Chora wizja

Data: 2011-04-27 13:01:54
Autor: Leprechaun
Chora wizja
To musicie przeczytać!

http://wyborcza.pl/1,75248,9500547,Tak_Kaczynski_Polske_widzi.html

Lider PiS wskazuje winnych upadku państwa polskiego. - Listę otwierają oczywiście prezydent i premier (...). Znajdują się na niej ministrowie, posłowie i senatorzy, także dziennikarze, wymieniani z nazwiska wedle ciężaru zasług, czyli win - wyliczają publicyści "Polityki".

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,9500547,Tak_Kaczynski_Polske_widzi.html#ixzz1KiihkRuW

BomBel

Data: 2011-04-27 13:11:03
Autor: wekon
Chora wizja
"Leprechaun"  wrote in message news:4db7f7a0$0$2449$65785112news.neostrada.pl...

To musicie przeczytać!

BomBel

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

GWno prawda, że musimy!

wekon

Data: 2011-04-27 16:02:29
Autor: cytryna
Chora wizja
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Takie luźne skojarzenie. Coś mnie ugniatało w kiszce stolcowej od kilku dni. Okazało się że był to Bombel, już został usunięty.

Data: 2011-04-27 17:17:54
Autor: wekon
Chora wizja
"cytryna"  wrote in message news:772f.000000c2.4db821f5newsgate.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

:-)

Data: 2011-04-27 13:28:00
Autor: wekon
Chora wizja
"Leprechaun"  wrote in message news:4db7f7a0$0$2449$65785112news.neostrada.pl...

To musicie przeczytać!

BomBel

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Zamiast GWna, proponuję przeczytać np. to ("Mój 10 kwietnia"):

http://kataryna.blox.pl/html

wekon

PS. Ciesz się kanalio, że Polska ma jeszcze tego Jarosława.

Data: 2011-04-27 13:38:34
Autor: Przemysław W
Chora wizja

Użytkownik "Leprechaun" <mydliny@piana.tw> napisał

[...]

Pierdolnięty konus.

Przemek

--

"Miesiąc przed katastrofą Lecha Kaczyńskiego oceniało źle 2/3 Polaków."

Data: 2011-04-27 11:46:11
Autor: obserwator
Chora wizja
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
Pierdolnięty konus.

w normalnym kraju za taka ilosc oszczerstw ktora wylewasz na te grupe pod
adresem opozycji, dostalbys wyrok sadowy za podzeganie do nienawisci.

Ale nic straconego, sprobuje i jesli sie nie uspokoisz to przesle twoje posty na KGP z prosba aby sie toba zajeli skoro nie chcesz rozumiec ze zle robisz.

Byc moze trzeba cie leczyc i odciac od sieci bo jestes niebezpiezcny dla
otoczenia.

Data: 2011-04-27 13:50:45
Autor: Lorn
Chora wizja

http://13k.pl/-/sugestia.php

Data: 2011-04-27 11:57:41
Autor: obserwator
Chora wizja
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
W dniu 2011-04-27 13:46,  obserwator pisze:
> Byc moze trzeba cie leczyc i odciac od sieci

http://13k.pl/-/sugestia.php

o tobie tez nie zapomne. Ewidentnie jestes psychiczny i cholera wie do czego
jestes zdolny, jesli nadal kawecki bedzie cie nakrecal.

Data: 2011-04-27 13:58:02
Autor: Lorn
Chora wizja
W dniu 2011-04-27 13:57,  obserwator pisze:
o tobie tez nie zapomne.

http://13k.pl/-/sugestia.php

Data: 2011-04-27 18:37:06
Autor: CHEL
Chora wizja
On Wed, 27 Apr 2011 13:50:45 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

W dniu 2011-04-27 13:46,  obserwator pisze:
> Byc moze trzeba cie leczyc i odciac od sieci

http://13k.pl/-/sugestia.php

 obsrywator, kapus i donosiciel znow kogos straszy?

