"Chore" filmy

Data: 2011-01-07 20:10:25
Autor: Kit
"Chore" filmy
Nie dałem rady obejrzeć w cało¶ci tej degeneracji.  Chyba najbardziej popierdolony film, który trafił do oficjalnej dystrybucji. Tfu!
http://www.imdb.com/title/tt0072355/
Czemu ludzie kręc± takie filmy? Artystyczna prowokacja, chęć wywołania skandalu, czy po prostu choroba psychiczna autorów?

Data: 2011-01-07 14:49:07
Autor: rs
"Chore" filmy
On Fri, 07 Jan 2011 20:10:25 +0100, Kit <none@no.com> wrote:

Nie daĹ‚em rady obejrzeć w caĹ‚oĹ›ci tej degeneracji.  Chyba najbardziej popierdolony film, ktĂłry trafiĹ‚ do oficjalnej dystrybucji. Tfu!
http://www.imdb.com/title/tt0072355/
Czemu ludzie kręcą takie filmy? Artystyczna prowokacja, chęć wywołania skandalu, czy po prostu choroba psychiczna autorów?

o kurcze taki film mi przelecial. wielkie dzieki za rekomendacje. <rs>

Data: 2011-01-07 14:03:27
Autor: neuro
"Chore" filmy
On 7 Sty, 20:49, rs <no.addr...@no.spam.pl> wrote:

o kurcze taki film mi przelecial. wielkie dzieki za rekomendacje. <rs>

   Hehe, a "Serbian film" znasz?

p.

Data: 2011-01-07 17:45:56
Autor: rs
"Chore" filmy
On Fri, 7 Jan 2011 14:03:27 -0800 (PST), neuro <neuro6@gmail.com>
wrote:

On 7 Sty, 20:49, rs <no.addr...@no.spam.pl> wrote:

o kurcze taki film mi przelecial. wielkie dzieki za rekomendacje. <rs>

  Hehe, a "Serbian film" znasz?

nie znam. powinienem? <rs>

Data: 2011-01-12 12:07:08
Autor: Pan Piskorz
"Chore" filmy
    Hehe, a "Serbian film" znasz?

Też się zainteresowałem, jako miłośnik bałkańskiej kinematografii.
Ale ten film okazał głupi jak siano.
P.

Data: 2011-01-31 22:50:46
Autor: Milosz K.
"Chore" filmy
Po czym wnioskujesz, ze siano nie moze byc madre?

Pozdrawiam, M.

"Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> wrote in message news:igk20s$agp$2inews.gazeta.pl...
    Hehe, a "Serbian film" znasz?

Tez sie zainteresowalem, jako milosnik balkanskiej kinematografii.
Ale ten film okazal glupi jak siano.
P.

Data: 2011-01-08 10:14:35
Autor: Street Fighter
"Chore" filmy
Użytkownik rs napisał:
[...]

Ostro ;) "A mad farmer falls in love with his pig and has mutant piglets with it. When the "piglets" prefer their mother over him, he hangs them all and the sow kills herself."

Data: 2011-01-09 08:45:05
Autor: Kit
"Chore" filmy
W dniu 2011-01-07 20:49, rs pisze:
[...]

O kurcze tak lubisz filmy, w których s± ukazane akty zoofilii czy koprofilii? Jeżeli film miał być o czystym obłędzie to sam stał się takim obłędem. Pytanie, po co?

Data: 2011-01-09 10:51:20
Autor: Ghost
"Chore" filmy

Użytkownik "Kit" <none@no.com> napisał w wiadomo¶ci news:4d29679e$0$2440$65785112news.neostrada.pl...
[...]

