Chopok z soboty, gdyby kogoś interesowało. ..

Data: 2010-01-17 22:48:22
Autor: Fafek
Chopok z soboty, gdyby kogoś interesowało. ..
Było jak zwykle: pełne oblodzenie, pełne obludzenie i oczywiście wiatr...
Czyli chopokowski standard. O dziwo całkiem niezłe warunki w wyższych partiach
poza trasami, jeszcze nie wywiało śniegu ale krzesełko 2os. nie chodziło.
Im niżej tym gorzej, na dole poza trasami ledwo 5-10 cm śniegu.
I pierwszy raz jechałem krzesłem Biela Put - tym zamykanym automatycznie, na oślej łączce
w Jasnej. Powiem tak... krzesło Goryczkowe przy tym, to szczyt komfortu :]
No bo jak można zrobić (i jeszcze się tym szczycić) krzesło, gdzie wlecze się z nogami
wiszącymi luźno :/

Maciek

Data: 2010-01-17 22:56:46
Autor: Fafek
Chopok z soboty, gdyby kogoś interesował o...
Fafek pisze:
[..]

PS.
I byłoby ogólnie do d..., gdyby nie pewien Słowak, który się przyplątał
rano pod kasę z zamiarem sprzedania karnetu za 10 ojro :D

PS2.
Wcześniej w tym samym miejscu znalazł się rodak pragnący opylić 2-dniowy
karnet za ojrosów... 50 :P

Maciek

Data: 2010-01-17 23:35:03
Autor: J_K_K

Użytkownik "Fafek" <fafeczek@ciacho2.pl> napisał w wiadomości news:hj012u$gei$1news.onet.pl...
rano pod kasę z zamiarem sprzedania karnetu za 10 ojro :D

Wcześniej w tym samym miejscu znalazł się rodak pragnący opylić 2-dniowy
karnet za ojrosów... 50 :P

Waluta się zmieniła, ale polska tradycja na Słowacji nie ;-)

Pzdr

JKK

Chopok z soboty, gdyby kogoś interesowało. ..