Data: 2011-04-27 14:01:40
Autor: Przemysław W
Chora wizja

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ip8vm2$qh6$1inews.gazeta.pl...
[...]

W normalnym kraju to banda półgłówków spod Pałacu szkalująca prezydenta i premiera już dawno siedziałaby w więzieniu.

Przemek

--

"Miesiąc przed katastrofą Lecha Kaczyńskiego oceniało źle 2/3 Polaków."

Data: 2011-04-27 18:37:06
Autor: CHEL
Chora wizja
On Wed, 27 Apr 2011 14:01:40 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

> [...]

W normalnym kraju to banda półgłówków spod Pałacu szkalująca prezydenta i premiera już dawno siedziałaby w więzieniu.

no nie, ten gnojek smie oskarzac innych? przeciez to on od kilku
miesiecy polewa fekaliami wszystkich "przeciwnikow" ktorzy zalegli sie
w jego chorym umysle. dlaczego ten dran milczal kiedy kanalie typu
jaksa i raff poruwnywali zone prezydenta do kaszalota? skunk jeden.

Data: 2011-04-27 18:54:05
Autor: Przemysław W
Chora wizja

pisem@...pl> wrote:

> [...]

w jego chorym umysle. dlaczego ten dran milczal kiedy kanalie typu
jaksa i raff poruwnywali zone prezydenta do kaszalota? skunk jeden.

Na mój gust obsrywator to palant, z jak to nazwał marszałek Niesiołowski "małpiarni". Znalazł się patriota zza ocenu i próbuje straszyć. Nostalgia go zżera, proboszcz każe głosować na faszystowką bandę i obsrywacz głupieje do reszty.

Przemek

--

"Miesiąc przed katastrofą Lecha Kaczyńskiego oceniało źle 2/3 Polaków."

Data: 2011-04-27 14:07:27
Autor: wekon
Chora wizja
" obserwator"  wrote in message news:ip8vm2$qh6$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

robi to, bo dokładnie wie, że żyje w nienormalnym kraju. nienawiść jest w modzie, a argument to produkt deficytowy, zwłaszcza w jego kręgach.

wekon

Data: 2011-04-27 12:14:24
Autor: obserwator
Chora wizja
wekon <wekon@op.pl> napisał(a):
robi to, bo dokładnie wie, że żyje w nienormalnym kraju. nienawiść jest w modzie, a argument to produkt deficytowy, zwłaszcza w jego kręgach.

robi to, bo NIKOMU KONSEKWETNIE nie chce sie zareagowac, a niektorzy z nim
nawet przyjaznie dyskutuja. Trzeba reagowac i to nie jest zadne donosicielstwo, kiedy sie zglasza
potencjalnego przestepce policji lub do prokuratury.

Tolerancja i wolnosc slowa maja swoje granice jesli narusza sie ewidentnie
prawo i naklania posrednio do przestepstwa, rozpowszechniajac klamstwa i
podzegajac do nienawisci.

Data: 2011-04-27 14:32:02
Autor: wekon
Chora wizja
" obserwator"  wrote in message news:ip91b0$32t$1inews.gazeta.pl...

wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

ja próbuję różnych metod, od niereagowania do sporadycznego wtrącenia paru groszy w jego codzienną "twórczość" na psp. czasem krótka riposta czy argument zmusza go do niemal zaplucia się, mały koszt a duży zysk, ale raczej unikam, powiedzmy dyskusji. szanse są nierówne, bo on ewidentnie musi z tego żyć, za robienie kloaki z tej grupy ktoś mu musi płacić. a ja dziennie tyle czasu nie mogę poświęcić, trzeba pójść do uczciwej i godnej pracy, żeby się za mnie dzieci i wnuki nie wstydziły. co najgorsze to zawsze sie chętny znajdzie na profesję którą uprawia, więc walczyłbyś z wiatrakami. takiego to albo zbyć milczeniem albo traktować jak prostaka i chama, co czyni skutecznie np. Hans. ale to znowu na dłuższą metę wyniszczy człowieka, szkoda zdrowia.

wekon

Data: 2011-04-27 12:46:32
Autor: obserwator
Chora wizja
wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

[...]

to nie tylko chodzi o robienie przez tych osobnikow kloaki na tej grupie.
To chodzi o ewidentne sianie nienawisci i naklanianie do przestepstwa.

