Chór Eryana - Ten drogi Lwów...

Data: 2009-07-11 16:27:40
Autor: colping
Chór Eryana - Ten drogi Lwów...
240252

Chór Eryana - Ten drogi Lwów... (Emanuel Schlechter), ok.1934 Uwaga: intro
do clipu zawiera omylkowe [a juzci! - a.rem] dane - to nie jest Chór
Juranda,
ale Chór Eryana.

Nagranie zostalo skopiowane z tasmy, nieposia...

http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=pl&v=wXUAnXc6Qq0&feature=related

-- -
KAPALONDON (1 dzien temu)
kazdy, kto nie jest pewien polskosci Lwowa, niech tam jedzie. I niech
pomysli, po prawie 70 latach to miasto nadal kipi polskoscia i wyglada
znajomo, blisko, po prostu? - nasze!!!

KAPALONDON (1 miesiac temu)
Lwow do Europy!!!Tylko? przez Polske

krokodylktm (3 mies. temu)
"Smierc jednego Lacha to metr wolnej Ukrainy, albo bedzie? Ukraina albo
lechicka krew po kolana, Polaków w pien wyciac"

"W zwiazku z sukcesami wojsk sowieckich konieczne jest przyspieszenie
likwidacji Polaków, musza zostac calkowicie zgladzeni, ich wioski spalone ()
ludnosc polska nalezy zniszczyc."

Autorem tych slów jest zbrodniarz wojenny, Roman Szuchewycz. Jego tablica
wisi na polskiej szkole we Lwowie.
Jak to skomentujesz?

lwowiakzpradziada (3 mies. temu)
Pan chce. Smierci 40 mln narodu? I Pan mowi ze jest chrzystianin i madry
czlowiek?Chce rozwoju oboich narodow.Pacze w przyszlosc.Nikt nie zniszczy
Ukraine. Polska zawsze bedzie ja mjec blizko.Niemcy? i Francuzi przez swoja
intelligencja zdazyli znalesc dobro jeden u drugiego i zrozumiec,ze zlo-
"result of ignorance".Pan moze mowic o Wolyni ale nie inspirowac nienawisc
czym zaszkodzi tej ze Polsce. To co robili te,co przygotowali Wolyn,nauskali
2 narody ciemne i nazi i komuna i wszystkie.

uwertur (3 mies. temu)
Teraz potepiasz nienawisc. Ciekawe jak wygladalyby Twoje posty gdyby Lwów
byl obecnie w granicach Polski. Jestem? prawie pewien ze cos w stylu "nasze
miasto!" "oddawac, my zbudowalismy!" "Polacy to perfidni okupanci!" Punkt
widzenia zalezy od punktu siedzenia, ale prawda jest jedna.

poland966 (2 mies. temu)
?????? ? ???? ?? ??????. ????? ? ??????. ?????? - ? ??????????

krokodylktm (3 mies. temu)
dziadlwowski jest typowym pismakiem prowokatorem ukrainskim nawet nie stac
go na pozory uczciwosci zablokowal wlasny pasek sledzenia aktywnosci!!biega
piszac dziennie dziesiatki postow zagadywacz tematow ... ukrainskie kanaly
tam cie nigdy nie widzialem-celowo robi? zamieszanie -Ks, Isakowicz Zaleski
pisal o tych ukrainskich prowokatorach zagadujacych skutecznie sedno
tematu-dziadlwowski jest czlonkiej jednej z takich grup-sa cyniczni i dobrze
przygotowani!

krokodylktm (3 mies. temu)
tak prowokator-- ale za to jaki skuteczny ilu ludzie zaczelo zmieniac
stosunek do faszystowskiej ukrainy dzieki takim jak ja...cieszy mnie to!Jest
to obowiazek dla mnie w obec wymordowanych sekierami przez ukrainców setek
tysiecy dzieci i kobiet za to tylko ,ze byli? Polakami-wiem ,ze czesto
cytaty podobne do poprzednich ale niewielu czyta stare posty wiec nalezy
ponawiac cierpliwe temat!Naród to groby i pamiec!!Jestes dziadulwowski
cynicznym prowokatorem nie umiesz nawet byc uczciwym!

lwowiakzpradziada (3 mies. temu)
agent-provocateur. NIEKATOLIK. Ateista z tych, enrage, kommienazi manjakow
totalitaryzmu. Znowu kombinuja NOWE WOLYNIE I PODSYCAJA ULTRAS, jak w
Polsce, tai w Ukrainie, tak i w Rossji, i w calym? swiecie. Jak na pocz. 20 w.

krokodylktm (3 mies. temu)
Nie ma czegos takiego jak ukraina ! to eksperyment Stalina w celu urwania
jak najwiecej terenow od Rzeczpospolitej-Te wiesniaki nawet zywnosc kupia
teraz od nas a okupuja najzyzniejsze tereny Polski!-to smierdace wiecznie
pijane brudne lenie!to getto sterowane z Kanady przez pogrobowcow band upa
zbieglych przed sadami wraz ze zlotem zrabowanym swoim ofiarom-nie dajmy sie
nabierac? na sztuczki socjotechniczne-rozmowy z nimi tylko sankcjonuja
okupacje -zamordowali cale miasta...

(ar)

Chór Eryana - Ten drogi Lwów...