Chlopy jest okazja zarobic kase!

Data: 2010-04-26 21:26:25
Autor: Eulalia Browarek
Chlopy jest okazja zarobic kase!
Zorganizujmy zakłady bookmacherski na zwycięzce wyborów prezydenckich. Zwyciezca będzie miał satysfakcje materialną, przegrany dostanie po dupie i po kieszeni i się na następny raz trzy razy zastanowi ;) A może ktoś wie, czy jakaś firma nie organizuje już takich zakładów?

Zennon

Data: 2010-04-26 16:35:50
Autor: Pistacjusz
Chlopy jest okazja zarobic kase!
On 26 Kwi, 23:26, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
[...]

Kochany, jak byś był w stanie zarabiać kasę to byś tu nie siedział
24/7.

Data: 2010-04-26 23:56:13
Autor: Eulalia Browarek

Address.invalid> wrote:
[...]

Właśnie chciałem na Was trochę zarobić, ale wy kochacie Wielkiego Wodza z daleka, tak żeby broń Boże złotóweczki nie stracić ;))))) Do krypty odwiedzić Jarka jak tylko będzie 12 pln za wejście natychmiast przestaniecie chodzić ;)))))

Zennon

Data: 2010-04-26 17:00:31
Autor: Pistacjusz
Chlopy jest okazja zarobic kase!
U ytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:ff9f434e-c77f-45e4-9c5e-0a75833b6135g11g2000yqe.googlegroups.com...

Address.invalid> wrote:
> Zorganizujmy zak ady bookmacherski na zwyci zce wybor w prezydenckich.
> Zwyciezca b dzie mia satysfakcje materialn , przegrany dostanie po dupie
> po kieszeni i si na nast pny raz trzy razy zastanowi ;) A mo e kto wie,
> czy jaka firma nie organizuje ju takich zak ad w?

> Zennon

Kochany, jak by by w stanie zarabia kas to by tu nie siedzia
24/7.

W a nie chcia em na Was troch zarobi , ale wy kochacie Wielkiego Wodza z
daleka, tak eby bro Bo e z ot weczki nie straci ;))))) Do krypty
odwiedzi Jarka jak tylko b dzie 12 pln za wej cie natychmiast przestaniecie
chodzi ;)))))

Zennon

My nie chcemy bo my kasę mamy.
Idź spać, może ci się przyśni pani prezydentowa.
Dobranoc.

Data: 2010-04-27 00:02:18
Autor: Eulalia Browarek

Data: 2010-04-27 00:06:58
Autor: Eulalia Browarek
[...]

Wy? Znaczy PiS ? Ale to chyba nie z interesów, bo tego robić nie umicie, tylko z oskubanych moherów i dotacji państwowych.

Idź spać, może ci się przyśni pani prezydentowa.

Znaczy się nic mi się nie przyśni? Może być.

Dobranoc.

Dobranoc. Snij pięknie o zwycięstwie Jarka ;) Jeszcze dwa miesiące możesz ;)

Zennon

Data: 2010-04-26 23:59:54
Autor: Eulalia Browarek

Address.invalid> wrote:
[...]

Lecha. Sorry ;)

BTW osobiście sprawdze, te tłumy po wprowadzeniu biletów zpowrotem ;)

Zennon

Data: 2010-04-26 23:36:58
Autor: awe

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:hr50e0$ntu$1tioat.net...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
ok ale oddaj najpierw te kase za te zundy PO - ile to poszlo sie jebac? 60-80mld zl? zbilansujesz dlug - mozemy grac dalej
awe

Data: 2010-04-26 23:41:08
Autor: 954
[...]

Sobiesiaki na cmentarzu ew stacji benzynowej

Data: 2010-04-26 21:50:55
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "954" <marek.zmylka@raptor.pl> napisał w wiadomości news:hr519r$q6d$1news.onet.pl...

[...]

Znaczy się wszyscy dygają i ani złotóweczki za wielkiego wodza Jarosława nie zaryzykują ? ;)))))))))))

Zennon

Data: 2010-04-27 07:57:50
Autor: cirrus
[...]

A zapomniałeś, że pod dywanem kretynie?