Chorwacja - Velebit południowy

Data: 2009-07-26 13:07:14
Autor: Franz
Chorwacja - Velebit południowy
Hejjj!

W pd.-wsch. zakątku Velebitu można znaleźć baśniowy świat kamiennych dziwów: skalne okna, balkony, cienkie jak żyleta granie, wąwozy, pieczary, zapadliska i dziury, których dna czasami nie widać. Planowałem spędzić w tym rejonie jeden dzień, ale musiałem przedłużyć wizytę - za dużo tego było, a żal nie zobaczyć.
Zapraszam na wędrówkę z przełęczy Prezid na Crnopac i Veliki Bat, a następnie na Bili kuk oraz na trasę Małego Księcia - tak bowiem nazwana została pętla ukazująca najpiękniejsze ciekawostki krasowego chaosu na północ od Crnopaca: http://wfs.w.of.pl/Chorwa09/Chorwa09.html
--
Pozdrawiam,
Franz

Data: 2009-07-28 11:22:13
Autor: Jacek Krywult
Chorwacja - Velebit południowy
W pd.-wsch. zakątku Velebitu można znaleźć baśniowy świat kamiennych dziwów: skalne okna, balkony, cienkie jak żyleta granie, wąwozy, pieczary, zapadliska i

rewelka!!!

jak widać po zdjeciach trasy są proste, o zerowej ekspozycji http://wfs.w.of.pl/Chorwa09/BiliKuk/zdjecie.php?nra=25  ;-)

Chorwacja to nie tylko przepiękne morze.

--
Serdecznie pozdrawiam,   Jacek Krywult
Internetowy foto-pamiętnik: turystyka, przyroda, fotografia.

Data: 2009-07-29 13:19:35
Autor: Franz
Chorwacja - Velebit południowy
Użytkownik "Jacek Krywult"
jak widać po zdjeciach trasy są proste, o zerowej ekspozycji http://wfs.w.of.pl/Chorwa09/BiliKuk/zdjecie.php?nra=25  ;-)

:)) Tam stoję akurat nad jedną z wielu szczelin, których dna trudno dojrzeć. W co poniektórych zalegał w dole śnieg.

Chorwacja to nie tylko przepiękne morze.

No cóż, dla mnie Chorwacja, to przede wszystkim góry. Ale że tym razem był to wypad ogólno-krajoznawczy, więc równoległe ukazują się na stronce fotki nie-górskie. Przy czym, oprócz zabytków, można i w nich znaleźć ciekawe elementy krajobrazu, jak wąwozy czy wodospady.