Chojna-Duch nie jest już kandydatką PiS do TK

Data: 2019-11-15 08:50:11
Autor: Bruno Brunowski
Chojna-Duch nie jest już kandydatką PiS do TK
Dowiedziała się z mediów. A tak się kobiecina starała na komisji VAT.

--
Bruno

Data: 2019-11-15 17:59:06
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Dowiedziała się z mediów.

A tak się kobiecina starała na komisji VAT.
Bruno

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

3 grudnia upływa kadencja trojga sędziów Trybunału Konstytucyjnego - Marka Zubika, Piotra Tulei i Stanisława Rymara. PiS początkowo proponował w ich miejsce kandydatury Stanisława Piotrowicza, Krystyny Pawłowicz oraz Elżbiety Chojny-Duch.

Z najnowszych informacji PAP wynika jednak, że w miejsce ostatniej z trojga zgłoszono Roberta Jastrzębskiego. - Były wcześniej rozmowy, że rozważają taką możliwość. Ale odpowiedź mieli mi dać w poniedziałek. Czemu zmienili zdanie na temat mojej kandydatury? Nie mam pojęcia. Nie tłumaczyli tego - powiedziała w rozmowie z portalem onet.pl Chojna-Duch.

ole
5 min. temu

I warto było poswięcić rodzinę dla niepewnej kariery?

Data: 2019-11-15 20:09:57
Autor: Runt
W dniu 2019-11-15 o 17:59, boukun pisze:
[...]

A ty co o tym sądzisz?

--
Runt

Data: 2019-11-15 21:30:38
Autor: boukun
Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ja już wydałem swoją opinię, w TK powinni zasiadać niezależni profesorowie prawa i specjalizujący się w prawie konstytucyjnym.

boukun

Data: 2019-11-16 07:02:31
Autor: Runt
W dniu 2019-11-15 o 21:30, boukun pisze:
[...]

Oczywiście pod warunkiem, że są z PiS, nieprawdaż? ;-)

--
Runt

Data: 2019-11-15 20:08:38
Autor: Runt
W dniu 2019-11-15 o 17:50, Bruno Brunowski pisze:
Dowiedziała się z mediów.

A tak się kobiecina starała na komisji VAT.

Prezes POwiedział: "Niet!" bo nie wykazała się wiernością ale mądrością? ;-)

--
Runt

Data: 2019-11-15 12:05:33
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 15 listopada 2019 20:08:38 UTC+1 użytkownik Runt napisał:
W dniu 2019-11-15 o 17:50, Bruno Brunowski pisze:
> Dowiedziała się z mediów.

Prezes POwiedział: "Niet!" bo nie wykazała się wiernością ale mądrością? ;-)

Ależ na odwrót. Takie kocopoły opowiadała, że żal słychać. Na koniec okazało się, że pisała ustawę VAT pod dyktando lobbysty w swoim gabinecie, po czym jak przekonywała sprzeciwiła się projektowi na piśmie, dopisując na nim "Akceptuję" i dodając odręczny podpis.

--
Bruno

Data: 2019-11-16 07:03:57
Autor: Runt
W dniu 2019-11-15 o 21:05, Bruno Brunowski pisze:
[...]

No paczpan, tak się starała!
Gdzie nie spojrzysz jakiś PiS-owiec jest umoczony w szambie.

--
Runt

Chojna-Duch nie jest już kandydatką PiS do TK