NTF

Data: 2011-01-09 13:09:21
Autor: Kit
"Chore" filmy
W dniu 2011-01-09 10:51, Ghost pisze:
NTF
To ty tak uważasz. Film to nie tylko sformalizowany zapis jakich¶ tre¶ci, ale przede wszystkim relacja autorów z widzem, chęć przekazania jakiej¶ idei, motywu. A ja widzę, że ten film ekscytuje ludzi bo dosłownie pokazuje zwyrodnienie. Smutne, że to wystarczy, żeby film zdobył, w pewnych kręgach, status kultowego. Kiedy¶ ludzi pędziła chorobliwa ciekawo¶ć do obejrzenia wszelkich Mondo, ale nikt nie ukrywał tego, że chodzi tylko i wył±cznie o wywołanie u widza szoku i odrazy. Ten film aspiruje do awangardy kina europejskiego, no kurwa, następny "artysta" zafunduje nam prawdziwy snuff film, a krytyka zawyje z zachwytu "Jaki prawdziwy!".

Data: 2011-01-09 15:04:26
Autor: Ghost
"Chore" filmy

Użytkownik "Kit" <none@no.com> napisał w wiadomo¶ci news:4d29a58e$0$2448$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-01-09 10:51, Ghost pisze:
NTF
To ty tak uważasz.
Tzn. jak?

Data: 2011-01-09 22:17:02
Autor: DP
"Chore" filmy
Użytkownik "Kit" <none@no.com
[...]

z jednej strony spektrum masz takie dzieła

a z drugiej nachalnie wciskane odmóżdzaj±ce i bezwarto¶ciowe hollywodzkie nie¶mieszne komedie

trza lawirować między jednym a drugim aby nie dać się zwariować

DP

Data: 2011-01-09 12:27:29
Autor: rs
"Chore" filmy
On Sun, 09 Jan 2011 08:45:05 +0100, Kit <none@no.com> wrote:

[...]

skandalu, czy po prostu choroba psychiczna autorĂłw?

o kurcze taki film mi przelecial. wielkie dzieki za rekomendacje.<rs>

O kurcze tak lubisz filmy,

lubie, a czy "tak" to zalezy coi masz na mysli.

w ktĂłrych sÄ… ukazane akty zoofilii czy koprofilii?

przeszkadza ci to w czyms, ze ktos oglada inne filmy niz ty?
Jeżeli film miał być o czystym obłędzie to sam stał się takim obłędem. Pytanie, po co?

nie do mnie to pytanie ale do autorow? swiat rzeczywisty jest
przepelniony roznego typu dewiacjami i zboczeniami, a kino jest miedzy
innymi po to, zeby je pokazywac jesli ktos ma na to ochote,
zakladajac, ze nie jest naruszane prawo podczas realizacji takiego
filmu. <rs>

Data: 2011-01-09 19:31:13
Autor: Kit
"Chore" filmy
W dniu 2011-01-09 18:27, rs pisze:

lubie, a czy "tak" to zalezy coi masz na mysli.
Niezdrow± podnietę? Ekscytację, tym że mogę pochwalić się znajomym jaki zryty film widziałem.
w których s± ukazane akty zoofilii czy
koprofilii?

przeszkadza ci to w czyms, ze ktos oglada inne filmy niz ty?
Nie przeszkadza. W trochę innych kategoriach może mi nie odpowiadać jak kto¶ reaguje na to co ogl±da.
Jeżeli film miał być o czystym obłędzie to sam stał się
takim obłędem. Pytanie, po co?

nie do mnie to pytanie ale do autorow?
Nie mam technicznej możliwo¶ci zadać tego pytania twórcom. A wracaj±c do istoty sprawy, żeby daleko nie szukać, pułkownik Walter E. Kurtz, bez żadnych tanich chwytów był obł±kany, film jest genialny i "zdrowy".
  swiat rzeczywisty jest
przepelniony roznego typu dewiacjami i zboczeniami, a kino jest miedzy
innymi po to, zeby je pokazywac
Według mnie dokument jest lepsz± form±, żeby przedstawiać prawdziwy ¶wiat. Sztuka (w tym film) powinna nie¶ć jaki¶ wymierny pożytek dla odbiorcy. Jaki jest pożytek w zamęczaniu ludzi obrazami zjadania gówna?
Generalnie nie mam żalu do tego, że film powstał ale, że próbuje się do takich potworków przyklejać etykietkę "art". To jest chyba syndrom "Psa Andaluzyjskiego", jeżeli szok jest motywem wielkiego dzieła (kto nie widział sceny z przecinanym brzytw± okiem?), to może pokazać scenę kopulacji człowieka z macior±. Upieram się, że do takich celów s± mondo, albo jakie¶ zdegenerowane porno.

