Chocholi taniec posranego ze strachu picu!

Data: 2011-08-28 14:48:22
Autor: Przemysław W
Chocholi taniec posranego ze strachu picu!
Rzecznik PiS Adam Hofman ocenił dzisiaj, że teraz nie ma sensu debatować o debatach i można do tego wrócić przed samymi wyborami. Rzecznik rządu Paweł Graś deklarował, że PO jest gotowa do debaty w każdej chwili. Dodał też, że skoro PiS odmówił debaty z PO wykonując przy tym "chocholi taniec", to Platforma będzie rozmawiać z Polakami. SLD i PSL wątpią, czy do debaty dojdzie, gdyż PiS boi się w niej "polec".

Hofman mówił dziennikarzom, że na razie nie ma sensu debatować. - Wrócimy do tego przed wyborami, wtedy, kiedy w normalnych demokracjach te rozstrzygnięcia mają miejsce. Dziś już nie ma na to czasu, trzeba rozmawiać z Polakami, jeździć spotykać się, wrócimy do rozmowy przed wyborami - stwierdził.

Graś zadeklarował, że PO jest gotowa do debat w każdym miejscu i czasie. - Jeśli znajdą się organizatorzy na neutralnym gruncie tych debat, przedstawicieli PO na pewno na nich nie zabraknie - zapewnił.

W poniedziałek m.in. o debatach z szefami sztabów wszystkich partii zasiadających w Sejmie chce rozmawiać szef sztabu wyborczego Sojuszu Stanisław Wziątek. Polityk przyznał jednak, że PiS nie jest raczej zainteresowany debatami, ponieważ ma świadomość, że może w nich polec. - Nawet, jeżeli pojawiają się pomysły merytoryczne, to brak umiejętności ich zaprezentowania powoduje, że mogą na tym stracić - ocenił.

Szef klubu PSL Stanisław Żelichowski twierdzi, że do żadnej debaty z PiS nie dojdzie. - Politycy jak chcą debaty, to ją stworzą. Natomiast prezes Kaczyński przegrał poprzednią debatę i przegrał przez to wybory. Ma w związku z tym uraz do debat i na pewno debaty nie przyjmie - mówił w niedzielę Żelichowski.

Jego zdaniem, gdyby Kaczyński chciał jednak uzyskać trochę wsparcia miękkiego elektoratu, zaryzykowałby debatę. - Jeśliby ją wygrał, to przyciągnąłby do siebie trochę ludzi, jeżeli by ją przegrał, to i tak jego stały elektorat by na niego zagłosował - uważa szef klubu PSL.

http://wybory.onet.pl/parlamentarne-2011/aktualnosci/po-i-sld-pis-sie-boi-i-wykonuje-chocholi-taniec,1,4832180,aktualnosc.html

Przemek

--

"Oświadczam, że w dniu 16.08.2011 podczas konferencji prasowej (...) rozpowszechniłem nieprawdziwe informacje..." - tak zaczynają się sprostowania opublikowane przez Adama Hofmana i Tomasza Porębę. Politycy PiS przyznają w nich, że mówili nieprawdę twierdząc, iżPlatforma Obywatelska ma bądź to 'zerowy udział' w niektórych inwestycjach bądź "nie brała w nich udziału" bądź 'ograniczała na nie fundusze".

Data: 2011-08-28 08:09:11
Autor: jazn
Dnia Sun, 28 Aug 2011 14:48:22 +0200, Przemysław W napisał(a):

Dodał też, że skoro PiS odmówił debaty z PO wykonując przy tym "chocholi taniec", to Platforma będzie rozmawiać z Polakami.

Ale bełkot. Cztery lata temu, ten wasz magister od cudów gospodarczych i
autostrad, rozmawiał z Polakami w ten sposób:

"Sprawiedliwe państwo bierze pod opiekę zawsze najsłabszych, nigdy
najsilniejszych. Dlatego starannie i stanowczo, szukając sposobów i
środków, aby zapewnić wzrost płac najbardziej potrzebującym i tym zależnym
od środków publicznych, będziemy przeciwstawiać się tym wszystkim, którzy
przyjmą strategię ˝wyrwać jak najwięcej, wydrzeć, ile kto zdoła˝, bo każda
nieroztropnie wydana złotówka na tych, którzy najgłośniej krzyczą, jest
równocześnie złotówką zabraną tym, którzy nie mają takiej siły przebicia,
ale tej złotówki publicznej potrzebują najbardziej."

