Chociaz oni!

Data: 2009-09-13 12:27:34
Autor: Leszczur
Chociaz oni!
Mamy złoto! Coś pięknego!

Data: 2009-09-13 21:36:36
Autor: s
Chociaz oni!
Mamy złoto! Coś pięknego!

Pojechali Francow??
UUUuu, ale jutro w robocie sobie ulze :D

Pozdr

Data: 2009-09-13 13:05:04
Autor: L'e-szczur
Chociaz oni!
On 13 Wrz, 21:36, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Mamy złoto! Coś pięknego!

Pojechali Francow??

A jak! 3-1. Bylo nerwowo w czwartym, ale dali rade.

UUUuu, ale jutro w robocie sobie ulze :D

A Rosja bez medalu!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-13 13:06:38
Autor: L'e-szczur
Chociaz oni!
On 13 Wrz, 21:36, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Mamy złoto! Coś pięknego!

Pojechali Francow??
UUUuu, ale jutro w robocie sobie ulze :D

A ja? Mam w robocie troche Żabojadów :D

Data: 2009-09-13 22:14:55
Autor: wiLQ
Chociaz oni!
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Pojechali Francow??
> UUUuu, ale jutro w robocie sobie ulze :D

A ja? Mam w robocie troche Żabojadów :D

... ktorym siatkowka pewnie zwisa i powiewa ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-13 13:22:25
Autor: L'e-szczur
Chociaz oni!
On 13 Wrz, 22:14, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> A ja? Mam w robocie troche Żabojadów :D

.. ktorym siatkowka pewnie zwisa i powiewa ;-P

Mam to gdzies - jutro beda o niej slyszeli przez caly dzien :-)

Data: 2009-09-14 08:19:23
Autor: s
Chociaz oni!
UUUuu, ale jutro w robocie sobie ulze :D

A ja? Mam w robocie troche Żabojadów :D

.... no wlasnie :-)

Pozdr

Data: 2009-09-13 21:39:36
Autor: Rasheed
Chociaz oni!
Nooooo!!!!!!! Sa zajebisci. Reszta niech sie uczy....

Polska!!!!!!

Rasheed

Data: 2009-09-13 22:06:17
Autor: wiLQ
Chociaz oni!
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Mamy złoto! Coś pięknego!

BTW, dlaczego byly takie puste trybuny?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-13 13:07:45
Autor: L'e-szczur
Chociaz oni!
On 13 Wrz, 22:06, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Mamy złoto! Coś pięknego!

BTW, dlaczego byly takie puste trybuny?

Naszych 300 wystarczylo, zeby bylo glosno jak by byly pelne :)

Data: 2009-09-13 22:17:59
Autor: wiLQ
Chociaz oni!

> BTW, dlaczego byly takie puste trybuny?

Naszych 300 wystarczylo, zeby bylo glosno jak by byly pelne :)

W pustej hali moglo wystarczyc jeszcze mniej...
A jesli final imprezy nie ma sprzedanych wszystkich biletow to chyba
smialo mozna powiedziec, ze organizatorzy dali ciala? Chocby z miejscem.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-13 13:21:38
Autor: L'e-szczur
Chociaz oni!
On 13 Wrz, 22:17, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

A jesli final imprezy nie ma sprzedanych wszystkich biletow to chyba
smialo mozna powiedziec, ze organizatorzy dali ciala? Chocby z miejscem.

To wiedzielismy juz w pierwszej rundzie :-) Ale mniejsza z tym -
jezeli bedziemy wywozic złoto to mozemy grać nawet bez światła na polu
kukurydzy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-13 22:39:18
Autor: wiLQ
Chociaz oni!
> [...]

To wiedzielismy juz w pierwszej rundzie :-) Ale mniejsza z tym -
jezeli bedziemy wywozic złoto to mozemy grać nawet bez światła na polu

Hej, to calkiem dobry pomysl na Euro2012... ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-13 23:20:02
Autor: L'e-szczur
Chociaz oni!
On 13 Wrz, 22:39, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]
> kukurydzy.

Hej, to calkiem dobry pomysl na Euro2012... ;-)

AleNiemcy sa dobrzy w organizacji takich imprez ;-)

Chociaz oni!