"Chodzący absurd".

Data: 2010-02-05 16:13:44
Autor: cirrus
"Chodzący absurd".
# Dzisiejszy maraton przesłuchania Donalda Tuska nie przyniósł niczego nowego,
niczego, o czym świadomi praw demokracji Polacy nie wiedzieliby już wcześniej.
Media pisowsko-eseldowskie skupione na starannym wykonaniu instrukcji "dokopać Tuskowi" stanęły w obliczu sytuacji dość niezwyklej.
Nie da się dokopać Tuskowi.
Rzeczowy, naturalny, cierpliwy, zdecydowany, jasno,klarownie i wyczerpująco odpowiadający na pytania - wzbudził sympatię i powszechnie odebrany został jako człowiek wiarygodny.
"Jesteśmy dumni z premiera" "Premier pokazał klasę" "Brawo premier"- SMSy, blogi, komentarze - w Internecie, w mediach.
I jeśli możemy mówić o zyskach i stratach tego przesłuchania - to znów korzyści dla Tuska, jego kultury i opanowania.
A straty i to potężne dla PiS.
Dziś odbyła się pierwsza część swoistej debaty wyborczej. Skutek identyczny, jak przed wyborami 2007 roku.
Wassermann - płaczliwy, próbujący niezdarnie ironizować i jeszcze bardziej niezdarnie forsować poglądy PiS na działania rządu Tuska, plączący się między udawaną uprzejmością a potrzebą realizacji wytycznych szefa swojej partii. Bez wyposażenia, jakim dysponował, jako PRLowski prokurator wyraźnie czuje się nieswojo. Wypadł blado i mętnie.
Kempa, jej wrzaskliwość, nachalność i co tu dużo mówić, głupota - przyniosła PiS sromotną porażkę. Jazgotliwość przekupki zakrzykującej mądrzejszych od niej ludzi, sama w sobie wystarczy by przyznać rację Tuskowi, gdy domagał się przywrócenia Wassermanna i Kempy do komisji.
Nic bardziej nie przysłużyło się premierowi i PO w ostatnim czasie, niż właśnie "pytania" zadawane przez Kempę. Niż jej kłamstwa, insynuacje, dobitnie zdemaskowane i wymuszone sytuacją publiczne przeprosiny premiera. Przyjęte z ironiczna kurtuazją. Niż ten bełkot pisowski obciążony dodatkowo wyjątkowo tępym, prymitywnym, wykonaniem pani posłanki PiS.
Ośmieszenie dokumentne jakości posłów PiS jest faktem. Przed jutrzejszym przesłuchaniem Jarosława Kaczyńskiego musi stanowić dla niego ogromne obciążenie.
Polska się śmieje z Kempy. Wszystkie portale, stacje radiowe, telewizje a jutro zapewne tytuły prasowe kpią z Kempy i jej tupetu, za którym nie nadąża jej inteligencja.
Kilka tygodni temu pisałam, że Kempa to chodzący absurd - absurd, który odbije się PiS czkawką. No i właśnie odbił się.
Nie chciałabym być w skórze Jarosława Kaczyńskiego, który po dzisiejszej ogromnej kompromitacji PiS, gdy dziennikarze nastawieni będą na kontynuację skandalu a nie na treść zeznań Kaczyńskiego, gdy będą się podśmiewać na boku, gdy kpiąco będą obserwować szefa pani Kempy, bardziej nastawieni na emocje Kaczyńskiego, na pudr na jego twarzy, irytację lub zniecierpliwienie - sytuacje nie do pozazdroszczenia.
Oczywiste jest dla mnie - dalsza kariera pani Kempy w PiS właśnie dokonała żywota.
Chociaż z oczywistych względów chciałabym , by nadal była twarzą PiS.
Pocieszam się jednak tym, że dużo jest w PiS ludzi, którzy mogą ja skutecznie zastąpić z identycznym dla PiS wynikiem.
Jeśli szukamy analogii między komisją rywinowską a komisją hazardową - to już wyraźnie widać, że one są. Pod pozornie niezborną i chaotyczną pracą obu komisji, pod konfliktem między jej członkami i w tamtej i w tej komisji - znajdziemy bez trudu fakt podstawowy.
Obie komisje odsyłają na śmietnik historii partie, które nie zdały egzaminu z demokracji - PiS i SLD. Kierowane PRLowską mentalnością swoich szefów straciły pozycje i znaczenie. Polacy je odrzucili - i jak widać słusznie.
Dziś obie przegrane formacje jeszcze wspólnie, resztkami sił bronią się w swojej Alpuharze - w mediach publicznych. Ale to już reszta z resztówki.. Za kilka miesięcy i te wieże zostaną przez nich utracone.
Jeśli więc zastanowić się nad sensem istnienia i działania sejmowych komisji śledczych - to ich rola przy wszystkich zasadnych i niezasadnych zarzutach - jest nie do przecenienia. Obnaża słabości, niegodziwości, głupotę, tendencyjność, nieuczciwość polityków - stwarzając tym samym Polakom możliwość oceny i wyboru.
To niewątpliwy sukces wolnej Polski i demokracji. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hmnfh

--
stevep

Data: 2010-02-05 16:17:38
Autor: u2
"Chodzący absurd".
W dniu 2010-02-05 16:13, cirrus pisze:
[...]

