Chorobowe i po, wypowiedzenie

Data: 2012-05-18 01:54:27
Autor: gr
Chorobowe i po, wypowiedzenie
On 18 Maj, 00:16, "Tomasz" <nictuns...@wp.pl> wrote:
jestem obecnie na chorobowym po operacji
dowiedzialem sie ze po powrocie czeka mnie dyscyplinarka czyli wykop bez
swiadczenia
pracodawca bedzie pewnie pisal swoje negatywnie o mnie: o braku sumiennosc
nie terminowosci i nie wywiazywaniu
sie z obowiazkow....
fakty sa takie ze 3 osoby same sie zwolnily i sie nie wyrabialy mnie czeka
wykop
jak wygrac swiadczenie wypowiedzenia po 2-3 latach pracy?
nigdy nie bylem w sadzie, a jesli bede musial jakie mam szanse?

W sądzie pisz ze znakami intrpunkcyjnymi bo to poprawia jasność
wypowiedzi.

Data: 2012-05-18 17:06:57
Autor: Zbynek Ltd.
gr napisał(a) :
[...]

Dodatkowo zdania niech zaczyna z dużej litery.
No i źle wygląda zaczynanie każdego zdania w nowym wierszu :-)
Ja bym takich też zwalniał.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]