Chobot w okolicach rury rury sterowej

Data: 2009-05-19 00:54:32
Autor: MAX
Chobot w okolicach rury rury sterowej
Witajcie

Dzisiaj dałem popalić mojemu bikeowi Wyruszyłem zaraz po deszczu na ostry XC po przyjeździe umyłem rowerek. Zauważyłem że jak ruszam kierownicą mam delikatny chrobot tak jakby piasek się dostał. Czy wystarczy odczekać aż  piasek przeschnie i miotełką wyczyścić czy nie obędzie się beż rozbierania sterów i smarowania ?

pozdrawiam

MAX

Data: 2009-05-19 08:17:10
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
MAX pisze:
[...]

Witaj. Mam nadzieję, że nie myłeś karcherem, to zabija rower.

A jak słyszysz piasek, to lepiej rozbierz stery, wyczyść, nasmaruj i jazda. Zajmuje to jakieś max 20 min.

Pozdrawiam

Data: 2009-05-19 09:34:53
Autor: Max
Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
MAX pisze:
[...]

Nie myje karcherem roweru brrrrr na samą myśl już mi się robi niedobrze. ;)
Dzisiaj sprawdzę jeśli jeszcze będzie skrzypiało przeczyszczę zewnątrz jak nie pomoże to przesmaruje stery.

Rozumiem że muszę zdjąć cały widelec ?

pozdrawiam

MAX

Data: 2009-05-19 01:49:03
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On 19 May, 08:34, Max <kgs...@icpnet.pl> wrote:
> [...]

Dzisiaj sprawdzę jeśli jeszcze będzie skrzypiało przeczyszczę zewnątrz

ostatnio rozbieralem stery ahead - takie masz?

Data: 2009-05-19 11:16:14
Autor: Max
Chrobot w okolicach rury sterowej
frank.castle0407@googlemail.com pisze:

ostatnio rozbieralem stery ahead - takie masz?

Dokładnie takie ...

Chrobot dochodzi z dolnej miski.

Czy zawsze jak jeździcie po mokrej nawierzchni musicie rozbierać i smarować stery ?

A co z uszczelnieniem ?

pozdrawiam

MAX

Data: 2009-05-19 11:22:46
Autor: ...::QRT::...
Dnia Tue, 19 May 2009 11:16:14 +0200, Max napisał(a):

[...]

wszystko zeleży jak dużo masz smaru, jakie łozyska ect. Ja sterów praktycznie nie konserwuje wcale. Ale tak czy inaczej to naprawde mało roboty - wielca w sumie nawet nie
trzeba zdejmować - mozna odczyścić wszystko i nasmarować przy zdjętej
kierownicy i mostku - choć wtedy wyjecie widelca to naprawe formalność :)   --
www.warszawski.info

Data: 2009-05-19 11:45:05
Autor: Max
....::QRT::... pisze:
[...]

Rowerek jest nowy więc domyślam się że nie ma "sucho". Chyba że Wystarczy przeczyścić od dołu rury tam gdzie się zebrało błotko ?.
A jak to jest u Was, też przy każdym "mokrym" maratonie XC musicie rozbierać i smarować stery ? Pytam bo w poprzednim rowerze nie miałem takich problemów.

pozdrawiam

Chobot w okolicach rury rury sterowej