Choroba zwana antysemityzmem

Data: 2012-04-30 18:12:04
Autor: Grzegorz Z.
Choroba zwana antysemityzmem
Halina W., rzeszowska ginekolog, nie stanie przed sądem za prowadzenie
antysemickiej strony internetowej i ujawnienie nazwisk swoich pacjentek.
Biegli lekarze uznali, że pani doktor jest niepoczytalna. To oznacza dla
niej także utratę uprawnień zawodowych - Dzisiaj śledztwo zostanie umorzone. Stan zdrowia Haliny W. nie pozwala na
pociągnięcie jej do odpowiedzialności karnej. Wcześniej postawiliśmy jej
zarzuty ujawnienia danych osobowych kilkudziesięciu osób oraz nawoływanie
do nienawiści na tle różnic narodowościowych, poprzez publikację
antysemickich treści na stronie, którą prowadziła - powiedział w
poniedziałek "Gazecie" Łukasz Harpula, wiceszef Prokuratury Rejonowej dla
miasta Rzeszów.

Prokuratura śledztwo w tej sprawie prowadziła od lipca ub. r. Zawiadomienie
złożyło kierownictwo rzeszowskiej poradni ginekologicznej "Femina", w
której pracowała Halina W. - Nie może ona wykonywać zawodu lekarza - mówi
krótko dr Grzegorz Siteń, rzecznik odpowiedzialności zawodowej przy
Okręgowej Izbie Lekarskiej w Rzeszowie.

O sprawie zrobiło się głośno na początku br. Halina W. od listopada 2010 r.
prowadziła stronę uzdrawiamy.com.pl. Zamieszczała na niej antysemickie
artykuły. Można się było z nich dowiedzieć m.in., że "Żydzi praktycznie
opanowali już wszystkie instytucje państwa Polskiego", a przez to "mogą
przystąpić do następnego etapu swojego planu, czyli zniewolenia i
eliminacji Polaków z ich ziemi".

Na stronie pani ginekolog podała dane personalne m.in. swoich pacjentek,
ich numery PESEL. Na ich podstawie oraz numerów rejestracyjnych aut
"odkrywała" żydowskie pochodzenie pacjentek. Dla lekarki kluczowe były
cyfry 7, 2 i 9. Jeśli pojawiają się w numerach PESEL lub rejestracji,
dowodzą - według niej - że ktoś ma korzenie żydowskie.

Wśród osób, u których "odkryła" żydowskie pochodzenie, był Jan Paweł II.

Na stronie zamieszczała również zdjęcia: "Stop judaizacji Polski. Polska
należy do Polaków", "Judeopolonia jako nowotwór - podstępnie i skrycie -
niszczący Polskę od wewnątrz", "Nie ufaj (izra) ELITOM". Na innym zdjęciu
była karykatura Żyda z plikiem banknotów w ręce na tle mapy Polski. Podpis:
"Czy nie widzisz nic? Jak kradną twoją wolność".

O żonie polskiego ministra spraw zagranicznych Radosława Sikorskiego Anne
Applebaum W. napisała, że jest ona "żoną jednego z najgorszych
polskojęzycznych polityków". Byłego prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego
nazwała "okupantem żydowskim".

Pani ginekolog wstawiała też artykuły, z których dowiadywaliśmy się, że nie
ma dowodów na to, że naziści podczas drugiej wojny światowej mordowali
Żydów, a w Oświęcimiu nie było ani jednej komory gazowej. Według Haliny W.
Żydzi zginęli przez "epidemię tyfusu".

Gdy "Femina" zwolniła w listopadzie panią ginekolog, ta odpisała szefom, że
to "zaognianie stosunków polsko-żydowskich".

O Żydach w rozmowie z "Gazetą" mówiła, że to "banda" i "grupa mafijna". Gdy
sprawę nagłośniły ogólnopolskie media, panią ginekolog wzięli w obronę
autorzy antysemickich stron, od których roi się w internecie. Na forum
jednej z takich stron napisano, że "Pani doktor Halina W. jest
prześladowana za ujawnienie prawdy o roli żydostwa we współczesnej Polsce".

