Chłopy !!! Potrzebuję porady , ale SZYBKO !!!

Data: 2011-11-24 13:13:46
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Chłopy !!! Potrzebuję porady , ale SZYBKO !!!

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jalbgn$gaq$1inews.gazeta.pl...
Kumpel skoczył po flaszkę do marketu. Na zagrychę kupił małże Św. Jakuba .
Macie jakiś przepis jak te gluty zrobić??  Ino szybko , bo za chwilę mogę być
niekontaktowy !!

MH

Jeżeli kiedykolwiek przyrządzałeś watróbke wieprzową to powines zajarzyć. Do małży tylko zmrożona, czysta wódeczność. Im mocniejsza tym lepsza.

BBR

Data: 2011-11-24 12:22:39
Autor: MH
Pan hrabia Bobrowski <hrabia@zascianek.eu> napisał(a):

> [...]

Jeżeli kiedykolwiek przyrządzałeś watróbke wieprzową to powines zajarzyć. Do małży tylko zmrożona, czysta wódeczność. Im mocniejsza tym lepsza.

Dzięki , łapię !!  Intuicyjnie dobrze wystartowałem z przygotowaniem. Flacha
się mrozi !!

MH

--

Chłopy !!! Potrzebuję porady , ale SZYBKO !!!