Chopper(łoś) 50ccm czy Romet Ogar 900

Data: 2011-03-27 00:15:51
Autor: lewypiotrek
Chopper(łoś) 50ccm czy Romet Ogar 900
Witam!
Mam dylemat ponieważ chce kupić motorower, lecz nie mogę się zdecydować. Mam do wydania 2,300zł i chciałbym kupić coś czym sobie pojeżdżę. Usłyszałem o Chopperze 50ccm ''łosiu'', ale również o Romecie Ogarze 900. Inie wiem które z nich okaże się lepszym interesem. Jak byście mogli pomóc w wyborze i uzasadnić swój wybór byłbym bardzo wdzięczny.

P.S Jeżeli macie jakieś swoje propozycje za cenę 2.300 zł w dół to jestem otwarty.

Data: 2011-03-27 13:49:21
Autor: Grzybol
Użytkownik "lewypiotrek" <piovip@_NOSPAM_autograf.pl> napisał w wiadomości
[...]

Nie pchaj sie w gówno. To china, rozleci Ci sie po sezonie, a moze nawet nie pojezdzisz sezonu. Kup sobie markowy uzywany motorower. Np ten:
http://allegro.pl/yamaha-sting-cross-super-stan-i1530822376.html

--
Grzybol

Data: 2011-03-27 14:41:15
Autor: w_wi
W dniu 2011-03-27 13:49, Grzybol pisze:

Nie pchaj sie w gówno. To china, rozleci Ci sie po sezonie, a moze nawet nie
pojezdzisz sezonu. Kup sobie markowy uzywany motorower. Np ten:

Łańcuch nie będzie spadywał więc będzie na pewno w super stanie.

Data: 2011-03-27 14:51:33
Autor: Grzybol
Użytkownik "w_wi" <skasowac@onet.eu> napisał w wiadomości
news:imnb95$no5$1news.onet.pl... W dniu 2011-03-27 13:49, Grzybol pisze:
Nie pchaj sie w gówno. To china, rozleci Ci sie po sezonie, a moze
nawet nie pojezdzisz sezonu. Kup sobie markowy uzywany motorower. Np ten:
Łańcuch nie będzie spadywał więc będzie na pewno w super stanie.

Spadywują to kondomy...

--
Grzybol

Data: 2011-03-27 14:24:34
Autor: lewypiotrek
Chopper(łoś) 50ccm czy Romet Ogar 900

A Jeżeli bym chciał coś nowszego  no najstarszy z 2001r coś używanego 50ccm ?? czym sobie pojeżdżę to co propomujecie za 2,300 ?? --

Data: 2011-03-27 16:55:09
Autor: kocyk
Grzybol wrote:
[...]

Ty, grzybol, ty troche wyluzowales ogolnie, nie? Jakos tak rzeklbym nawet, ze nieco chwyciles klimat tej piaskownicy.
K.

Data: 2011-03-27 17:03:15
Autor: Grzybol
Użytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał w wiadomości
Grzybol wrote:
[...]

Wydaje Ci sie...

--
Grzybol

Data: 2011-03-28 10:00:58
Autor: Jackare
[...]

Jeżeli chcesz tylko pojeździć - kup sobie:
- simsona w jakiejkolwiek wersji podwoziowej
- vespe z mechaniczną skrzynią biegów (bo daje frajde z jazdy)
- coś z japończyków

Usłyszałem o Chopperze 50ccm ''łosiu'', ale również o Romecie Ogarze 900. Inie wiem które z nich okaże się lepszym interesem. Jak byście mogli pomóc w wyborze i uzasadnić swój wybór byłbym bardzo wdzięczny

Nie szukaj na siłę potwierdzenia swojego wyboru. Jeżeli na 100 negatywnych opinii znajdziesz 5 pozytywnych - odpuść. Chińszczyzna to chińszczyzna i żadne ładne opakowanie tego nie zmieni. Chińskie produkty motoryzacyjne przypuszczam będzie można z jako-takim spokojem kupować za 20 lat gdy poza niską ceną zaczną sobą prezentować COKOLWIEK innego.
--
Jackare

Chopper(łoś) 50ccm czy Romet Ogar 900