"Żydzi z polskimi nazwiskami przejęli wszystkie instytucje państwowe, teraz
wzięli się za wymordowanie POLAKÓW" - głosiła strona.

Po publikacjach "Gazety" sprawą zajął się Generalny Inspektor Ochrony
Danych Osobowych, który powiadomił prokuraturę. Ta po wielomiesięcznym
śledztwie umorzyła je, bo kluczowa była opinia lekarzy, którzy mieli dać
odpowiedź na pytanie, czy pani ginekolog może odpowiadać za swoje czyny.
Biegli uznali, że jest niepoczytalna.

Ona sam w styczniu mówiła nam: - Wam się nie mieści w głowie, że dla prawdy
można wiele poświęcić. W przypadku wykrycia przestępstwa wszystkie metody
pozyskiwania informacji są dozwolone.

Strona uzdrawiamy.com.pl. zniknęła z internetu.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,11645152,Ginekolozka_antysemitka_bezkarna__Lekarze__Jest_niepoczytalna.html?utm_medium=RSS&utm_campaign=10663636&utm_source=RSS

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-04-30 18:32:35
Autor: Chiron
Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości
[...]

No dobra- oficer prowadzący kazał- wpastowałes. No a na to- odpowiesz
prywatnie? Jak musisz służbowo- to sobie daruj
http://www.youtube.com/watch?v=B-XTDM38W2o

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-04-30 18:42:21
Autor: Grzegorz Z.
Chiron napisał:

No dobra- oficer prowadzący kazał- wpastowałes. No a na to- odpowiesz
prywatnie? Jak musisz służbowo- to sobie daruj

Gdzieżby tam oficer prowadzący - sam Tusk do mnie zadzwonił, w przerwie
haratania w gałę i kazał wpastować.

Data: 2012-04-30 23:43:14
Autor: Chiron
Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:3eo1z97rfb37$.lnuk2xc8e4ol.dlg40tude.net...
-- "Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"
I dlatego nie zauważasz, że w tej hagadzie, którą  wpastowałeś- nic nie sztymuje?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-04-30 19:59:31
Autor: glob

Chiron napisał(a):
U�ytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisa� w wiadomo�ci
> --
> "Przez ostatnich 20 lat media zajmuj� si� g��wnie produkcj� masowej
> g�upoty" "Teraz mamy odbiorc�w wychowanych na tej g�upocie"
I dlatego nie zauwaďż˝asz, ďż˝e w tej hagadzie, ktďż˝rďż˝  wpastowaďż˝eďż˝- nic nie
sztymuje?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Wszystko się zgadza, może dostrzeżesz w końcu że jesteś traktowany na
pl.sci. psychologia jak chory psychicznie i nikt nie bierze twojego
antysemityzmu na poważnie. Tak syczysz z nienawiści że Bozia chorobę
na ciebie i tobie podobnym zesłała, bo mieliście kochać bliźniego a
nie mordy wykręcać do niewinnych ludzi.

Data: 2012-04-30 18:37:07
Autor: Klin
Choroba zwana antypolonizm
   Grzegorz Z, stevep, pluto, reszty z litości nie wymienię - do lekarz...

Data: 2012-04-30 18:40:15
Autor: AndrzejG
Dnia Mon, 30 Apr 2012 18:12:04 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

[...]

Cholera, wciąż nie mogę pojąć od którego momentu jest się antysemitą?
Jeżeli zażartuje sobie z pejsów jestem już antysemitą czy nie?

Data: 2012-04-30 19:24:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "AndrzejG" <andrzej11991@gmail.com> napisał w wiadomości news:1ki14b5hp3osd$.1lf9927ldqxhj$.dlg40tude.net...
[...]

Próbuj, aż trafisz!