Nie ściemniaj, merdia należą do elyt III RP. Im żywotnie zależy, aby ten
nieuk Malkolm Plusk nadal był premierem, bo zamiast pilnowania interesu
Polski woli grać w piłkę nożną :)

Data: 2010-02-05 16:20:41
Autor: Lorn
"Chodzący absurd".
u2 pisze:
[...]

Hehe wam już się do reszty popierdoliło:> 'Wybacz... nie często używam wulgaryzmów, czasami jednak muszę' :> Te pisowkie coś nie ma już swoich gazetek? :> Jak nie wasze to już nie polskie? ;-)

Data: 2010-02-05 16:28:47
Autor: u2
"Chodzący absurd".
W dniu 2010-02-05 16:20, Lorn pisze:

[...]

Jakoś nie widzę pisowskich gazetek i RTV. Może wymienisz je ?

Data: 2010-02-05 16:33:28
Autor: Lorn
"Chodzący absurd".
u2 pisze:
[...]

Gazetek nie widzisz... Kaczyński też wiele nie widzi i słyszy heh. :> Fajnie macie... Grać idiotów, a może jednak nimi jesteście? :> RTV -- zapoznaj się z definicją. :>

Data: 2010-02-05 16:36:28
Autor: u2
"Chodzący absurd".
W dniu 2010-02-05 16:33, Lorn pisze:

[...]

Ja cię pytam, a ty mi walisz głupa, konkrety poproszę, bo inaczej
pomyślę, żeś nieuk jak Malkom Plusk :)

Data: 2010-02-05 16:42:02
Autor: Lorn
"Chodzący absurd".
u2 pisze:
[...]

Grać głupa potraficie... Macie to obcykane do perfekcji :>

konkrety poproszę, bo inaczej

Nie płacisz abonamentu? :>

pomyślę, żeś nieuk jak Malkom Plusk :)

Któż to taki? Odwagi nie macie nazwać z imienia i nazwiska? Nie dziwi mnie to... :> Nowowiejska moda cykorią podszyta.

Data: 2010-02-05 16:47:01
Autor: u2
"Chodzący absurd".
W dniu 2010-02-05 16:42, Lorn pisze:

Ja cię pytam, a ty mi walisz głupa

Grać głupa potraficie... Macie to obcykane do perfekcji :>

Stare nawyki komunisty dają znać o sobie i mówisz per wy :)

konkrety poproszę, bo inaczej

Nie płacisz abonamentu? :>

Nie płacę, oglądam zwykle TVN 24 :)

pomyślę, żeś nieuk jak Malkom Plusk :)

Któż to taki? Odwagi nie macie nazwać z imienia i nazwiska? Nie dziwi
mnie to... :> Nowowiejska moda cykorią podszyta.

Malkolm Plusk to obecny premier PO-lski.

Data: 2010-02-05 16:51:42
Autor: Lorn
"Chodzący absurd".
u2 pisze:
W dniu 2010-02-05 16:42, Lorn pisze:

Ja cię pytam, a ty mi walisz głupa
Grać głupa potraficie... Macie to obcykane do perfekcji :>

Stare nawyki komunisty dają znać o sobie i mówisz per wy :)

Gdy nie macie argumentów wszędzie widzicie czerwonych... Szkoda, że wasz   prezes niby z nimi walczył, ale w swoim rządzie ich tolerował. :> Hehe majstersztyk... Podziwiam. :> Tak grać głupa to trzeba mieć talent :>

konkrety poproszę, bo inaczej
Nie płacisz abonamentu? :>

Nie płacę, oglądam zwykle TVN 24 :)

To wam prezesunio nie zabronił? :>

pomyślę, żeś nieuk jak Malkom Plusk :)
Któż to taki? Odwagi nie macie nazwać z imienia i nazwiska? Nie dziwi
mnie to... :> Nowowiejska moda cykorią podszyta.

Malkolm Plusk to obecny premier PO-lski.