Po czterech latach rządów Tuska, polska rzeczywistość wygląda tak:
http://www.onet.tv/polska-bieda,6020793,11,klip.html#

Data: 2011-08-28 12:56:54
Autor: obserwator
Chocholi taniec posranego ze strachu picu!

a niby czego sie maja bac? Nie rozmawiaja bo nie ma z kim rozmawiac.
Z klamcami sie nie debatuje. Sluszna decyzje PiS podjal.

Data: 2011-08-28 15:05:31
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-08-28 14:56,  obserwator pisze:

a niby czego sie maja bac? Nie rozmawiaja bo nie ma z kim rozmawiac.
Z klamcami sie nie debatuje. Sluszna decyzje PiS podjal.

Ja jeszcze tylko dodam, że jak znam te "media niezależne" to debata byłaby tak ustawiona, żeby Kaczyńskiego skompromitować. Niemiec odstawiłby parę sztuczek, żeby pokazać jak to fajnie jest dokopać "kaczorowi" i gawiedź by się ucieszyła i poleciała oddać głos na "przyszłość europejską". Donaldu bez kopania Kaczyńskiego praktycznie nie istnieje, bo nie ma nic do powiedzenia.

Data: 2011-08-28 13:18:09
Autor: obserwator
Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl> napisał(a):
> [...]

Ja jeszcze tylko dodam, że jak znam te "media niezależne" to debata byłaby tak ustawiona, żeby Kaczyńskiego skompromitować. Niemiec odstawiłby parę sztuczek, żeby pokazać jak to fajnie jest dokopać "kaczorowi" i gawiedź by się ucieszyła i poleciała oddać głos na "przyszłość europejską". Donaldu bez kopania Kaczyńskiego praktycznie nie istnieje, bo nie ma nic do powiedzenia.

Dokladnie o to wlasnie chodzi Tuskowi. O kolejna niemerytoryczn nawalanke i robienie przez opanowane przez agenture komusza masmedia, czarnego pijaru opozycji.

Zreszta dyskusja z kims takim jak Tusk, ktory nie ma honoru i godnosci - jest zupelnie niemozliwa.

Data: 2011-08-28 15:37:08
Autor: pluton
[...]

Czyli wali opozycje w rogi jak chce. A pisdziele nawet nie pisną.

Zreszta dyskusja z kims takim jak Tusk, ktory nie ma honoru i godnosci -
jest
zupelnie niemozliwa.

Jeżeli taki ktoś leje dyskutanta jak chce, to jakim dupkiem
musi byc wariat ?

Nullification

Data: 2011-08-29 01:06:26
Autor: stevep
Dnia 28-08-2011 o 15:18:09  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

> [...]

opozycji.

Zreszta dyskusja z kims takim jak Tusk, ktory nie ma honoru i godnosci -  jest

Zwłaszcza dla debili.

--
stevep

Data: 2011-08-28 18:51:29
Autor: =HeÂŽSk=
Chocholi taniec posranego ze strachu picu!
On Sun, 28 Aug 2011 15:05:31 +0200, Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl>
wrote:

> [...]

Ja jeszcze tylko dodam, że jak znam te "media niezależne" to debata byłaby tak ustawiona, żeby Kaczyńskiego skompromitować. Niemiec odstawiłby parę sztuczek, żeby pokazać jak to fajnie jest dokopać "kaczorowi" i gawiedź by się ucieszyła i poleciała oddać głos na "przyszłość europejską". Donaldu bez kopania Kaczyńskiego praktycznie nie istnieje, bo nie ma nic do powiedzenia.

 coz ma powiedzenia kaczynski? oprocz frazesow, ze rzad jest 'be'?
 zreszta obesral ostanio wszystkich. co za palant!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-29 01:05:51
Autor: stevep
Dnia 28-08-2011 o 14:56:54  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

a niby czego sie maja bac? Nie rozmawiaja bo nie ma z kim rozmawiac.
Z klamcami sie nie debatuje. Sluszna decyzje PiS podjal.

I bardzo dobrze  niech się kisza we własnym gronie oszołomow.

--
stevep

Data: 2011-08-28 18:51:28
Autor: =HeÂŽSk=
Chocholi taniec posranego ze strachu picu!
On Sun, 28 Aug 2011 14:48:22 +0200, Przemysław W <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Rzecznik PiS Adam Hofman ocenił dzisiaj, że teraz nie ma sensu debatować o debatach i można do tego wrócić przed samymi wyborami.[...]

 ten pajac nie powienien wiecej pokazywac sie na wizji.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Chocholi taniec posranego ze strachu picu!