[OT?] Chmura 1 TB do uzytku prywatnego

Data: 2016-02-19 10:27:58
Autor: ąćęłńóśźż
[OT?] Chmura 1 TB do uzytku prywatnego
Na amazon masz za darmo (chyba pierwszy rok), być może pod warunkiem dokonania jakichś zakupów.

"Start Your Free Storage Plan
Save photos, videos, documents, and more.

Amazon Cloud Drive"

Przy czym mając win xp nie da się z tej oferty amazon skorzystać (no chyba, ze czegoś nie wiem).

-- -- -
Wiem, ze sa jakies nowe wynalazki ale wolalbym oferte firmy ktora juz jakis czas sie tym zajmuje i prawdopodobnie nie zwinie szybko interesu

Data: 2016-02-19 15:08:35
Autor: Marcin
[OT?] Chmura 1 TB do uzytku prywatnego
Witam

W dniu 2016-02-19 10:27,  ąćęłńóśźż pisze:
[...]

Dzieki. Kiedys juz cos u nich kupowalem a WinXP juz nie mam od jakiegos czasu to sie temu przyjrze.

Pozdrawiam,
Marcin

[OT?] Chmura 1 TB do uzytku prywatnego