Data: 2011-01-09 14:35:04
Autor: rs
"Chore" filmy
On Sun, 09 Jan 2011 19:31:13 +0100, Kit <none@no.com> wrote:

W dniu 2011-01-09 18:27, rs pisze:

lubie, a czy "tak" to zalezy coi masz na mysli.
Niezdrową podnietę? Ekscytację, tym że mogę pochwalić się znajomym jaki zryty film widziałem.

no to zle i kosmate mysli ci chodza po glowie.

w ktĂłrych sÄ… ukazane akty zoofilii czy
koprofilii?
przeszkadza ci to w czyms, ze ktos oglada inne filmy niz ty?
Nie przeszkadza. W trochę innych kategoriach może mi nie odpowiadać jak ktoś reaguje na to co ogląda.

a znasz jakies przyklady, ktore pokazuja reakcje widzow po takich
seansach, ja natomaist moge ci podac przyklady drastycznych wypadkow,
ktore byly spowodowane pozycjami, ktore przeszly do historii
literatury czy filmu.

Jeżeli film miał być o czystym obłędzie to sam stał się
takim obłędem. Pytanie, po co?

nie do mnie to pytanie ale do autorow?

Nie mam technicznej możliwości zadać tego pytania twórcom. A wracając do istoty sprawy, żeby daleko nie szukać, pułkownik Walter E. Kurtz, bez żadnych tanich chwytów był obłąkany, film jest genialny i "zdrowy".
 swiat rzeczywisty jest przepelniony roznego typu dewiacjami i zboczeniami, a kino jest miedzy

ok. ale co z tego. ludzie maja rozne wizje tematu i roznie je
realizuja. jedni pokazuja "kawa na lawe" inni bardziej subtelnie
odwolujac sie do emocji i doswadczen widza.
innymi po to, zeby je pokazywac
Według mnie dokument jest lepszą formą, żeby przedstawiać prawdziwy świat.

dokument jest dokumentem. ma pewne swoje formy. film jest filmem,
ktory moze pokazywac w innej formie. chyba ni ema potrzeby tlumaczyc
roznycy w tej formie.

Sztuka (w tym film) powinna nieść jakiś wymierny pożytek dla odbiorcy.
Jaki jest pożytek w zamęczaniu ludzi obrazami zjadania gówna?

sztuka, szczegolnie obecnie to jest niezwykle skomplikokwany temat i
pozytek dla widza, to jest jedynie drobny wycinek tego co spelnia,
choc nie musi. jaki jest pozytek z pokazywania lub opisywania aktow
defekacji, a sa takie w "kanonie" filmu i literatury.

Generalnie nie mam żalu do tego, że film powstał ale, że próbuje się do takich potworków przyklejać etykietkę "art". To jest chyba syndrom "Psa Andaluzyjskiego", jeżeli szok jest motywem wielkiego dzieła (kto nie widział sceny z przecinanym brzytwą okiem?)
, to może pokazać scenę kopulacji człowieka z maciorą. Upieram się, że do takich celów są mondo, albo jakieś zdegenerowane porno.

sadze, ze nie dostrzegasz faktu przetwarzania i mieszania sie gatunkow
i podgatunkow na przestrzeni wszystkich przejawow Sztuki, sztuki i
"sztuki". mondo juz dawno wkroczylo do kina nawet komercyjnego i
generalnie jako gatunek przestalo wlasciwie istniec.  <rs>

Data: 2011-01-10 13:45:01
Autor: Kit
"Chore" filmy
W dniu 2011-01-09 20:35, rs pisze:

no to zle i kosmate mysli ci chodza po glowie.

To chyba od ogl±dania filmowych dzieł sztuki :-)

a znasz jakies przyklady, ktore pokazuja reakcje widzow po takich
seansach,

Mnóstwo przykładów niezrozumiałego uznania czy nawet zachwytu, bo komu¶ udało się wywołać zgorszenie albo odrazę.

ja natomaist moge ci podac przyklady drastycznych wypadkow,
ktore byly spowodowane pozycjami, ktore przeszly do historii
literatury czy filmu.

