Chorwacja - Internet

Data: 2013-08-01 01:48:16
Autor: Chris94
Chorwacja - Internet
Dnia Wed, 31 Jul 2013 14:09:02 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

Potrzebuję mobilnego neta w Chorwacji :).

http://wiki.bez-kabli.pl/index.php?title=Oferty_mobilnego_dost%C4%99pu_do_internetu_za_granic%C4%85#Chorwacja

Transferu ze 200-300MB mnie wystarczy, ale co z rozmowami do PL?

Będziesz miał 1 GB, a w promocji nawet 2.

Da się skype używać? (nigdy przez koma nie próbowałem)

Da się, chociaż to zależy od jakości i mocy sygnału.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2013-08-01 18:30:39
Autor: radekp@konto.pl
Chorwacja - Internet
Thu, 1 Aug 2013 01:48:16 +0200, w <51f9a24c$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>,
Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał(-a):

Dnia Wed, 31 Jul 2013 14:09:02 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

> Potrzebuję mobilnego neta w Chorwacji :).

http://wiki.bez-kabli.pl/index.php?title=Oferty_mobilnego_dost%C4%99pu_do_internetu_za_granic%C4%85#Chorwacja

Generalnie link z tej strony są nieaktywne...

> Transferu ze 200-300MB mnie wystarczy, ale co z rozmowami do PL?

Będziesz miał 1 GB, a w promocji nawet 2.

> Da się skype używać? (nigdy przez koma nie próbowałem)

Da się, chociaż to zależy od jakości i mocy sygnału.

Chyba wybiorę Tele2 w chorwackiej promocji wakacyjnej. 300MB za darmo, do
Polski (stacj.) 20gr/min.

Data: 2013-08-03 00:57:20
Autor: Chris94
Chorwacja - Internet
Dnia Thu, 01 Aug 2013 18:30:39 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

http://wiki.bez-kabli.pl/index.php?title=Oferty_mobilnego_dost%C4%99pu_do_internetu_za_granic%C4%85#Chorwacja

Generalnie link z tej strony są nieaktywne...

Nieaktywne są linki do opisów ofert Tomato i Tele2, bo nikt z tego nie
korzysta i nie miał kto opracować opisu.
A tu masz opisy wartych zainteresowania ofert na internet:
http://wiki.bez-kabli.pl/index.php?title=Chorwacja:_T-Mobile
http://wiki.bez-kabli.pl/index.php?title=Chorwacja:_VIP

Data: 2013-08-08 10:15:51
Autor: radekp@konto.pl
Chorwacja - Internet
Sat, 3 Aug 2013 00:57:20 +0200, w <51fc3960$0$1451$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

korzysta i nie miał kto opracować opisu.
A tu masz opisy wartych zainteresowania ofert na internet:

Ja jednak wybrałem plan Tele2 Internation Tariff :).
Do Polski ok. 20gr/min.

Data: 2013-08-08 15:00:18
Autor: Chris94
Chorwacja - Internet
Dnia Thu, 08 Aug 2013 10:15:51 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

Ja jednak wybrałem plan Tele2 Internation Tariff :).
Do Polski ok. 20gr/min.

Mnie połączenia głosowe w ogóle nie interesowały, gdyż wszystko
załatwiałem przez GG, Skype oraz email.

Data: 2013-09-03 16:48:44
Autor: radekp@konto.pl
Chorwacja - Internet
Thu, 8 Aug 2013 15:00:18 +0200, w <5203966f$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

> Do Polski ok. 20gr/min.

Mnie połączenia głosowe w ogóle nie interesowały, gdyż wszystko

Tam gdzie byłem to Tele2 miało takie transfery, że o_rany_boskie.
Skype nie działał generalnie.

Data: 2013-09-05 22:57:02
Autor: Chris94
Chorwacja - Internet
Dnia Tue, 03 Sep 2013 16:48:44 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

Mnie połączenia głosowe w ogóle nie interesowały, gdyż wszystko
załatwiałem przez GG, Skype oraz email.

Tam gdzie byłem to Tele2 miało takie transfery, że o_rany_boskie.
Skype nie działał generalnie.

A przecież namawiałem do skorzystania z T-Mobile.hr!
Przez ciekawość: gdzie byłeś?