Choroba umysłowa, która toczy świat....

Data: 2009-04-29 14:46:02
Autor: Tzva Adonai
Choroba umysłowa, która toczy świat....
Wszyscy od lat pastwią się nad "niemieckim nazizmem", choć Niemcy są dziś
modelową demokracją europejską, a jakoś nikt nie zdaje się dostrzegać, że tuż
pod naszym bokiem rodzi się nazizm rosyjski i arabski - stokroć gorszy, bo
pochodzący od prymitywniejszych narodów...

Data: 2009-04-29 16:46:59
Autor: Neko
Choroba umysłowa, która toczy świat....
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

tuż
pod naszym bokiem rodzi się nazizm rosyjski i arabski - stokroć gorszy, bo
pochodzący od prymitywniejszych narodów...

Pod moim bokiem to ja nawet pół araba nie widzialem...

A u Ciebie są araby ?

Data: 2009-04-29 14:51:04
Autor: Tzva Adonai
Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):
Pod moim bokiem to ja nawet pół araba nie widzialem...

To tylko kwestia czasu.. Zresztą zdziwiłbyś się ilu w Polsce żyje
polsko-arabskich mieszańców będących owocem ery "polsko-arabskiej przyjaźni"
promowanej swego czasu przez sowietów... --

Data: 2009-04-29 16:57:42
Autor: Neko
Choroba umysłowa, która toczy świat....
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai.SKASUJ@gazeta.pl> napisał

To tylko kwestia czasu.. Zresztą zdziwiłbyś się ilu w Polsce żyje
polsko-arabskich mieszańców będących owocem ery "polsko-arabskiej przyjaźni"
promowanej swego czasu przez sowietów...

O jakiej erze polsko arabskiej przyjazni mowisz?

Ja nic o takim nie slyszalem. I moze dwa trzy razy w zyciu spotkalem
na swojej drodze prawdziwego araba. Chyba przesadzasz.

Data: 2009-04-29 20:25:22
Autor: sofu

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

polsko-arabskich mieszańców będących owocem ery "polsko-arabskiej
przyjaźni"
promowanej swego czasu przez sowietów...

Nooo! A którejś nocy te mieszańce wyrżną wszystkich parchów jacy sa w
Polsce. Przy tym noc św. Bartłomienia bedzie jak klaps dany bobasowi w
chwili narodzin.
Uciekaj zawczasu, uciekaj.......!

sofu

Data: 2009-04-29 18:12:03
Autor: Andrzej Adam Filip
Tzva Adonai: Pastwią się
"Tzva Adonai" <tzva_adonai@NOSPAM.gazeta.pl> pisze:

[...]
narodĂłw...

U ciebie krew jak woda?

Nie jest naprawdę szczęśliwy, kto nie ma w sobie pewności,
że go żadne zło nie dosięgnie.
  -- Plotyn (204-269)

Data: 2009-04-29 16:23:13
Autor: Tzva Adonai
Tzva Adonai: Pastwią się nad
Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
U ciebie krew jak woda?

Nie jestem fanatykiem.. Nie potrafię nienawidzić ludzi wartościowych... Niemcy
przegrali bitwę o godność, nazizm ich upokorzył, ale wyszli z tej choroby
wzmocnieni i uodpornieni na agresywny, plebejski populizm... Nie mogło być
inaczej w kraju, który przez wieki był sercem i umysłem cywilizacji zachodniej.. Żyjemy w czasach, w których nazizm powinien przestać kojarzyć się z Niemcami,
a powinien stać się symbolem krajów islamskich i postkomunistycznych...

--

Choroba umysłowa, która toczy świat....