Chopok - był ktoś ostatnio?

Data: 2009-02-23 18:30:30
Autor: tiger017
Chopok - był ktoś ostatnio?
A jak nie Chopok to co polecacie? Może w Polsce lepiej niż na Słowacji? Interesuje mnie długi stok i brak kolejek :) ... chcę jutro zrobić sobie jedniodniowy wypad ale taki konkretny by mnie później nogi cały tydizeń bolały :)

Data: 2009-02-23 19:50:54
Autor: Normanex
Chopok - był ktoś ostatnio?

Użytkownik "tiger017" <tiger017@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gnumgd$pnd$1inews.gazeta.pl...
[...]
Góra Kamieńsk koło Bełchatowa.
Ból nóg (i nie tylko) gwarantowany.

Data: 2009-02-23 20:13:50
Autor: ADAM
Chopok - był ktoś ostatnio?
Góra Kamieńsk koło Bełchatowa.
Ból nóg (i nie tylko) gwarantowany.

Chyba od stania w kolejce do kolejki :)

--
Adam
http://www.prsz.com/galeria/

Data: 2009-02-24 19:16:06
Autor: Normanex
Chopok - był ktoś ostatnio?

Użytkownik "ADAM" <andrew_office@spam.kill.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:49a2f572$1news.home.net.pl...
Góra Kamieńsk koło Bełchatowa.
Ból nóg (i nie tylko) gwarantowany.

Chyba od stania w kolejce do kolejki :)
Nie napisałem od czego dostanie bólu,ważne,że bedzie miał to co chce :)

Chopok - był ktoś ostatnio?