To nieprawda, ze nie warto zglaszac takich potencjalnych przestepcow, bo
pojawia sie inni. Tylko konsekwentna reakcja moze takich swirow odstraszyc.

Brak konsekwencji ich rozuchwala. Kiedy zaczalem tutaj pisac bylo ich mniej.
Teraz znowu sie pojawili pod roznymi nickami, bo to psychopaci i szukaja zeru.
a nie normalnej dyskusji.

Psychopata tylko kary sie boi i zadna argumentacja do niego nie dociera.

Jesli chodzi o metody Hansa, to ja ich nie podzielam, bo sa jak widac zupelnie
nieskuteczne i rowniez kreuja nienawisc.

Ponadto Hans jest niekonekwentny. Najpierw ich zwalcza, a pozniej z nimi
dyskutuje jak z normalnymi ludzmi. Ja nie rozumiem takiej postawy.

Data: 2011-04-27 14:12:06
Autor: Lorn
Chora wizja
W dniu 2011-04-27 14:07, wekon pisze:
[...]

Robi to, bo wie, że gdyby doszło do procesów zrobiłby z siebie i jego wyznawców męczenników...

Data: 2011-04-27 14:25:32
Autor: cirrus
Chora wizja
[...]

W normalnym kraju to tacy terroryści polityczni jak Jarosław Kaczyński nawet nosa by nie wystawiali z pierdla.

--
stevep

Data: 2011-04-27 12:32:31
Autor: obserwator
Chora wizja
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
W normalnym kraju to tacy terroryści polityczni jak Jarosław Kaczyński nawet nosa by nie wystawiali z pierdla.

ty takze cirrus w normalnym kraju mialbys odciety dostep do komputera oraz
wyrok za naklanianie do nienawisci i przestepstw.

Wydruki twoich wyzwisk, tez przesle. Bo ta grupa trzeba zaintereswoac
prokurature, skoro nie rozumiecie jakie moga byc konsekwencje waszych wystepow
tutaj. --

Data: 2011-04-27 14:41:44
Autor: Przemysław W
Chora wizja
[...]

Swoją osobą zainteresuj psychiatre, lepiej na tym wyjdziesz.

Przemek

--

"Miesiąc przed katastrofą Lecha Kaczyńskiego oceniało źle 2/3 Polaków."

Data: 2011-04-27 18:37:06
Autor: CHEL
Chora wizja
On Wed, 27 Apr 2011 14:41:44 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

> [...]

> tutaj.

Swoją osobą zainteresuj psychiatre, lepiej na tym wyjdziesz.

 o nie! uwalniam go z kf i bede archiwizowac posty tego gnojka.
 zrobie zaraz zrzut z kilku miesiecy. --

Data: 2011-04-27 16:46:37
Autor: obserwator
Chora wizja
CHEL <he?sk> <chel.bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 o nie! uwalniam go z kf i bede archiwizowac posty tego gnojka.
 zrobie zaraz zrzut z kilku miesiecy.

gnojka to sobie szukaj w swojej rodzinie. W sieci pozostawiles tyle
rasistowskich i nienawistnych ad personam komentarzy, ze zostaniesz dolaczony
do zgloszenia do KGP.

KGP bedzie miala ulatwione zadanie, bo znane jest twoje nazwisko i miejscowosc
zamieszkania. Za sianie nienawisci i podzeganie do przestepstwa w sieci, mozna beknac.

Data: 2011-04-27 16:49:35
Autor: obserwator
Chora wizja

 CHEL <he?sk> <chel.bigbrednie@interia.pl> napisał(a): zapamietaj sobie raz i na zawsze, ze za popierania morderstwa w Lodzi, mozesz
byc podejrzany o wspoludzial.