Nie znam... Coś ci się uroiło :>

Data: 2010-02-05 16:56:59
Autor: u2
"Chodzący absurd".
W dniu 2010-02-05 16:51, Lorn pisze:

[...]

Przecież nie należę do pisiorów, coś się tobie poprzestawiało.

Nie płacę, oglądam zwykle TVN 24 :)

To wam prezesunio nie zabronił? :>

Raczej to Malkolm Plusk powiedział, że nie należy płacić i TV publiczna
jest na wykończeniu, zapewne o to chodzi Pluskowi.

Malkolm Plusk to obecny premier PO-lski.

Nie znam... Coś ci się uroiło :>

Nie znasz Pluska ? Zazdroszczę :)

Data: 2010-02-05 17:08:23
Autor: Lorn
"Chodzący absurd".
u2 pisze:
[...]

Swoimi postami nie dajesz mi powodów, żeby sądzić inaczej. :>

Nie płacę, oglądam zwykle TVN 24 :)
To wam prezesunio nie zabronił? :>

Raczej to Malkolm Plusk powiedział, że nie należy płacić i TV publiczna
jest na wykończeniu, zapewne o to chodzi Pluskowi.

Nie wiem o kim piszesz... :>  Jeśli chodzi natomiast o abonament to zwolnieni są emeryci i renciści z opłat abonamentowych. :>

Malkolm Plusk to obecny premier PO-lski.
Nie znam... Coś ci się uroiło :>

Nie znasz Pluska ? Zazdroszczę :)

Nie znam człowieka 'Pluska' :>

Data: 2010-02-05 17:28:13
Autor: u2
"Chodzący absurd".
W dniu 2010-02-05 17:08, Lorn pisze:

Przecież nie należę do pisiorów, coś się tobie poprzestawiało.

Swoimi postami nie dajesz mi powodów, żeby sądzić inaczej. :>

To, że nie podoba mi się nieuk Malkolm Plusk na stanowisku premiera nie
oznacza jeszcze przynależności do pisiorów.

[...]

Zapewniam cieie, że RTV u mnie jest full legal nie to co afera hazardowa
i jednoręcy bandyci :)

Nie znasz Pluska ? Zazdroszczę :)

Nie znam człowieka 'Pluska' :>

What a happy man he was :)

Data: 2010-02-05 17:49:22
Autor: Lorn
"Chodzący absurd".
u2 pisze:
[...]

Nie ma takiego osobnika na stanowisku premiera :>

nie oznacza jeszcze przynależności do pisiorów.

Skoro piszesz o niejakim Malkolmie Plusku :> to wybacz, ale wpisujesz się idealnie w ich szeregi. :>

[...]

Skoro nie płacisz abonamentu... :>

Nie znasz Pluska ? Zazdroszczę :)
Nie znam człowieka 'Pluska' :>

What a happy man he was :)

Czyli kto? :> Jednak nowowiejska moda cykorią podszyta. :>

Data: 2010-02-05 11:14:59
Autor: zbig
"Chodzący absurd".
Lorn, daj sobie spokój. Przecież ten u2 to zwykły cieć. I tak nic nie
zrozumie. I jaka ksywka na premiera mu się w móżdzku ulęgła Malkolm
Plusk.
To chyba ma być oryginalne i zabawne??
Raczej głupie i nudne.

Data: 2010-02-05 21:21:01
Autor: Lorn
"Chodzący absurd".
zbig pisze:
Lorn, daj sobie spokój. Przecież ten u2 to zwykły cieć. I tak nic nie
zrozumie. I jaka ksywka na premiera mu się w móżdzku ulęgła Malkolm
Plusk.
To chyba ma być oryginalne i zabawne??

Zabawne jest to, że jemu się tak wydaje... :>

Data: 2010-02-06 09:59:36
Autor: cirrus
"Chodzący absurd".
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:0628fbb9-94d2-4e8d-8e97-9b31f646b8c7m16g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

U niego tylko kretynizm jest oryginalny.

--
stevep

Data: 2010-02-05 20:29:46
Autor: u2
"Chodzący absurd".
W dniu 2010-02-05 17:49, Lorn pisze:

To, że nie podoba mi się nieuk Malkolm Plusk na stanowisku premiera

Nie ma takiego osobnika na stanowisku premiera :>

No właśnie, zawiniły pewnie kaczki :)

nie oznacza jeszcze przynależności do pisiorów.

Skoro piszesz o niejakim Malkolmie Plusku :> to wybacz, ale wpisujesz
się idealnie w ich szeregi. :>

W jakie szeregi ? Ja jestem za obroną zdrowego rozsądku, jeśli pełowcy
kłamią w żywe oczy i uprawiają ściemę merdialną to o tym piszę. Mnie za
bardzo pisiory nie interesują, bo nie mają obecnie władzy.

