Chodzież - wyciąg

Data: 2011-01-06 22:07:02
Autor: Rafał VFR
Chodzież - wyciąg
Czesc.
Bedac w ciagu :-) poza Malta w Poznaniu najblizej mam Chodziez.
Chodziez dluzszy a i na stronie stok wygladal fajnie to pojechalem.
Generalnie dla 4 latka, ktory jak pisalem wczesniej w Tyliczu zalapal narty ze hej ! (http://www.youtube.com/watch?v=DxT5Z5JfHZM - Majka powiedziala mu, ze "spotykamy sie" pod kasami :-)

Ale Chodziez to katastrofa.
Chcialem cos napisac od siebie ale wszystko juz chyba zostalo napisane: http://wielkopolska.naszemiasto.pl/forum/watek/450202,687,fwid,fkid.html

Dolaczam sie do rozczarowanych.
Rownoczesnie chyle czola, ze komus sie chcialo. Jednak obsluga, tak obsluga, ktora doprowadzala mnie do szalu (generalnie nikomu nie pomoga; ludzie sie tratuja /wejscie do bramki jest pod gorke, nie ma jakis barierek formujacych kolejke/ potrafi patrzec na 5 i 6 talerzyk ktory odjezdza pusty bo ktos sobie nie radzi) do tego stopnia, ze jutro jade na Malte. Ceny jak na Batorym :-)
Rafal VFR
GG 85456
http://etacar.put.poznan.pl/rafal.kowalski/

Naprawiam rowery