Choæ to

Data: 2011-03-19 16:22:46
Autor: Neko
Choæ to
U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³

I proszê nie traktowaæ narodu polskiego jako swojego wroga. - My tych terrorystów z NATO  nienawidzimy jeszcze bardziej od was.

Mow za siebie towarzyszu.

Popieram NATO, popieram akcje przeciwko bandycie o nazwisku: Kaddafi !

Data: 2011-03-19 16:26:34
Autor: jadrys
Choć to
W dniu 2011-03-19 16:22, Neko pisze:
Użytkownik "jadrys"<Che@yahoo.com>  napisaÅ‚

I proszę nie traktować narodu polskiego jako swojego wroga. - My tych
terrorystów z NATO  nienawidzimy jeszcze bardziej od was.

Mow za siebie towarzyszu.

Popieram NATO, popieram akcje przeciwko bandycie o nazwisku: Kaddafi !

Spadaj na drzewo... ja tylko w imieniu Polaków.

Data: 2011-03-19 16:28:29
Autor: jadrys
Choć to
W dniu 2011-03-19 16:26, jadrys pisze:
[...]

PS. i nie mów mi  per "Towarzyszu". Ja nie twój towarzysz.

Data: 2011-03-19 16:35:50
Autor: Neko
Choæ to
U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³

PS. i nie mów mi  per "Towarzyszu". Ja nie twój towarzysz.

To jak mam mowic do ciebie, towarzyszu?

Data: 2011-03-19 16:59:32
Autor: jadrys
Choć to
W dniu 2011-03-19 16:35, Neko pisze:
Użytkownik "jadrys"<Che@yahoo.com>  napisaÅ‚

PS. i nie mów mi  per "Towarzyszu". Ja nie twój towarzysz.

To jak mam mowic do ciebie, towarzyszu?

Jak ci to twoja osobista  kultura podpowiada. Ja nie zamierzam uczyć ciÄ™ manier.

Data: 2011-03-19 16:24:35
Autor: obserwator
Choæ to
jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a): Jak ci to twoja osobista  kultura podpowiada. Ja nie zamierzam uczyæ ciê manier.

jakie ty masz maniery i kulture osobista? klamiesz w zywe oczy i twierdzisz ,
ze zamordowanie polskich oficerow w Katyniu, bylo sprawiedliwoscia.

Dla ciebie morderca i psychopata Che, to bohater.

Najlepiej tytulowac ciebie: smiec komuszy.

Data: 2011-03-19 16:32:57
Autor: Neko
Choæ to
U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³

Spadaj na drzewo... ja tylko w imieniu Polaków.

Na pewno nie w moim. Jedz do tej Libii - skoro
tego bandyte popierasz Co tu jeszcze robisz?
Odpowiedz prosta: jestes kolejnym tchorzem, ktory
tylko ryczec potrafi...

Data: 2011-03-19 16:59:22
Autor: jadrys
Choć to
W dniu 2011-03-19 16:32, Neko pisze:
[...]

Popieram i jestem za suwerennym samostanowieniem narodu Libijskiego. A nie za rujnowaniem tego kraju i mordowaniem jego obywateli przez imperialistów. Byś był w Jugosławii to byś widział na czym polega taka interwencja NATO.

Data: 2011-03-19 16:33:13
Autor: u2
Choæ to
[...]

Samozwañczy przedstawiciel Polaków siê znalaz³. Tylko nie wpuszczaæ go
do domu, bo okradnie.

Data: 2011-03-19 16:40:51
Autor: Neko
Choæ to
U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³

Samozwañczy przedstawiciel Polaków siê znalaz³. Tylko nie wpuszczaæ go
do domu, bo okradnie.

I chomika zgwalci...

Data: 2011-03-19 16:58:58
Autor: jadrys
Choć to
W dniu 2011-03-19 16:33, u2 pisze:
[...]

Samozwańczy przedstawiciel Polaków się znalazł. Tylko nie wpuszczać go
do domu, bo okradnie.

Każdy napotkany Polak (o ile nie jest sprzedajnym zdrajcą albo kompletnym debilem) mówi i mysli tak samo jak ja.

Data: 2011-03-19 18:17:54
Autor: u2
Choæ to
W dniu 2011-03-19 16:58, jadrys pisze:
Ka¿dy napotkany Polak (o ile nie jest sprzedajnym zdrajc± albo
kompletnym debilem) mówi i mysli tak samo jak ja.

Czyli ¿yjesz na Ko³ymie i s³u¿ysz jako stra¿nik gu³agu.

Data: 2011-03-19 21:29:44
Autor: jadrys
Choć to
W dniu 2011-03-19 18:17, u2 pisze:
W dniu 2011-03-19 16:58, jadrys pisze:
Każdy napotkany Polak (o ile nie jest sprzedajnym zdrajcą albo
kompletnym debilem) mówi i mysli tak samo jak ja.

Czyli żyjesz na Kołymie i służysz jako strażnik gułagu.

Bez komentarza.

Data: 2011-03-19 21:41:13
Autor: u2
Choæ to
W dniu 2011-03-19 21:29, jadrys pisze:
Czyli ¿yjesz na Ko³ymie i s³u¿ysz jako stra¿nik gu³agu.

Bez komentarza.

-- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..
Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

Widaæ, ¿e stra¿nik gu³agu z ciebie, choæby po twoim sigu.

Data: 2011-03-19 22:50:13
Autor: jadrys
Choć to
W dniu 2011-03-19 21:41, u2 pisze:

Widać, że strażnik gułagu z ciebie, choćby po twoim sigu.

Bez komentarza.

Choæ to