"Chore" filmy

Data: 2011-01-08 23:29:49
Autor: megrims
"Chore" filmy
W dniu 2011-01-07 20:10, Kit pisze:
Nie dałem rady obejrzeć w całości tej degeneracji. Chyba najbardziej
popierdolony film, który trafił do oficjalnej dystrybucji. Tfu!
http://www.imdb.com/title/tt0072355/
Czemu ludzie kręcą takie filmy? Artystyczna prowokacja, chęć wywołania
skandalu, czy po prostu choroba psychiczna autorów?

Przeczytałem opis na stopklatce, o kopulowaniu z maciorą
i mordowaniu prosiąt? Grubo....
:D

Data: 2011-01-31 22:50:12
Autor: Milosz K.
"Chore" filmy
Poproszę coś więcej w tym klimacie! Takie to zrobiło na mnie wrażenie, że aż muszę to zdobyć i gdzieś obejrzeć ;)

Pozdrawiam, M.

--
http://www.bareja.cba.pl

"Chore" filmy