O tym fakcie tez zostanie powiadomiona prokuratura.

Data: 2011-04-27 17:04:10
Autor: obserwator
Acha i jeszcze jedno.

Osobnikom ktorzy sie popisywali w tym watku nienawistnymi tekstami,
oswiadczam, ze powinniscie mi byc wdzieczni, za to, ze was ostrzeglem lojalnie
i dalem szanse na zmiane zachowania. A moglem was nie ostrzec. Nie
skorzystaliscie z dobrej rady, tylko dalej zawziecie kontynujecie swoja
nienawistna robote na tej grupie.

Osobiscie nie mam zamiaru wiecej sie na tej grupie wypowiadac, bo grupa jest
opanowana przez lobuzow, ktorzy nie sa absolutnie zainteresowani dyskusja,
tylko szkalowaniem, sianiem nienawisci oraz podzeganiem do kolejnego
przestepstwa wobec opozycji, bo czuja sie bezkarni i uwazaja ze sa anonimowi w
sieci. Niestety sa w bledzie. W sieci nikt nie jest anionimowy.

Data: 2011-04-28 03:26:27
Autor: cirrus
Chora wizja
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ip9hev$pm7$1inews.gazeta.pl...
CHEL <he?sk> <chel.bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
zapamietaj sobie raz i na zawsze, ze za popierania morderstwa w Lodzi,
mozesz byc podejrzany o wspoludzial.
O tym fakcie tez zostanie powiadomiona prokuratura.

To już prędzej udowodnisz ten hel w Smoleńsku.

--
stevep

Data: 2011-04-28 02:07:15
Autor: Lorn
Chora wizja
pisem@...pl>  wrote:

UĹźytkownik " obserwator"<fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl>  napisał

[...]

Chce ci się przeglądać te wypociny... Szkoda psuć sobie wzrok. :>

Data: 2011-04-27 16:18:52
Autor: cirrus
Chora wizja
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ip92cv$6pl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Abyś sam nie wpadł przy okazji bo ty jeszcze bardziej krzewisz nienawiść, a ciągotkom donosicielskim się nie dziwię.

--
stevep

Data: 2011-04-27 18:37:06
Autor: CHEL
Chora wizja
On Wed, 27 Apr 2011 14:25:32 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote:

> [...]

W normalnym kraju to tacy terroryści polityczni jak Jarosław Kaczyński nawet nosa by nie wystawiali z pierdla.

 no nie. ta kanalia obsrywator mowi o pdzeganiu do nienawisci? a co on
 tu innego robi? ciagle grozi donosami. mam nadzieje, ze ktos czyta
 te jego kalumnie i zrobi mu qq tak jak awe i razorowi. --

Data: 2011-04-28 03:24:57
Autor: cirrus
Chora wizja
Użytkownik ""CHEL <heRsk>"" <chel.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:osggr6hmp0sbmbdutdofhoj19pj2rsucji4ax.com...
[...]

I to ciędziwi? Przecież to klasyczny przyklad moralności Kalego.

--
stevep

Data: 2011-04-27 14:08:53
Autor: wekon
Chora wizja
"Przemysław W"  wrote in message news:ip8v7t$ovo$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Leprechaun" <mydliny@piana.tw> napisał

Pierdolnięty

Przemek

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

O i tu jeszcze:

http://coryllus.salon24.pl/171390,pan-jaroslaw

wekon

Data: 2011-04-27 12:18:46
Autor: obserwator
Chora wizja
wekon <wekon@op.pl> napisał(a):
O i tu jeszcze:

http://coryllus.salon24.pl/171390,pan-jaroslaw

psychopaty i ewidentnego degenerata umyslowo uposledzonego, ktory jest
pozbawiony uczuc wyzszych nie przekona sie tego typu tekstami.

Takiego pojeba trzeba zglosic do prokuratury, bo jest niebezpieczny dla
otoczenia !!

Demokracja nie polega na tym, ze toleruje sie niebezpiecznych psychopatow.

