):

[...]

To nie jest twój w±tek hałsfrał, już tyle powiniene¶ się orientować...
Może zmień dietę, scierodajnie nie robi± dobrze na takie w±tłe umysły, jak
twój...
Ale...
Znowu mnie nudzisz... Ty już wiesz co, i gdzie?

Data: 2009-11-12 21:10:01
Autor: boukun
Czy ONR jest wdzięczny "tęczowym" za niezbywal ne prawo do legalnych manifestacji? :-)

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1he43ga1zqq3o$.blse0yg5ph07$.dlg40tude.net...
[...]

Tak głupi Piotrusiu, zawsze tak kończysz, jak zaczynasz, czyli prostcko, prymitywnie... We wszystkich w±tkach tylko od dwóch godzin pyszczysz do mnie te swoje prymitywne pyskówki i nic na temat, nic do rzeczy, ot, standardowe trollowanie głupiego Piotrusia.

boukun

Data: 2009-11-12 16:29:39
Autor: cyc
"Chłopcy" Schetyny bij± anarchistów w Warszawie w obronie prawa do zgromadzeń (ONR) :-)

Bija anarchistow ? ???.
Niemozliwe ! . Nareszcie policja zabrala sie do sensownej roboty !.
Tylko za to nalezy sie Tuskowi prezydentura !.

cyc

Data: 2009-11-12 22:06:39
Autor: Piotr
Dnia Thu, 12 Nov 2009 16:29:39 +0100, cyc napisał(a):

Bija anarchistow ? ???.
Niemozliwe ! . Nareszcie policja zabrala sie do sensownej roboty !.
Tylko za to nalezy sie Tuskowi prezydentura !.

Lewizna nie lubi lewactwa? Nic dziwnego, oni bywaj± ideowi.
Piotr

Data: 2009-11-12 13:53:21
Autor: :he®sk:
On Wed, 11 Nov 2009 16:59:34 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

[...]

 jasne, wg wielbicieli pisow policjanci powinni otoczyc opieka  rozwydrzonych gnojkow. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-12 14:58:29
Autor: Piotr
"Chłopcy" Schetyny bij± anarchistów w Warszawie
Dnia Thu, 12 Nov 2009 13:53:21 +0100, ":he®sk:" napisaů(a):

 jasne, wg wielbicieli pisow policjanci powinni otoczyc opieka  rozwydrzonych gnojkow.

Powyýszy wniosek wysnuůeú z mojego tekstu? Gratuluje kreatywnoúci! ;-)
Piotr

"Chłopcy" Schetyny bij± anarchistów w Warszawie