Chłopy !!! Potrzebuję porady , ale SZYBKO !!!

Data: 2011-11-24 11:58:15
Autor: MH
Chłopy !!! Potrzebuję porady , ale SZYBKO !!!
Kumpel skoczył po flaszkę do marketu. Na zagrychę kupił małże Św. Jakuba .
Macie jakiś przepis jak te gluty zrobić??  Ino szybko , bo za chwilę mogę być
niekontaktowy !!

MH

Data: 2011-11-24 08:35:56
Autor: HaMMeR
On 24 Lis, 12:58, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
[...]

Nie sluchaj innych, ja ci doradze, a mianowicie wplychaj paluchem
kolejno
malze za malza prosto do odbytu i koniecznie zapijaj piecdziesiątka
kazda,
ktora udalo ci sie 'spozyc'.., szybciej sie nasycisz i z geby nie
bedzie ci
jechalo z rana!
No prosze, jaki smakosz..?;)

Data: 2011-11-24 13:05:41
Autor: oyster
Użytkownik -  MH napisał:
[...]

Usmaż z cebulą i kartoflami w łupinach, albo wrzuć do kiszonej kapusty i ugotuj ze świńskimi racicami. I tak nie poczujesz różnicy, ochleju.

Data: 2011-11-24 13:12:19
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "oyster" <lewusy@na.koBym.pl> napisał w wiadomości news:jalbuj$hlr$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik -  MH napisał:
[...]

Ty kundlu zawsze żarłeś z psiej michy i piłeś ze spluwaczki na dworcu głównym. Nie masz zielonego pojęcia jak przyrządza się małże, a  tym bardziej spożywa.

BBR

Data: 2011-11-24 16:56:38
Autor: Kubus Puchatek

Użytkownik -  MH napisał:
[...]

Aleś mu dowaliiiiił!!! Skąd u takiego indywidum małże? W dworcowych koszach
ich nie uświadczysz!

--
Wysłany 2011-11-24 16:55:45.

Data: 2011-11-24 16:56:57
Autor: Kubus Puchatek
Dnia Thu, 24 Nov 2011 13:05:41 +0100, oyster napisał(a):

Użytkownik -  MH napisał:
[...]

Mówi ci już żeś dureń! ;))))

--
Wysłany 2011-11-24 16:56:44.

Data: 2011-11-24 13:13:46
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jalbgn$gaq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeżeli kiedykolwiek przyrządzałeś watróbke wieprzową to powines zajarzyć. Do małży tylko zmrożona, czysta wódeczność. Im mocniejsza tym lepsza.

BBR

Data: 2011-11-24 12:22:39
Autor: MH
Pan hrabia Bobrowski <hrabia@zascianek.eu> napisał(a):

> [...]

Jeżeli kiedykolwiek przyrządzałeś watróbke wieprzową to powines zajarzyć. Do małży tylko zmrożona, czysta wódeczność. Im mocniejsza tym lepsza.

Dzięki , łapię !!  Intuicyjnie dobrze wystartowałem z przygotowaniem. Flacha
się mrozi !!

MH

--

Chłopy !!! Potrzebuję porady , ale SZYBKO !!!