Data: 2011-04-27 14:40:59
Autor: Lorn
Chora wizja
W dniu 2011-04-27 14:18,  obserwator pisze:
Takiego pojeba trzeba zglosic do prokuratury, bo jest niebezpieczny dla
otoczenia !!

Zgłaszaj gdzie chcesz, a w między czasie http://13k.pl/-/sugestia.php
Przestań tchórzu siedzący w USA straszyć i pomawiać.

Data: 2011-04-27 15:12:29
Autor: raff
Chora wizja
Data: 2011-04-27 16:19:45
Autor: cirrus
Chora wizja
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ip92st$gbb$1news.onet.pl...
[...]

To ten prymityw pisze z USA, pewnie zmywak.

--
stevep

Data: 2011-04-27 18:37:06
Autor: CHEL
Chora wizja
On Wed, 27 Apr 2011 16:19:45 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote:

> Zgłaszaj gdzie chcesz, a w między czasie http://13k.pl/-/sugestia.php
> Przestań tchórzu siedzący w USA straszyć i pomawiać.

To ten prymityw pisze z USA, pewnie zmywak.

forwarduje przez serwer 76.69.235.127. 76.69.235.127 - Geo Information
IP Address 76.69.235.127
Host bas1-montreal29-1279650687.dsl.bell.ca
Location CA CA, Canada
City Montreal, QC -
Organization Bell Canada
ISP Bell Canada
AS Number AS577 Bell Canada

NetRange:       76.69.232.0 - 76.69.235.255
CIDR:           76.69.232.0/22
OriginAS:       AS577
NetName:        HSEDYNAMIC201007135-CA
NetHandle:      NET-76-69-232-0-1
Parent:         NET-76-64-0-0-1
NetType:        Reassigned
Comment:        For Abuse issues contact abuse@sympatico.ca
RegDate:        2010-07-14
Updated:        2011-02-01
Ref:            http://whois.arin.net/rest/net/NET-76-69-232-0-1

CustName:       Sympatico HSE
Address:        6961 10ieme Avenue
City:           Montreal
StateProv:      QC
PostalCode:     H2A-3A8
Country:        CA
RegDate:        2010-07-14
Updated:        2011-03-19
Ref:            http://whois.arin.net/rest/customer/C02542967

OrgAbuseHandle: ABUSE1127-ARIN
OrgAbuseName:   Abuse
OrgAbusePhone:  +1-877-877-2426 OrgAbuseEmail:  abuse@sympatico.ca
OrgAbuseRef:    http://whois.arin.net/rest/poc/ABUSE1127-ARIN

OrgTechHandle: SYSAD1-ARIN
OrgTechName:   NOC technical Support
OrgTechPhone:  +1-800-565-0567 OrgTechEmail:  inoc@bell.ca
OrgTechRef:    http://whois.arin.net/rest/poc/SYSAD1-ARIN

OrgAbuseHandle: ABAI1-ARIN
OrgAbuseName:   Abuse Business abuse issues
OrgAbusePhone:  +1-877-877-2426 OrgAbuseEmail:  abuse@bellnexxia.net
OrgAbuseRef:    http://whois.arin.net/rest/poc/ABAI1-ARIN

RTechHandle: PD135-ARIN
RTechName:   Daoust, Philippe RTechPhone:  +1-800-450-7771 RTechEmail:  inoc@bell.ca
RTechRef:    http://whois.arin.net/rest/poc/PD135-ARIN

RAbuseHandle: ABUSE1127-ARIN
RAbuseName:   Abuse
RAbusePhone:  +1-877-877-2426 RAbuseEmail:  abuse@sympatico.ca
RAbuseRef:    http://whois.arin.net/rest/poc/ABUSE1127-ARIN

Data: 2011-04-27 18:37:05
Autor: CHEL
Chora wizja
On Wed, 27 Apr 2011 13:01:54 +0200, "Leprechaun" <mydliny@piana.tw>
wrote:

[...]

 prezes, geniusz ekonomii po 2-tygodniowym kursie w klarysewie.

Chora wizja