Cholerny Nałęcz :(

Data: 2011-01-20 12:45:04
Autor: Eulalia Browarek
Cholerny Nałęcz :(
Ukradł mi pomysł. Już dawno za mną to chodziło, tylko chciałem poczekać na jakiś większy popis obsrywatora i go tak podejść ;)

Zennon

Data: 2011-01-20 12:58:23
Autor: zinek
Cholerny Nałęcz :(

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomości news:ih978c$i0b$1news.net.icm.edu.pl...
Ukradł mi pomysł. Już dawno za mną to chodziło, tylko chciałem poczekać na jakiś większy popis obsrywatora i go tak podejść ;)

nalecz ? ten import z moskwy ?

Data: 2011-01-20 13:01:08
Autor: Eulalia Browarek
Cholerny Nałęcz :(

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:ih98d9$8t3$1mx1.internetia.pl...

[...]

Obsrywator to Ty? Zmieniłeś nicka? Szybko wymiękłeś.

Zennon

Data: 2011-01-20 13:22:56
Autor: Neko
Cholerny Nałęcz :(
Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał

Obsrywator to Ty? Zmieniłeś nicka? Szybko wymiękłeś.

Doniosl na siebie do prokuratury i teraz boi sie...

Data: 2011-01-20 13:05:14
Autor: obserwator
Cholerny Nałęcz :(
Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):
Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał

> Obsrywator to Ty? Zmieniłeś nicka? Szybko wymiękłeś.
Doniosl na siebie do prokuratury i teraz boi sie...

ktory to twoj nick na tej grupie? wyjatkowo glupio sie demaskujesz odgrywajac
tutaj podobno przeciwnika PO. Stara sowiecka zasada dezinformacji polegajaca na zabawie w dobrego i zlego
policjanta. Kto sie na to moze nabrac? Tylko jakis baran, tobie podobny zalosny prowokatorze. --

Data: 2011-01-20 14:07:07
Autor: Eulalia Browarek
Cholerny Nałęcz :(

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ih9bu9$i7d$1inews.gazeta.pl...
> [...]

policjanta.

Kto sie na to moze nabrac? Tylko jakis baran, tobie podobny zalosny prowokatorze.

Dwóch pożytecznych idiotów Moskwy kłócących się ze sobą ;)))) Jeden z GRU, drugi z KGB ????    Ale cyrk ;)))))

Zennon

Data: 2011-01-20 13:18:34
Autor: obserwator
Cholerny Nałęcz :(
Eulalia Browarek <tyskie@browar.pl> napisał(a):
Dwóch pożytecznych idiotów Moskwy kłócących się ze sobą ;)))) Jeden z GRU, drugi z KGB ????    Ale cyrk ;)))))

Ale uscisli jeszcze kogo ty tutaj reprezentujesz, dezinformatorze, a kogo Neko.
Neko dezinormuje raczej dla niemcow, a ty ewidentnie dla ruskich.

A tak na marginesie ciekawe jak psychiatria kwalifikuje takie przypadki jak twoj? Opis twoich objawow z grubsza:

* patologiczny klamca

* problem z identyfikacja plciowa

* nekrofilia

* sklonnosci psychopatyczne

Data: 2011-01-20 14:35:37
Autor: Neko
Cholerny Nałęcz :(
[...]

Ich bin ein Agent des Mossad

Data: 2011-01-20 13:40:39
Autor: obserwator
Cholerny Nałęcz :(
Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):
Ich bin ein Agent des Mossad

ale to ty bronisz tutaj od lat Zydow i klocisz sie z panslavista. Kolejny raz potwierdzasz, ze logika to nie jest twoja mocna strona.

Data: 2011-01-20 15:02:27
Autor: Neko
Cholerny Nałęcz :(
[...]

Czytac nie potrafisz? Przeciez napisalem, ze jestem z Mossadu.
A Mossad to Firma Zydowska. Najlepsza na swiecie.
Jasniej sie nie da.

Data: 2011-01-20 14:08:18
Autor: obserwator
Cholerny Nałęcz :(
Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):
Czytac nie potrafisz? Przeciez napisalem, ze jestem z Mossadu.
A Mossad to Firma Zydowska. Najlepsza na swiecie.
Jasniej sie nie da.

a w ktorym psychiatryku cie ulokowali?

Data: 2011-01-20 15:09:26
Autor: Neko
Cholerny Nałęcz :(
Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał

a w ktorym psychiatryku cie ulokowali?

Wyjrzyj za kotare. Wlasnie macham do ciebie.

Data: 2011-01-20 14:20:17
Autor: obserwator
Cholerny Nałęcz :(
Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):
Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał

> a w ktorym psychiatryku cie ulokowali?

Wyjrzyj za kotare. Wlasnie macham do ciebie.

nic z tego, pomachaj do eulali aka zennon.

Data: 2011-01-20 14:15:50
Autor: Neko
Cholerny Nałęcz :(
[...]

Obsrywator - i jak tam te twoje donosy?

Data: 2011-01-20 13:20:10
Autor: obserwator
Cholerny Nałęcz :(
Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):
Obsrywator - i jak tam te twoje donosy?

a co boisz sie?

Data: 2011-01-20 14:36:17
Autor: Neko
Cholerny Nałęcz :(
Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał

a co boisz sie?

Glupkow nie trzeba sie bac, wystarczy ich unikac. :)))

Data: 2011-01-20 13:43:26
Autor: obserwator
Cholerny Nałęcz :(
Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):
Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał

> a co boisz sie?

Glupkow nie trzeba sie bac, wystarczy ich unikac. :)))

rodzaj inwektyw ktore chetnie tu uzywasz kiedy brak ci argumentow, tez cie
demaskuje. Slabiutki z ciebie dezinformator antypolski:)

--

Cholerny Nałęcz :(