Chopper dla grubasa

Data: 2011-08-19 02:36:54
Autor: primuss
Chopper dla grubasa
On Aug 19, 9:59 am, "Yogi\(n\)" <yog...@tlen.pl> wrote:

Jaki chopper będzie odpowiednio duży i wytrzymały? W grę wchodzi uzywany
japończyk, za powiedzmy 10-12 tys. lub nieco drożej. Z góry dziekuję za
wszelkie konstruktywne podpowiedzi.

--
Yogi(n)

Jak dla mnie to przy tych gabarytach powinienes celowac w pojemnosc
powyzej litra i duzy rozmiar motocykla. Niedrogo i fajnie powinna
wyjsc Yamaha Drag Star 1100. Seryjne tłumiki mocno kastruja dzwiek.
Pasazerka nie bedzie miala za wygodnie na zadnym chopperze.

--
pozdrawiam,
primuss

Data: 2011-08-19 03:17:10
Autor: macieksz
Chopper dla grubasa
On Aug 19, 11:36 am, primuss <p.kantur...@post.pl> wrote:
> [...]

> --
> Yogi(n)

Pasazerka nie bedzie miala za wygodnie na zadnym chopperze.

Bez przesady. Możesz spróbować dobrać sobie coś z dużych VNów.. Taki
Kawasaki VN 1500  poradzi sobie zarówno z Twoimi gabarytami jak i
zapewni wygodę dla pasażerki. Dodatkowo w wersji Nomad masz twarde
kufry. Przy odrobinie szczęścia w cenie coś kupisz, chociaż dobrze
byłoby podnieść limit nieco ;-). Duże Yamahy  (MIdnight Star 1300) też
dadzą radę.

Raczej nie powinieneś rozważać niczego poniżej 1100 ;-). Bo ich
ładowność to maks. ok. 180 kg, więc oprócz Ciebie i żonki waciki tylko
wejdą ;-). Jedyne, na co na początku trzeba uważać z w/w to gabaryty.
Ale mogą sprawiać problemy takiemu pokurczowi jak ja (80 kg) - Tobie
nie powinny.

Pozdrawiam
MaciekSz
VN900 Custom Ebony