Pewnie znam większo¶ć z nich. A wracaj±c do samych pozycji, to pewnie, żadna z nich nie traktowała w cało¶ci o zboczeniach.

ok. ale co z tego. ludzie maja rozne wizje tematu i roznie je
realizuja. jedni pokazuja "kawa na lawe" inni bardziej subtelnie
odwolujac sie do emocji i doswadczen widza.

St±d moje pytanie z pocz±tku w±tku, co artysta chciał osi±gn±ć realizuj±c ten film?

sztuka, szczegolnie obecnie to jest niezwykle skomplikokwany temat i
pozytek dla widza, to jest jedynie drobny wycinek tego co spelnia,
choc nie musi.

OK, sztuka dawno przestała być kopiowanie natury, ale założenie, że sztuka może być tworzona tylko dla samej sztuki, wydaje się błędne. Sztuka chyba ma być dialogiem z odbiorc±, a nie wychodzić z założenia, że dup± też można co¶ namalować.

jaki jest pozytek z pokazywania lub opisywania aktow
defekacji, a sa takie w "kanonie" filmu i literatury.

Można w ten sposób pokazać czyj¶ paniczny strach, i nie s± do tego potrzebne zbliżenia anatomiczne.

[...]

Mondo zawsze było komercyjne, z założenia odwołuje się do podobnych instynktów jakie przyci±gały ludzi na publiczne egzekucje. Ta uwaga bardziej dotyczy filmów gore, które pokazuj± przemoc w tak przerysowany sposób, że nie sposób brać tego gatunku serio.

Data: 2011-01-10 21:21:35
Autor: rs
"Chore" filmy
On Mon, 10 Jan 2011 13:45:01 +0100, Kit <none@no.com> wrote:

W dniu 2011-01-09 20:35, rs pisze:
no to zle i kosmate mysli ci chodza po glowie.
To chyba od oglądania filmowych dzieł sztuki :-)

moze, ale to ne iogladaj jzu wiecej takich filmow.

a znasz jakies przyklady, ktore pokazuja reakcje widzow po takich
seansach,
Mnóstwo przykładów niezrozumiałego uznania czy nawet zachwytu, bo komuś udało się wywołać zgorszenie albo odrazę.

to nei jest jeszcze szkodliwe. rownie dobrze niektore przejawy
komercyjnej muzyki wprawiaja w zgorszenie. jesli tylko tyle, to nie ma
co kruszyc kopii.

ja natomaist moge ci podac przyklady drastycznych wypadkow,
ktore byly spowodowane pozycjami, ktore przeszly do historii
literatury czy filmu.
Pewnie znam większość z nich. A wracając do samych pozycji, to pewnie, żadna z nich nie traktowała w całości o zboczeniach.

wiesz, nalezaloby teraz zdefiniowac co rozumiesz pod slowem zboczenie.
ok. ale co z tego. ludzie maja rozne wizje tematu i roznie je
realizuja. jedni pokazuja "kawa na lawe" inni bardziej subtelnie
odwolujac sie do emocji i doswadczen widza.
Stąd moje pytanie z początku wątku, co artysta chciał osiągnąć realizując ten film?

nie widzialem akurat tego filmu, wiec nie wiem.

[...]

to nei jest do konca prawda. jest taka, ktora kopiuje.

ale założenie, że sztuka może być tworzona tylko dla samej sztuki, wydaje się błędne. Sztuka chyba ma być dialogiem z odbiorcą, a nie wychodzić z założenia, że dupą też można coś namalować.

sztuka nie musi byc dialogiem, moze byc wyzwoleniem emocji. jesli
namalowalbyc dupa serie obrazow jako pierwszy, to moglbys przejsc do
hitorii.
jaki jest pozytek z pokazywania lub opisywania aktow
defekacji, a sa takie w "kanonie" filmu i literatury.
Można w ten sposób pokazać czyjś paniczny strach, i nie są do tego potrzebne zbliżenia anatomiczne.

jedni uwazaja, ze nie. inni uwazaja, ze to jest niezbedne jako
analogia do np. stanu spoleczenstwa w danym okresie historii.