Skoro nie płacisz abonamentu... :>

Nie płacę, bo nie muszę, bynajmniej nie z powodu apelu Malkolma Pluska :]

What a happy man he was :)

Czyli kto? :> Jednak nowowiejska moda cykorią podszyta. :>

No cóż, nigdy nie zrozumiesz aluzji. Może to i dobrze :)

Data: 2010-02-05 21:10:22
Autor: Lorn
"Chodzący absurd".
u2 pisze:
W dniu 2010-02-05 17:49, Lorn pisze:

To, że nie podoba mi się nieuk Malkolm Plusk na stanowisku premiera
Nie ma takiego osobnika na stanowisku premiera :>

No właśnie, zawiniły pewnie kaczki :)

Jakie kaczki? :> W jaki sposób wydedukowałeś ich winę? :>

[...]

'pełowcy, merdialną, pisiory' :> Nowowiejska moda. :>

Skoro nie płacisz abonamentu... :>

Nie płacę, bo nie muszę, bynajmniej nie z powodu apelu Malkolma Pluska :]

Czyjego apelu? Pragnę przypomnieć, że zwolnieni z płacenia abonamentu są emeryci i renciści. :>

What a happy man he was :)
Czyli kto? :> Jednak nowowiejska moda cykorią podszyta. :>

No cóż, nigdy nie zrozumiesz aluzji. Może to i dobrze :)

To miała być aluzja? :> Jeśli tak to do czego? :> Pewnie nie zdajesz sobie z tego sprawy, ale zaczynasz wyrastać na gwiazdę psp... Tuż po awe, bo jego nie sposób przebić. ;-P

Data: 2010-02-05 21:34:31
Autor: u2
"Chodzący absurd".
W dniu 2010-02-05 21:10, Lorn pisze:

No właśnie, zawiniły pewnie kaczki :)

Jakie kaczki? :> W jaki sposób wydedukowałeś ich winę? :>

Jaką winę ?

'pełowcy, merdialną, pisiory' :> Nowowiejska moda. :>

Nowowiejską pamiętam z Warszawy :)

Nie płacę, bo nie muszę, bynajmniej nie z powodu apelu Malkolma Pluska :]

Czyjego apelu? Pragnę przypomnieć, że zwolnieni z płacenia abonamentu są
emeryci i renciści. :>

Coś z pamięcią u ciebie nietęgo, poszukaj w sieci :)

[...]

Sami gwiazdorzy wokoło, dobrze, że jestem u2 :)

Data: 2010-02-05 21:45:11
Autor: Lorn
"Chodzący absurd".
u2 pisze:
W dniu 2010-02-05 21:10, Lorn pisze:

No właśnie, zawiniły pewnie kaczki :)
Jakie kaczki? :> W jaki sposób wydedukowałeś ich winę? :>

Jaką winę ?

Nie pamiętasz co napisałeś? :> Jesteś bardziej ograniczony niż myślałem :> Starasz się... bardzo dobrze. masz szansę przebić awe. :>

'pełowcy, merdialną, pisiory' :> Nowowiejska moda. :>

Nowowiejską pamiętam z Warszawy :)

W warszawie też już mało warszawiaków... :> Nowowiejska moda. :>

[...]

Nie muszę szukać... Mam dobrą pamięć. :>

Patrzysz w lustro? :>

Data: 2010-02-06 08:37:52
Autor: u2
"Chodzący absurd".
W dniu 2010-02-05 21:45, Lorn pisze:

Sami gwiazdorzy wokoło, dobrze, że jestem u2 :)

Patrzysz w lustro? :>

Nie, patrzę na twoje gwiazdorskie posty i przychodzi mi na myśl Dorn
piszący pop-corn :)

Data: 2010-02-06 09:57:23
Autor: cirrus
"Chodzący absurd".
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hkhdfq$fgn$3nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Całe szczęście, że lituje się nad twoim kretynizmem i ci nie dokopie. ;)

--
stevep

Data: 2010-02-06 12:18:16
Autor: u2
"Chodzący absurd".
W dniu 2010-02-06 09:57, cirrus pisze:

[...]

Głupiś, nadajesz tylko na pisiorów i lsd, głównych przeciwników twego
idola Malkolma Pluska, z tym, że każdy ma idoli na jakich sobie zasłużył :]

Data: 2010-02-07 12:16:06
Autor: cirrus
"Chodzący absurd".
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hkjjr0$oik$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]
:]

Ponieważ ja nie dorosłem, żeby mieć za idola takiego "geniusza" jak ty, ale mimo wszystko moje kondolencje z tego powodu. ;)

--
stevep

"Chodzący absurd".