[...]

nie. to byla jedynie nisza.
z założenia odwołuje się do podobnych instynktów jakie przyciągały ludzi na publiczne egzekucje. Ta uwaga bardziej dotyczy filmów gore, które pokazują przemoc w tak przerysowany sposób, że nie sposób brać tego gatunku serio.

wlasnie o tym mowie. kto by chcial teraz ogladac jakies kiepskiej
klasy produkcje, kiedy ma wiecej krwi sciekajacej z ekraniu w kazdym
fiilmie gore czy splaterze? <rs>

Data: 2011-01-31 22:54:33
Autor: Milosz K.
"Chore" filmy
ok. ale co z tego. ludzie maja rozne wizje tematu i roznie je
realizuja. jedni pokazuja "kawa na lawe" inni bardziej subtelnie
odwolujac sie do emocji i doswadczen widza.

O jakiego rodzaju emocjach teraz rozmawiamy?

Pozdrawiam, M.

Data: 2011-01-31 22:30:32
Autor: rs
"Chore" filmy
On Mon, 31 Jan 2011 22:54:33 +0100, "Milosz K."
<wujek_dobra_rada@o2.pl> wrote:

ok. ale co z tego. ludzie maja rozne wizje tematu i roznie je
realizuja. jedni pokazuja "kawa na lawe" inni bardziej subtelnie
odwolujac sie do emocji i doswadczen widza.

O jakiego rodzaju emocjach teraz rozmawiamy?

takich jakie w tobie wzbudza dany film. <rs>

Data: 2011-01-10 23:25:17
Autor: JanKo
"Chore" filmy
Agent Kit nadaje:
[...]

Gdyby¶ przeczytał recenzję to wiedziałby¶ że żadnej sceny "kopulacji człowieka z macior±" w filmie nie ma. Natomiast sił± filmu jest to że ty my¶lisz że jest, choć nie widziałe¶ filmu.

Data: 2011-01-11 10:42:15
Autor: Kit
"Chore" filmy
W dniu 2011-01-10 23:25, JanKo pisze:
Agent Kit nadaje:
[...]

Jak napisałem na pocz±tku, filmu nie obejrzałem bo nie dałem rady, ale sceny w chlewie nie potrafię inaczej zinterpretować jak kopulacji.

Data: 2011-01-11 12:15:58
Autor: Ghost
"Chore" filmy

Użytkownik "Kit" <none@no.com> napisał w wiadomo¶ci news:4d2c2615$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale nie widzisz sprzecznosc w pokazac i offscreen?

Data: 2011-01-11 15:19:59
Autor: Kit
"Chore" filmy
W dniu 2011-01-11 12:15, Ghost pisze:

Ale nie widzisz sprzecznosc w pokazac i offscreen?

Tam jest co najmniej jedna scena, która jednoznacznie pokazuje kopulacje. Albo mówimy o innym filmie albo istniej± różne jego wersje (ocenzurowane?).

Data: 2011-01-11 16:34:18
Autor: Ghost
"Chore" filmy

Użytkownik "Kit" <none@no.com> napisał w wiadomo¶ci news:4d2c672c$0$2446$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja tego filmu nie widzialem - o offscreen przeczytalem w imdb. A Ty widziales?

Data: 2011-01-08 23:29:49
Autor: megrims
"Chore" filmy
W dniu 2011-01-07 20:10, Kit pisze:
[...]

Przeczytałem opis na stopklatce, o kopulowaniu z macior±
i mordowaniu prosi±t? Grubo....
:D

Data: 2011-01-31 22:50:12
Autor: Milosz K.
"Chore" filmy
Poproszę co¶ więcej w tym klimacie! Takie to zrobiło na mnie wrażenie, że aż muszę to zdobyć i gdzie¶ obejrzeć ;)

Pozdrawiam, M.

--
http://www.bareja.cba.pl

Data: 2011-01-09 14:02:10
[...]